Δευτέρα, 13 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται και αναστοχάζονται…Επιμορφωτικές Ημερίδες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται και αναστοχάζονται…«Συνεργατικές πρακτικές εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής στο συμπεριληπτικό σχολείο» – Επιμορφωτικές Ημερίδες.

Οι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται και αναστοχάζονται…

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης ΠΕ70 Δασκάλων της 1ης  και 3ης  Ενότητας Πρωτοβάθμιας  Εκπαίδευσης Φθιώτιδας Χρίστος Μαρκαντώνης και Ευαγγελία Ζούνη αντίστοιχα και Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης με έδρα τη ΔΠΕ Φθιώτιδας Σοφία Τσαγανού, σε συνεργασία με την Προϊσταμένη Βασιλική Αλβέρτη  και στελέχη του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) Φθιώτιδας και στο πλαίσιο ευρύτερων επιμορφωτικών δράσεων σχεδίασαν και υλοποίησαν με μεγάλη επιτυχία, στις 26, 27 & 29 Φεβρουαρίου 2024, στο 7ο και 12ο Δημοτικά Σχολεία Λαμίας και στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Αταλάντης, επιμορφωτικές Ημερίδες, με θέμα:

«Συνεργατικές πρακτικές εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής στο συμπεριληπτικό σχολείο»

___________________________

Οι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται και αναστοχάζονται…

Οι στόχοι των Ημερίδων

Οι επιμορφωτικές ημερίδες είχαν  ως στόχο την υποστήριξη και την καθοδήγηση όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία για την αξιοποίηση κατάλληλων παιδαγωγικών και διδακτικών εργαλείων, μεθόδων και τεχνικών στο πλαίσιο ενός συμπεριληπτικού σχολείου.

Ποιοι συμμετείχαν

Συμμετείχαν οι Διευθυντές, Διευθύντριες και Προϊστάμενοι, Προϊσταμένες των σχολικών μονάδων, οι εκπαιδευτικοί των Τμημάτων με Παράλληλη Στήριξη, οι εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης και οι εκπαιδευτικοί των Τμημάτων Ένταξης.

Ομάδες εργασίας

Οι εκπαιδευτικοί σε ομάδες εργασίας, επεξεργάστηκαν μελέτες περίπτωσης, δημιούργησαν προτάσεις παρέμβασης σε μαθητές με δυσκολίες μάθησης και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τις παρουσίασαν και ακολούθησε ένας γόνιμος διάλογος και αναστοχασμός.

Χαιρετισμοί

Τις επιμορφωτικές ημερίδες τίμησαν με την παρουσία τους η Περιφερειακή Διευθύντρια Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κ. Μπενιάτα Ελένη και ο Διευθυντής  Εκπαίδευσης Π.Ε. Φθιώτιδας κ. Γκούμας Ευθύμιος και απεύθυναν και σύντομο χαιρετισμό.

Δείτε επίσης

ΚΕΔΑΣΥ Αιτωλοακαρνανίας-Υποστηρικτής SID 2024: Για 4η συνεχή χρονιά Υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 

Εκπαιδευτικοί-πειθαρχικά: Τα δεδομένα τους διαβιβάζονται στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας σε περίπτωση πειθαρχικής διαδικασίας σε βάρος τους 

Μήνυμα Πιερρακάκη για την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού 

Πριν φύγετε

Συνολικό θεσμικό πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή προσεχώς: Συναινέσεις ζήτησε ο Υπουργός Παιδείας από τα κόμματα

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση