Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κριτική Φίλη για σχολεία: Να ανοίξουν οπωσδήποτε όπως υπέδειξαν ειδικοί-εκπαιδευτικοί-ΣΥΡΙΖΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κριτική Φίλη για σχολεία: Να ανοίξουν οπωσδήποτε με τον τρόπο που υπέδειξαν οι ειδικοί, οι φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας και ο ΣΥΡΙΖΑ.

Κριτική Φίλη για σχολεία

“Η κυβέρνηση ανακοίνωσε μέτρα, με στόχο το άνοιγμα των σχολείων που όμως κανένα δεν αφορά στα ίδια τα σχολεία”, δήλωσε ο Νίκος Φίλης, ζητώντας να ανοίξουν οπωσδήποτε με τον τρόπο που υπέδειξαν οι ειδικοί, οι φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας και ο ΣΥΡΙΖΑ.

Επιπροσθέτως ζητά
  • Να εγκαταλειφθούν τα σχέδια που έχουν αναστατώσει τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, για αποκλεισμό χιλιάδων φετινών υποψηφίων από τα Πανεπιστήμια, με την Τράπεζα Θεμάτων και τους “κόφτες” στη βάση εισαγωγής.
  • Να γίνει αναδιάρθρωση – μείωση της ύλη και να υπάρξει προτεραιότητα στο μάθημα και την αποκατάσταση της σχέσης του παιδιού και του έφηβου με το σχολείο κι όχι η αντιπαιδαγωγική και εξοντωτική πίεση για εξετάσεις.

_____________________________

Η Δήλωση του Νίκου Φίλη, Τομεάρχη Παιδείας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ και Βουλευτή Α΄ Αθήνας
Η κυβέρνηση ανακοίνωσε μέτρα, με στόχο το άνοιγμα των σχολείων που όμως κανένα δεν αφορά στα ίδια τα σχολεία!

Σα να μην πέρασαν 4 μήνες από το αποτυχημένο άνοιγμα των σχολείων, την εμφάνιση κρουσμάτων σε εκατοντάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς, τη διάδοση του ιού σε ενήλικες, που οδήγησαν στο κλείσιμό τους.

Τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν οπωσδήποτε,

σύμφωνα με τον τρόπο που έχουν υποδείξει οι ειδικοί, οι φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας και ο ΣΥΡΙΖΑ.

– Με αποστάσεις στις τάξεις

– Με συνεχή δωρεάν τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

– Με κατά προτεραιότητα εμβολιασμό των εκπαιδευτικών άνω των 50 ετών καθώς και αυτών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες

– Με κατά προτεραιότητα εμβολιασμό γονέων καθώς και παππούδων που διαμένουν στην ίδια στέγη με τους μαθητές.

Η κυβέρνηση οφείλει να εξασφαλίσει αυτές τις προϋποθέσεις το ταχύτερο. Δεν το έπραξε επί 8 ολόκληρους μήνες.

Ας το πράξει τώρα!

Να εγκαταλείψει ταυτόχρονα τα σχέδιά της, που έχουν αναστατώσει τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, για αποκλεισμό χιλιάδων φετινών υποψηφίων από τα Πανεπιστήμια, με την Τράπεζα Θεμάτων και τους “κόφτες” στη βάση εισαγωγής.

Απαιτείται, επίσης,

αναδιάρθρωση – μείωση της ύλης, προτεραιότητα στο μάθημα και η αποκατάσταση της σχέσης του παιδιού και του έφηβου με το σχολείο κι όχι η αντιπαιδαγωγική και εξοντωτική πίεση για εξετάσεις.

Τα παιδιά είναι ιδιαίτερα πιεσμένα από τον εγκλεισμό και τη διατάραξη της σχέσης τους με το σχολείο. Ας μην τα επιβαρύνουμε κι άλλο.

Μόνο υπό αυτούς τους όρους είναι δυνατή η ασφαλής επανέναρξη των σχολείων και η επαναφορά της ηρεμίας στην εκπαίδευση.

Δείτε σχετικά

Κλείνει ότι άνοιξε για ν ανοίξουν τα σχολεία στις 11 Ιανουαρίου: Ανακοινώσεις Πέτσα
Ανοιγμα σχολείων-ειδικοί: Τι λένε για το πότε και πως πρέπει να επαναλειτουργήσουν

Δείτε ακόμη

Νομοσχέδια Υπουργείου Παιδείας 2021: Ο Κυβερνητικός σχεδιασμός-Στόχοι & ημερομηνίες
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση