Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αγωγή υγείας μαθητικού πληθυσμού 2023-24: Υλοποίηση δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αγωγή υγείας μαθητικού πληθυσμού 2023-24: Υλοποίηση δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης – Εγκύκλιος Υπουργείου Υγείας.

Αγωγή υγείας μαθητικού πληθυσμού 2023-24

Εγκύκλιο για την ανάπτυξη-υλοποίηση δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας σε Εθνικό Επίπεδο, για το σχολικό έτος 2023-24 κοινοποίησε το Υπουργείο Υγείας.

Οι εν λόγω δράσεις και παρεμβάσεις περιέχουν παρουσιάσεις, έντυπο και οπτικοακουστικό παιδαγωγικό υλικό και στο έγγραφο του Υπουργείου Υγείας παρατίθενται οι θεματικοί άξονες και παρεμβάσεις που αναπτύσσονται και υλοποιούνται.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο ΕΔΩ

____________________________________

Δείτε το περιεχόμενο του εγγράφου

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΤΜΗΜΑ Γ’ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Αθήνα,  8/8 /2023

Αριθ. Πρωτ.: Γ1γ/ΓΦ3.3,13,18Ζ ΦΑΥ4,6 (2023) / Γ. Π. 32794

ΘΕΜΑ : «Ανάπτυξη – υλοποίηση από το Υπουργείο Υγείας δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας σε Εθνικό Επίπεδο, για το σχολικό έτος 2023 – 2024»

Η Δ/νση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Τμήμα Γ΄ Ανάπτυξης Προγραμμάτων Αγωγής Υγείας και Πρόληψης, του Υπουργείου Υγείας, λαμβάνοντας υπόψη :

Α. Τα σχετικά (3) και (4) έγγραφα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α./ΙΕΠ, σύμφωνα με τα οποία, μεταξύ άλλων, προβλέπεται η δυνατότητα υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων για δεύτερο σχολικό έτος, εφόσον αυτά έχουν λάβει σχετική έγκριση από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. για ανάπτυξη κατά το σχολικό έτος 2022 – 2023

Β. Το σχετικό (1) εγκριτικό έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. για την υλοποίηση των θεματικών αξόνων / παρεμβάσεων στο πλαίσιο αγωγής υγείας του Υπουργείου Υγείας για το σχολ. έτος 2022 – 2023

Γ. Την κατάθεση σχετικών αιτημάτων προς το ΙΕΠ για υλοποίηση των εν λόγων θεματικών αξόνων / παρεμβάσεων – εκπαιδευτικών προγραμμάτων για δεύτερο σχολικό έτος 2023 – 2024,

σας ενημερώνει για τον σχεδιασμό της ανάπτυξης και υλοποίησης των δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας σε Εθνικό Επίπεδο για το σχολικό έτος 2023-2024.

Οι εν λόγω δράσεις και παρεμβάσεις περιέχουν παρουσιάσεις, έντυπο και οπτικοακουστικό παιδαγωγικό υλικό, υλοποιούνται δε με την ίδια μεθοδολογία και τις διαδικασίες που περιγράφονται στο σχετικό (2) έγγραφο του Υπουργείου Υγείας και ειδικότερα στα παραρτήματα Ι και ΙΙ.

Σημειώνεται ότι, λόγω της υγειονομικής κρίσης για τη διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού, δεν ήταν δυνατή η απρόσκοπτη και για ικανό χρονικό διάστημα υλοποίηση των παρεμβάσεων Αγωγής Υγείας του Υπουργείου Υγείας στο μαθητικό πληθυσμό, ιδιαίτερα για τα σχολικά έτη 2020 – 2021 και 2021-2022, εξαιτίας των ιδιαίτερων συνθηκών λειτουργίας των σχολικών μονάδων και του αυξημένου φόρτου εργασίας στις Μονάδες Υγείας.

Το σχολικό έτος 2022 – 2023, ως στόχος τέθηκε η ενίσχυση της υλοποίησης των παρεμβάσεων στις σχολικές μονάδες με καθολικότερο και συστηματικότερο τρόπο, παρόλο που η περίοδος ανάπτυξης αυτών περιορίστηκε στο Α΄ εξάμηνο του 2023.

Οι θεματικοί άξονες και παρεμβάσεις που αναπτύσσονται και υλοποιούνται είναι :

ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ / ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ

Α. E-BUG (Τμήμα Πολιτικών Δημόσιας Υγείας, Σχολή Δημόσιας Υγείας/ Παν/μιο Δυτικής  Αττικής/πρώην Ε.Σ.Δ.Υ.), με θέμα :

  1. «Οι μαθητές στη χώρα των μικροβίων»
  2. «Γνωρίζω και αντιμετωπίζω τα μικρόβια»

Β. Σεξουαλική και Αναπαραγωγική Υγεία, για γενικό μαθητικό πληθυσμό και για παιδιά και εφήβους με αναπηρία (Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού/Υπουργείο Υγείας)

  1. ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ
  2. ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Γ. Προαγωγή της Εθελοντικής Αιμοδοσίας (Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-Ε.Κ.Ε.Α.)

Δ. Αγωγή Στοματικής Υγείας (Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία) Παρέμβαση Δ.1 : «Δόντια Γερά – Στοματική Υγεία για Παιδιά» Παρέμβαση Δ.2 : «Στοματική Υγεία και Διατροφή»

Ε. Πρόληψη και διαχείριση της χρήσης καπνού στα σχολεία

Παρέμβαση Ε.1: «Ελλάδα Ελεύθερη Καπνού – smoke free greece » (Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία)

Παρέμβαση Ε.2 : «Κάπνισμα ; Όχι Εμείς!» (ΟΚΑΝΑ) Παρέμβαση Ε.3 : «Τα Δυνατά Όχι» (4η Υ.Πε. Θεαγένειο Α.Ν.Θ.) Παρέμβαση Ε.4: «Ανασαίνω Ελεύθερα – Ζώ Ελεύθερα»

(Ένωση     Νοσηλευτών Ελλάδος).

ΣΤ. Προαγωγή Ψυχικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου

Παρέμβαση ΣΤ.1: «Αλκοόλ και Νέοι»

(7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης με την συνεργασία του ΚΕΘΕΑ)

Παρέμβαση ΣΤ.2 : «Η Διαφορετικότητα στη Σχολική Κοινότητα ως ευκαιρία για προσωπική ανάπτυξη» (Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής Αθήνας/ 1η Υ.Πε. Αττικής).

Παρέμβαση ΣΤ.3 : «Τεχνικές Χαλάρωσης για την Πρόληψη και τον Έλεγχο του στρες» – (Τμήμα Πολιτικών Δημόσιας Υγείας, Σχολή Δημόσιας Υγείας/ Παν/μιο Δυτικής Αττικής/πρώην Ε.Σ.Δ.Υ.)

Παρέμβαση ΣΤ.4. : «Βιώνω τα Συναισθήματα μου» (Τμήμα Δημόσιας και Κοινωτικής Υγείας, Σχολή Δημόσιας Υγείας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής).

Ζ. Ηλιακή Ακτινοβολία – Προστασία (Ελληνική Δερματολογική & Αφροδισιολογική Εταιρία)

Η. Υγιεινή και Προστασία των Ματιών και της Όρασης – Σ’ αγαπώ…σαν τα μάτια μου (Τμήμα Πολιτικών Δημόσιας Υγείας, Σχολή Δημόσιας Υγείας/ Παν/μιο Δυτικής Αττικής/πρώην Ε.Σ.Δ.Υ.)

Θ. Η Αξία της Τρίτης Ηλικίας – Κατανοώντας και Φροντίζοντας τον Παππού και τη Γιαγιά (Ελληνική Γεροντολογική και Γηριατρική Εταιρεία).

Ι.  Πρόληψη Ατυχημάτων

Παρέμβαση Ι.1 : «Ασφαλής κολύμβηση για Πρόληψη Ατυχημάτων στο νερό» (Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού).

Παρέμβαση Ι.2. : «Πρόληψη Ατυχημάτων» (Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού).

Παρέμβαση Ι.3. : «Ασφαλείς Διαδρομές προς και από το Σχολείο» (Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας).

Παρέμβαση Ι.4. : «Οι Νέοι στην Κυκλοφορία» (Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας).

Παρέμβαση Ι.5 : «Πρώτες Βοήθειες για Παιδιά» (Ινστιτούτο    Υγείας του Παιδιού).

ΙΑ. Πρόληψη Λοιμώξεων HIV/AIDS, Ηπατίτιδες

(Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας / πρώην ΚΕΕΛΠΝΟ).

ΙΒ. Υγιής Στάση Σώματος – Βάδιση (6η Υ.Πε. – Γ.Ν.Π.Π. Καραμανδάνειο).

ΙΓ. «Υγιής Αναπνοή, Πρόληψη Αλλεργιών στη Παιδική Ηλικία»

Παρέμβαση ΙΓ.1.: «Αναπνέω Καθαρό Αέρα» (Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία). Παρέμβαση ΙΓ.2. : «Αλλεργίες στα Παιδιά» (Ελληνική Εταιρεία Αλλεργιολογίας και Κλινικής Ανοσολογίας).

ΙΔ. «Περιβάλλον και Υγεία»  (Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού).

ΙΕ.   «Υγιής    Ύπνος:   Η    Σημασία,   Ασφάλεια   Απόλαυση»       (Ελληνική Εταιρία Υπνολογίας).

ΙΣΤ. «Διατροφική Αγωγή»

(Πανελλήνιος Σύλλογος Διαιτολόγων-Διατροφολόγων και Ένωση Διαιτολόγων – Διατροφολόγων Ελλάδας).

ΙΖ. «Τεχνολογία – Διαδίκτυο και Εφηβεία»  (Ελληνική Εταιρία Εφηβικής Ιατρικής).

ΙΗ. «Ενδυνάμωση Υγείας Εφήβων»  (Ελληνική Εταιρία Εφηβικής Ιατρικής).

Παρέμβαση ΙΗ.1. : «Εθισμός και Διαδίκτυο – Παρέμβαση»

Παρέμβαση ΙΗ.2. : «Εκφοβισμός στον Φυσικό και Διαδικτυακό Χώρο».

ΙΘ.    «Προαγωγή της Δωρεάς Οργάνων και των Μεταμοσχεύσεων σε Παιδιά και Εφήβους»

(Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων/Ε.Ο.Μ. –Ίδρυμα « Onassis Foundation»)

K. «ΑΣΚΗΣΗ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ – ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ»

(Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας – ΕΟΔΥ)

Ιδιαίτερα αναφέρονται τα ακόλουθα :

 Α. Η αναλυτική παρουσίαση του περιεχομένου, των σκοπών, της μεθοδολογίας, του εποπτικού – παιδαγωγικού υλικού, των ιατρών και επαγγελματιών υγείας, των εκπαιδευτικών ή άλλων στελεχών που μετέχουν στην υλοποίηση, ειδικότερα για την ανάπτυξη κάθε επιμέρους θεματικού άξονα και παρέμβασης, καθώς και η διαδικασία οργάνωσης, υλοποίησης, συλλογής δεδομένων και προσδιορισμού συμμετοχής των επιμέρους φορέων, αναφέρεται στα Παραρτήματα Ι & ΙΙ, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του υπ’ αρ. πρωτ. Γ1γ/ΓΦ3.3,13,18Ζ,ΦΑΥ4,6(2022)/ Γ.Π. 57605/1-11-2022 εγγράφου της Δ/νσης Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του Υ.Υ., με θέμα «Ανάπτυξη – υλοποίηση από το Υπουργείο Υγείας δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας σε Εθνικό Επίπεδο, για το σχολικό έτος 2022 – 2023», ΑΔΑ: ΨΨ87465ΦΥΟ- ΟΗ1, και είναι :

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΑΞΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΦΟΡΕΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΑΞΟΝΩΝ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ.

Στο πλαίσιο αυτό οι φορείς υγείας, το ανθρώπινο δυναμικό που μετέχει στην υλοποίηση, καθώς και οι αρμόδιες υπηρεσίες που εμπλέκονται στη διαδικασία οργάνωσης για την ανάπτυξη των κατά περίπτωση θεματικών αξόνων και παρεμβάσεων, καλούνται να μεριμνήσουν για την τήρηση της μεθοδολογίας και των όσων ειδικότερα περιγράφονται για την ανάπτυξη αυτών στις σχολικές μονάδες και για την τήρηση των διαδικασιών οργάνωσης και υλοποίησης ώστε να είναι εύρυθμη, απρόσκοπτη και αποτελεσματική η ολοκλήρωση αυτών για το σχολικό έτος 2023 – 2024.

Β. Στο παρόν έγγραφο, κατατίθεται Παράρτημα με τους Πίνακες 1, Α & Β και τα Έντυπα Α & Β, τα οποία είναι προσαρμοσμένα για χρήση στο σχολικό έτος 2023 – 2024.

Αναφορικά με την συμπλήρωση των σχετικών πινάκων και την αξιοποίηση των εντύπων σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στο Παράρτημα ΙΙ του προαναφερόμενου εγγράφου, ειδικότερα επισημαίνεται :

  • Στις ενότητες ε)., 3.α).V. και 3.γ). του εν λόγω Παραρτήματος, καθορίζονται θέματα χορήγησης αδειών εισόδου των στελεχών των Μονάδων Υγείας στα σχολεία, κατόπιν κατάθεσης των σχετικών Αποφάσεων των Υ.Πε. στις αρμόδιες κατά περίπτωση υπηρεσίες (η 1η και η 7η Υ.Πε. στις αντίστοιχες Περιφερειακές Δ/νσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ οι 2η, 3η, 4η, 5η και 6η Υ.Πε. στην αρμόδια Δ/νση Υποστήριξης Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία).

 

  • Στην ενότητα 3.α).ΙΙ. καθορίζεται η διαδικασία ενημέρωσης από τις Υ.Πε., των δημόσιων δομών Π.Φ.Υ. και των Τ.ΟΜ.Υ αρμοδιότητάς τους, καθώς και των εποπτευομένων Μονάδων Υγείας του ΕΣΥ, αποστέλλοντας το σχετικό έγγραφο, καλώντας για την συμπλήρωση από τα στελέχη των Μονάδων Υγείας του Πίνακα 1: ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΙΑΤΡΩΝ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ/ΔΡΑΣΕΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2023.
  • Στην ενότητα 3.β). γίνεται αναφορά για την ενημέρωση από τις Υ.Πε. των Γενικών Διευθύνσεων Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας των Περιφερειών που είναι στη χωρική τους αρμοδιότητα, ώστε να συμπληρωθεί ο

Πίνακας 1 ανά Περιφερειακή Ενότητα και να αποσταλεί συγκεντρωτικά στις οικείες Υ.Πε. έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2023.

  • Στην ενότητα 3.α). IV. γίνεται αναφορά στις Αποφάσεις που εκδίδουν οι Υ.Πε. και στον τρόπο σύνταξής τους, συγκεντρώνοντας τους Πίνακες 1 από τις επιμέρους Μονάδες Υγείας και τις Δ/νσεις Δημόσιας Υγείας. Η προθεσμία που τίθεται για την έκδοση αυτών είναι έως 10 Οκτωβρίου 2023, ώστε με την έκδοση των σχετικών Αποφάσεων εισόδου στα σχολεία από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να ξεκινήσει η υλοποίηση των παρεμβάσεων τον Νοέμβριο του 2023, διευρύνοντας την περίοδο ανάπτυξης αυτών.

 

  • Στην ενότητα 3.α). VΙ. περιγράφεται η αξιοποίηση των εντύπων Α. Ενημερωτική Επιστολή και Β. Έντυπο Συγκατάθεσης από τις Μονάδες Υγείας με την συνεργασία των σχολείων, ώστε να γίνει ο απαραίτητος σχεδιασμός και προετοιμασία έναρξης των παρεμβάσεων (Οκτώβριος – Νοέμβριος 2023).

Γ. Αναφορικά με τη διαδικασία συλλογής των σχετικών στοιχείων, όπως αυτή περιγράφεται στο Παράρτημα ΙΙ, ενότητα 3.δ). τονίζεται ότι :

  • Ο Πίνακας Α Απολογισμού Παρεμβάσεων και Δράσεων Αγωγής Υγείας σε μαθητικό πληθυσμό (τηρείται στην Υ.Πε. για σύνταξη του Πίνακα Β) συμπληρώνεται από τις Δημόσιες Δομές Υγείας για τις δράσεις/παρεμβάσεις που υλοποιούν ανά θεματικό άξονα και τον αποστέλλουν στις οικείες Υ.Πε. έως 30 Ιουνίου 2024. Τον ίδιο Πίνακα δύνανται να συμπληρώνουν οι Διευθύνσεις Δημόσιας Υγείας των Π.Ε. που τον αποστέλλουν στις οικείες Γεν. Δ/νσεις Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας έως 30 Ιουνίου 2024 (ανάλογα με την κατά περίπτωση συμμετοχή τους). Αντίστοιχα, χρήση του πίνακα Α δύνανται να κάνουν και οι Περιφερειακές Υπηρεσίες του ΟΚΑΝΑ, ΚΕΘΕΑ (στο πλαίσιο σχετικής εγκυκλίου τους).
  • Ο Πίνακας Β Συνολικού Απολογισμού Παρεμβάσεων και Δράσεων Αγωγής Υγείας σε μαθητικό πληθυσμό (αποστέλλεται στο Υπουργείο Υγείας), εφόσον
    συλλεχθούν τα στοιχεία με τη κατάθεση των Πινάκων Α, συμπληρώνεται ανά θεματικό άξονα και αθροιστικά από τους Περιφερειακούς και Εθνικούς φορείς που εποπτεύουν την ανάπτυξη και υλοποίηση των παρεμβάσεων και τον οποίο αποστέλλουν στο Υπουργείο Υγείας, στην αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας με σχετικό διαβιβαστικό έγγραφο έως 10 Σεπτεμβρίου 2024 (Υ.Πε., ΕΚΕΑ, ΕΚΑΒ, ΙΥΠ, ΕΟΔΥ, ΕΟΜ, Γ.Δ.Δ.Υ. Κ.Μ., ΟΚΑΝΑ, ΚΕΘΕΑ).

Επισημαίνεται ότι η συμπλήρωση των προαναφερομένων πινάκων κρίνεται απαραίτητη από όλους τους φορείς και σε κάθε επίπεδο, προκειμένου να συλλέγονται κοινά στοιχεία και δεδομένα, παρέχοντας τη δυνατότητα σύγκρισης αυτών, διαχρονικής παρακολούθησης της εξέλιξης των παρεμβάσεων και αξιολόγησης αυτών.

Τέλος, η αποστολή των απολογιστικών στοιχείων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη συνέχιση της ανάπτυξης – υλοποίησης των δράσεων / παρεμβάσεων για το επόμενο σχολικό έτος.

Η Δ/νση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας / Τμήμα Γ’ Ανάπτυξης Προγραμμάτων Αγωγής Υγείας και Πρόληψης, είναι στη διάθεση κάθε φορέα για οποιαδήποτε διευκρίνιση και συνεργασία.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ (Πίνακες 1, Α, Β και Έντυπα Α & Β)

Η ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΕΙΡΗΝΗ ΑΓΑΠΗΔΑΚΗ

Δείτε επίσης

Οδηγός προστασίας από πυρκαγιές: Mέτρα διασφάλισης της Δημόσιας Υγείας σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών

 Μισθοδοσία μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ: Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply