Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Να διορθωθούν τα λάθη στο ΟΠΣΥΔ των υποψήφιων εκπαιδευτικών ζητά η ΔΟΕ από το Υπουργείο Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Να διορθωθούν τα λάθη στο ΟΠΣΥΔ των υποψήφιων εκπαιδευτικών ζητά η ΔΟΕ από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων – “Τα διαπιστωμένα λάθη επιφέρουν αλλοίωση των μορίων και συνεπακόλουθα της τελικής κατάταξης στους Πίνακες”.

Να διορθωθούν τα λάθη στο ΟΠΣΥΔ

Στα λάθη στη μοριοδότηση των υποψήφιων εκπαιδευτικών στους Πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ, με βάση τα αποδεικτικά των προσόντων τους στην πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ, αναφέρεται σε ανακοίνωσή της η ΔΟΕ.

Το ΔΣ της ΔΟΕ καλεί την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να δώσει άμεσα τη δυνατότητα να καταχωρηθούν εκ νέου όσα δικαιολογητικά κατέθεσαν οι εκπαιδευτικοί και, για τον όποιο λόγο, δεν εμφανίζονται στα τελικά αποτελέσματα, έτσι ώστε κανένας εκπαιδευτικός να μην αδικηθεί.

Τέλος η ΔΟΕ επισημαίνει πως τα διαπιστωμένα λάθη επιφέρουν αλλοίωση των μορίων και συνεπακόλουθα της τελικής κατάταξης στους Πίνακες.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΔΟΕ

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ 15α · 10557 ΑΘΗΝΑ

Τηλ: 210 3236 547 · 210 3245 375 – 210 3221316 – Fax 2103221314 – mail secretariat@doe.gr

Αρ. Πρωτ. 528

Αθήνα 1/6/2023

Προς

1. την πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας

2. τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Λάθη και πάλι, στη μοριοδότηση των υποψήφιων εκπαιδευτικών στους πίνακες κατάταξης του Α.Σ.Ε.Π.

Για μια ακόμη φορά, παρατηρούνται και φέτος, στην πλατφόρμα του Ο.Π.ΣΥ.Δ. όπου οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί καταθέτουν τα αποδεικτικά των προσόντων τους για την κατάρτιση νέων πινάκων προσλήψεων, πολλά προβλήματα λανθασμένων ή μη καταχωρίσεων μεταπτυχιακών τίτλων, δεύτερων πτυχίων, τίτλων ξένων γλωσσών, πιστοποιητικών παρακολούθησης σεμιναρίων επιμόρφωσης, πιστοποιητικών οικογενειακής κατάστασης και άλλων δικαιολογητικών απαραίτητων για τη μοριοδότησή τους στους πίνακες κατάταξης του Α.Σ.Ε.Π..

Είναι πραγματικά εξοργιστικό να μην δίνεται η λύση της αποκατάστασης των λαθών από τους υπεύθυνους και να γινόμαστε μάρτυρες ενός «παιχνιδιού» απόδοσης ευθυνών αλλά όχι και προσπάθειας εξεύρεσης λύσεων μεταξύ Υ.ΠΑΙ.Θ. και Διευθύνσεων Εκπαίδευσης. Στην παρούσα φάση, με τα διαπιστωμένα λάθη να επιφέρουν αλλοίωση των μορίων και συνεπακόλουθα της τελικής κατάταξης στους πίνακες, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί την ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να δώσει άμεσα τη δυνατότητα να καταχωρηθούν εκ νέου όσα δικαιολογητικά κατέθεσαν οι συνάδελφοι και, για τον όποιο λόγο, δεν εμφανίζονται στα τελικά αποτελέσματα έτσι ώστε κανένας συνάδελφος να μην αδικηθεί.

Σε αντίθετη περίπτωση είναι σαφές ότι τίθεται υπό αμφισβήτηση η εγκυρότητα των σχετικών πινάκων.

Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Δείτε σχετικά

Φάκελοι εκπαιδευτικών στο ΟΠΣΥΔ: Να δοθεί η δυνατότητα επικαιροποίησης μετά τη διαπίστωση λαθών 

Δείτε επίσης

Νέες τρίωρες στάσεις εργασίας για την αποτροπή της ατομικής αξιολόγησης κήρυξε η ΔΟΕ 

Νέα εγκύκλιος αναστολής προσλήψεων και υπηρ. μεταβολών-ανάκλησης αδειών και αδειών εκλογών 25ης.06.2023

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση