Σάββατο, 18 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αξιολόγηση-απεργία και αποχή: Από Δευτέρα 24 έως Παρασκευή 28.04.2023-Ανακοίνωση ΟΛΜΕ-Δήλωση συμμετοχής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αξιολόγηση-απεργία και αποχή: Από Δευτέρα 24.04 έως και Παρασκευή 28.04.2023 – Ανακοίνωση ΟΛΜΕ – Δήλωση συμμετοχής-Ερωτήσεις και Απαντήσεις.

Αξιολόγηση-απεργία και αποχή

Με ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ συνεχίζει την απεργίααποχή από την ατομική αξιολόγηση, προκηρύσσοντας 3ωρες Στάσεις Εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας από Δευτέρα 24.04 έως και Παρασκευή 28.04.2023.

Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να υπογράψουν σε κάθε σχολείο (αν δεν το έχουν ήδη κάνει) τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ, η οποία πρέπει να πρωτοκολληθεί στο πρωτόκολλο του σχολείου.

Μέσα στις διακοπές του Πάσχα ολοκληρώθηκε ο ορισμός των Συμβούλων Εκπαίδευσης και αναμένεται τις επόμενες μέρες να κανονιστούν τα ραντεβού αξιολογούμενων-αξιολογητών, να αναρτηθούν τα στοιχεία και οι εκθέσεις αυτοαξιολόγησης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα και να γίνουν οι πρώτες παρακολουθήσεις μαθημάτων μέχρι να τελειώσουν τα μαθήματα.

——————————————

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΟΛΜΕ, η Δήλωση συμμετοχής στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ και Ερωτήσεις-Απαντήσεις για την απεργία-αποχή.

ΟΛΜΕ

Ερμού & Κορνάρου 2 – ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255 – www.olme.gr – e-mail: olme@otenet.gr

Αθήνα, 21/04/2023

Α.Π.: 1958

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ 24/4 ΕΩΣ ΚΑΙ 28/04

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, σε υλοποίηση της απόφασης της ΓΣ Προέδρων των ΕΛΜΕ (11-02-23), προκηρύσσει 3ωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας από Δευτέρα 24/4 έως και Παρασκευή 28/4 στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της ΥΑ 9950/ΓΔ5/27-01-23 (παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές κ.λπ.).

Για το Δ.Σ της ΟΛΜΕ

Ο Πρόεδρος – Νικηφόρος Κωνσταντίνου

Η Γεν. Γραμματέας – Στέλλα Μανουσογιωργάκη

——————————————

Ακολουθεί η Δήλωση συμμετοχής στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ

ΔΗΛΩΣΗ

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ, από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

——————————————

Ερωτήσεις-απαντήσεις για την απεργία-αποχή από την ΟΛΜΕ

Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις για την απεργίααποχή και τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για την μη υλοποίηση της ατομικής αξιολόγησης του ν. 4823/2012 κοινοποίησε η ΟΛΜΕ.

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι ερωτήσεις που τέθηκαν στις συζητήσεις των τηλεδιασκέψεων με όλες τις ΕΛΜΕ της χώρας κατεγράφησαν και απαντιούνται περιληπτικά παρακάτω, για την καλύτερη ενημέρωση των εκπαιδευτικών.

Ακολουθούν οι ερωτήσεις και απαντήσεις για την απεργία-αποχή εδώ

Δείτε σχετικά

Οδηγίες αξιολόγησης εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ Αττικής-Δυτικής Ελλάδας, Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας | Χρονοδιάγραμμα 

Δείτε επίσης

Λήξη μαθημάτων Δημοτικών-Γυμνασίων-Λυκείων-Ημερομηνίες εξετάσεων και Πανελλαδικών 2023 

Προγράμματα ΙΝΕΠ-Ινστιτούτου Επιμόρφωσης ΕΚΔΔΑ: Προϋποθέσεις και κριτήρια συμμετοχής

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση