Τρίτη, 14 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δυσπρόσιτα: Κατάταξη σχολείων σε κατηγορίες-Επιπλέον μοριοδότηση εκπαιδευτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δυσπρόσιτα: Κατάταξη σχολείων σε κατηγορίες – Επιπλέον μοριοδότηση μόνιμων εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες.

Δυσπρόσιτα

Με το ΦΕΚ 3941/Β/11-9-2018, στο οποίο δημοσιεύθηκε η με αριθ. πρωτ 133529/ΓΔ4/7-8-2018 Υπουργική Απόφαση με θέμα “Κατάταξη σε αξιολογικές κατηγορίες και καθορισμός δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης”, επανακατατάχθηκαν από το σχολικό έτος 2018-2019 οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας σε 13 αξιολογικές κατηγορίες τις Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ, Ι, ΙΑ, ΙΒ, και ΙΓ.

Στο ΦΕΚ αναφέρεται επίσης πως οι σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης του Υπουργείου Δικαιοσύνης κατατάσσονται στην κατηγορία των σχολικών μονάδων της ίδιας Δημοτικής Κοινότητας ή Τοπικής Κοινότητας και οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε αυτές λαμβάνουν τα μόρια της κατηγορίας αυτής αυξανόμενα κατά πέντε (5) μόρια.

Δείτε το ΦΕΚ 3941/Β/11-9-2018-Κατηγορίες δυσπρόσιτων

Δυσπρόσιτα
Αρθρο 8 του ν.4574/2018

Αναφορικά με τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε δυσπρόσιτα σχολεία

Άρθρο 8 – Επιπλέον μοριοδότηση μόνιμων εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες

Η παρ. 1 του άρθρου 4Α του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) τροποποιείται ως εξής:

«1. Ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας των μόνιμων εκπαιδευτικών που διανύεται σε δημόσιες σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες ανήκουν στις κατηγορίες μοριοδότησης Ι΄, ΙΑ΄, IB΄ και ΙΓ΄ της περίπτωσης α΄ της παρ. 8 του άρθρου 16 του πδ 50/1996 (Α΄ 45), στην Αθωνιάδα Εκκλησιαστική Ακαδημία και στην Πατμιάδα Εκκλησιαστική Σχολή, υπολογίζεται στο διπλάσιο για τον προσδιορισμό των μονάδων συνθηκών διαβίωσης, εφόσον έχει διαρκέσει κάθε φορά τουλάχιστον δύο (2) συνεχόμενα διδακτικά έτη.»

2. Η ισχύς της παραγράφου 1 αρχίζει από το διδακτικό έτος 2018-2019.

3. Για την επιπλέον μοριοδότηση των μόνιμων εκπαιδευτικών για το χρόνο πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας που διανύθηκε σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες έως και το διδακτικό έτος 2017-2018, εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 4Α του ν. 3848/2010, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 16 του πδ 50/1996, όπως ίσχυαν κατά τη λήξη του διδακτικού έτους 2017-2018. Κατ’ εξαίρεση, οι διατάξεις αυτές, όπως ίσχυαν κατά τη λήξη του διδακτικού έτους 2017-2018, εφαρμόζονται και για το διδακτικό έτος 2018-2019 για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς για τους οποίους το έτος αυτό αποτελεί το δεύτερο συνεχές έτος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε σχολική μονάδα για την οποία προβλεπόταν επιπλέον μοριοδότηση, σύμφωνα με τις ίδιες διατάξεις.

Η προϊσχύσασα διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 4Α του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) ανέφερε τα εξής: «1. Από το σχολικό έτος 2014-2015 ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας μόνιμων εκπαιδευτικών που διανύεται σε δημόσιες σχολικές μονάδες, οι οποίες κατά τις οικείες διατάξεις ανήκουν στις κατηγορίες μοριοδότησης Θ΄ και Ι΄ για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ΙΑ΄και ΙΒ΄ για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στην Αθωνιάδα Εκκλησιαστική Ακαδημία και στην Πατμιάδα Εκκλησιαστική Σχολή, που αναφέρονται στην παρ. 8 του άρθρου 16 του πδ 50/1996 (Α΄ 45), υπολογίζεται στο διπλάσιο για τον προσδιορισμό των μονάδων συνθηκών διαβίωσης, εφόσον έχει διαρκέσει τουλάχιστον δύο (2) διδακτικά έτη.»

Δυσπρόσιτα
Τροποποίηση του Π.δ. 50/1996

“Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της Δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης” (A΄ 45), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει

Άρθρο 1

Μονάδες Μετάθεσης

1. Αντικαθίσταται το πρώτο εδάφιο της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 8 του άρθρου 16 του Π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 1 του Π.δ. 39/1998 (Α΄ 43, διόρθωση σφάλματος Α΄ 262), και προστίθεται δεύτερο εδάφιο στην ως άνω περίπτωση α΄ ως εξής:

«α) Οι σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατατάσσονται σε δεκατρείς (13) κατηγορίες, τις Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ, Ι, ΙΑ, ΙΒ και ΙΓ και οι σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατατάσσονται σε δώδεκα (12) κατηγορίες, τις Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ, Ι, ΙΑ και ΙΒ, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση των αρμοδίων Κεντρικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων, τα οποία λαμβάνουν υπόψη και τη γνώμη των δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών και τις εισηγήσεις των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων αυτών, οι οποίες διαμορφώνονται σε συνεργασία με τα αρμόδια πρωτοβάθμια συνδικαλιστικά όργανα, με βάση τα παρακάτω κριτήρια

(i) τον πληθυσμό της έδρας των σχολείων,

(ii) τις συνθήκες διαβίωσης εκεί των εκπαιδευτικών,

(iii) την οργανικότητα,

(iv) την απόστασή τους από την έδρα του Νομού,

(v) τις συγκοινωνιακές συνθήκες και (vi) το υψόμετρο Στην κατηγορία ΙΓ κατατάσσονται οι μονοθέσιες και οι διθέσιες σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που ανήκουν στην κατηγορία των δυσπρόσιτων.»

2. Το δεύτερο εδάφιο της περίπτωσης δ΄ της παρ. 8 του άρθρου 16 του Π.δ. 50/1996 (Α΄ 45) όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 1 του Π.δ. 39/1998 (Α΄ 43, διόρθωση σφάλματος Α΄ 262) αντικαθίσταται ως εξής: «Για κάθε έτος υπηρεσίας σε σχολεία Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ, Ι, ΙΑ, ΙΒ και ΙΓ κατηγορίας της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατά περίπτωση, υπολογίζονται 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 και 14 μονάδες μετάθεσης, αντίστοιχα».

Απόφαση 103683/Δ1 – ΦΕΚ B 3942 – 26.08.2021

Με την υπ. ριθμ. 103683/Δ1 Απόφαση –ΦΕΚ B 3942 – 26.08.2021– της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζ. Μακρή τροποποιείται η υπό στοιχεία 133529/ΓΔ4/ 7-8-2018 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων “Κατάταξη σε αξιολογικές κατηγορίες και καθορισμός δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης” (Β’ 3941).

Συγκεκριμένα επανακατατάσσονται σε αξιολογική κατηγορία τα παρακάτω Δημοτικά Σχολεία ως εξής:

Α. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ

ΚΩΔ. Υ.ΠΑΙ.Θ. – 9270168

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ-ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΥΣΠΕ  – Γ

Β. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΧΑΝΙΩΝ 

ΚΩΔ. Υ.ΠΑΙ.Θ.9500207

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΟΥΣ ΧΑΝΙΩΝ

ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΥΣΠΕΙΑ

Ποιες περιοχές έχουν δυσπρόσιτα σχολεία;

(Απόσπασμα από https://www.especial.gr/dilwseis-perioxwn-anaplirwtes-dysprosita-statistika-diamorfwsi-perisnwn-proslipsewn/)

Εξ’ ολοκλήρου δυσπρόσιτες περιοχές είναι:

Β’ Κεφαλληνίας
Β’ Κέρκυρας
Γ’ Πειραιά
Β’ Λέσβου
Γ’ Λέσβου
Β’ Μαγνησίας
Β’ Χίου
Γ’ Σάμου
Δ’ Δωδεκανήσου

Βέβαια και πολλές άλλες Διευθύνσεις εκπαίδευσης έχουν δυσπρόσιτα σχολεία αλλά όχι μόνο δυσπρόσιτα.

Αναλυτικά τα μόρια που δίνει κάθε σχολείο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και ξεχωριστή λίστα με όλα τα δυσπρόσιτα:

Απόφαση Αριθμ. 133529/ΓΔ4 11 Σεπτεμβρίου 2018 Αρ. Φύλλου 3941

Ακολούθησε τροποποίηση της ΚΥΑ

Απόφαση Αριθμ 129851/Ζ1/30-7-2018 (ΦΕΚ 3194, Β’)

Να διευκρινισθεί ότι υπάρχουν 13 κατηγορίες μοριοδότησης των σχολείων που ακολουθούν το Ελληνικό Σύστημα Αρίθμησης

Εξαίρεση αποτελεί η 13 κατηγορία όπου το ΙΓ αντιστοιχεί σε 14 μόρια και όχι σε 13 όπως προκύπτει από την ανάγνωση του Ελληνικού Συστήματος Αρίθμησης

Αναλυτικά η αντιστοιχία είναι:
Α=1,  Β=2,  Γ=3,  Δ=4,  Ε=5,  ΣΤ=6,  Ζ=7,  Η=8,  Θ=9

και τα επόμενα χαρακτηρίζονται ως Δυσπρόσιτα όπου διπλασιάζεται η αντίστοιχη μοριοδότηση για αναπληρωτές και μονίμους εκπαιδευτικούς.

Ι=10,  ΙΑ=11,  ΙΒ=12,  ΙΓ=14 (δεν υπάρχει σχολείο εκπαιδευτική μονάδα με 13 μόρια)

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε τα μόρια όλων των σχολείων της Ελλάδας καθώς και τα δυσπρόσιτα:

ΜΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ – ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ

Δείτε σχετικά

Μοριοδότηση δυσπρόσιτων: Μόρια Μεταθέσεων-Κατηγορίες-Δυνατότητα αναζήτησης σχολείων-ΚΕΣΥ (ΚΕΔΑΣΥ)

Δυσπρόσιτα-Αξιολογικές κατηγορίες σχολείων: 3 πίνακες με πλήρη δυνατότητα αναζήτησης Σχολείων και ΚΕΣΥ (ΚΕΔΑΣΥ)

Δείτε επίσης

Τι ειπώθηκε στη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ με τους νέους Δ/ντές Εκπαίδευσης

Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών: Ποιες σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εντάσσονται από το σχ. έτος 2022-23 

Αποτελέσματα Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής εξεταστικής περιόδου 2022 

Οδηγίες ίδρυσης Τάξεων Υποδοχής-ΖΕΠ για το σχολικό έτος 2022-2023 

Ολοήμερο σχολείο-Νέο Πρόγραμμα: Δημοτικού και Νηπιαγωγείου-άρθρο 371 του ν. 4957/2022 

Νόμος 4957/2022 για τα ΑΕΙ: Με τις διατάξεις για νεοδιόριστους, παράταση θητείας Δ/ντών-Νέο Ολοήμερο-Παιδαγ. Επάρκεια

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση