Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Να κηρύξει απεργία αποχή από την αξιολόγηση ζητά από την ΑΔΕΔΥ η ΔΟΕ μετά την απόφαση του Πρωτοδικείου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Να κηρύξει απεργία αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης ζητά από την ΑΔΕΔΥ η ΔΟΕ μετά την απόφαση του Πρωτοδικείου με την οποία κηρύχθηκε παράνομη η απεργία-αποχή της ΔΟΕ/ΟΛΜΕ.

Να κηρύξει απεργία αποχή από την αξιολόγηση ζητά η ΔΟΕ από την ΑΔΕΔΥ

Προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους απεργούς εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν να συμμετέχουν στην απεργία-αποχή, μετά την απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, στο οποίο συζητήθηκε σήμερα Τρίτη 27 Φεβρουαρίου η αγωγή κατά της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, την οποία κατέθεσε  ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης και κρίθηκε παράνομη, το Δ.Σ. της ΔΟΕ ζητά από την Εκτελεστική Γραμματεία της ΑΔΕΔΥ να κηρύξει άμεσα απεργία-αποχή από τις διαδικασίες που προβλέπονται στον ν. 4823/2021.

Ακολουθεί το έγγραφο της ΔΟΕ

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ 

Αρ. Πρωτ.896

Αθήνα 27/2/2024

Προς Την Εκτελεστική Γραμματεία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Κοιν. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Αίτημα κήρυξης απεργίας αποχής από τις διαδικασίες που προβλέπονται στον ν. 4823/2021, όπως αυτές συμπληρώθηκαν και περαιτέρω ρυθμίστηκαν στην Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5/ ΦΕΚ Β 388/27-1-2023

Συνάδελφοι,

το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας με την από 8/2/2023 απόφασή του κήρυξε απεργία-αποχή από τις διαδικασίες που προβλέπονται στον ν. 4823/2021, όπως αυτές συμπληρώθηκαν και περαιτέρω ρυθμίστηκαν στην Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5/ΦΕΚ Β 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και δη από τις διαδικασίες που σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

Η ανταπόκριση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο κάλεσμα της ΔΌ.Ε. για απεργία-αποχή είναι και πάλι, συγκλονιστική. Απέναντι σε αυτό το κύμα αντίδρασης στους αντιεκπαιδευτικούς σχεδιασμούς του Υπουργείου και τη μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην απεργία-αποχή, η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. κατέφυγε στην κίνηση παραδοχής της ήττας της, να προσφύγει στα δικαστήρια, έναν ολόκληρο χρόνο μετά και να ζητήσει την κήρυξη της απεργίας ως παράνομης και καταχρηστικής. Κληθήκαμε, έτσι σήμερα 27-2-2024, να παραστούμε στην εκδίκαση της αγωγής που πραγματοποιήθηκε στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών.

Η απόφαση δεν ήταν, σίγουρα, αυτή που επεδίωκε το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. αφού η απεργία κρίθηκε παράνομη αλλά όχι καταχρηστική.

Με βάση τα παραπάνω και προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους απεργούς εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν να συμμετέχουν στην απεργία-αποχή, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά από την Εκτελεστική Γραμματεία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. να κηρύξει άμεσα απεργία-αποχή από τις διαδικασίες που προβλέπονται στον ν. 4823/2021, όπως αυτές συμπληρώθηκαν και περαιτέρω ρυθμίστηκαν στην Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5/ΦΕΚ Β 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και δη από τις διαδικασίες που σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.), παρέχοντάς τους την κάλυψη της τριτοβάθμιας οργάνωσης.

Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Δείτε σχετικά

Παράνομη κρίθηκε η απεργία αποχή από την αξιολόγηση από το Πρωτοδικείο-Αναμένονται τα επόμενα βήματα της ΔΟΕ-ΟΛΜΕ 

Πανελλαδική απεργία ΑΔΕΔΥ στις 28.02.2024: “Τα ΚΕΡΔΗ τους ή οι ΖΩΕΣ μας” 

ΑΔΕΔΥ: Γνωμοδότηση για την απεργία-αποχή από την στοχοθεσία-αξιολόγηση

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση