Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ορια Ειδικών Δημοτικών και Νηπιαγωγείων Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας ανά Περιφερειακή Ενότητα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ορια Ειδικών Δημοτικών και Νηπιαγωγείων Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας ανά Περιφερειακή Ενότητα – Απόφαση της Περιφερειακής Διευθύντριας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κας Ελένης Μπενιάτα.

Ορια Ειδικών Δημοτικών και Νηπιαγωγείων

Με την υπ΄αριθμ. πρωτ. Φ.Αποφ./6856/25-11-2022 Απόφαση της Περιφερειακής Διευθύντριας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κας Ελένης Μπενιάτα, καθορίζονται οι Περιφέρειες Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας.

Συγκεκριμένα αποφασίσθηκε ο ορισμός των Περιφερειών των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας ανά Περιφερειακή Ενότητα όπως παρακάτω:

Για την Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας:

Ορίζονται ως όρια:

Α. Για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θήβας τα όρια των Δήμων Θηβαίων, Τανάγρας, Αλιάρτου – Θεσπιέων εκτός του Δημοτικού Διαμερίσματος Σωληναρίου και τα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ακραιφνίας του Δήμου Ορχομενού.

Β. Για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς τα όρια των Δήμων Λεβαδέων, Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας, τα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ορχομενού του ομώνυμου Δήμου και τα όρια του Δημοτικού Διαμερίσματος Σωληναρίου του Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων.

Γ. Για το Ειδικό Νηπιαγωγείο Θήβας, τα όρια των Δήμων Θηβαίων, Τανάγρας, Αλιάρτου –Θεσπιέων και τα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ακραιφνίου του Δήμου Ορχομενού.

Δ. Για το Ειδικό Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς, τα όρια των Δήμων Λεβαδέων, Διστόμου – Αντίκυρας –Αράχωβας και τα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ορχομενού του ομώνυμου Δήμου.

Για την Περιφερειακή Ενότητα Εύβοιας:

Ορίζονται:

Α. Για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Νέου Πύργου τα όρια των Δήμων Ιστιαίας – Αιδηψού και Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας.

Β. Για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας τα όρια των Δήμων Χαλκιδέων και Ερέτριας Γ. Για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ψαχνών τα όρια του Δήμου Διρφύων – Μεσσαπίων.

Δ. Για το Ειδικό Δημοτικό Αλιβερίου τα όρια των Δήμων Κύμης – Αλιβερίου, Καρύστου και Σκύρου Ε. Για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κωφών και Βαρυκόων Χαλκίδας, εξ ολοκλήρου η ΠΕ Εύβοιας λόγω της μοναδικότητας του είδους στην ομώνυμη Περιφερειακή Ενότητα.

ΣΤ. Για το Ειδικό Νηπιαγωγείο Χαλκίδας τα όρια των Δήμων Χαλκιδέων, Ερέτριας, Διρφύων –Μεσσαπίων, Κύμης – Αλιβερίου, Καρύστου και Σκύρου.

Ζ Για το Ειδικό Νηπιαγωγείο Νέου Πύργου τα όρια των Δήμων Ιστιαίας – Αιδηψού και Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας.

Κατ’ εξαίρεση και για όσο διάστημα το Ειδικό Νηπιαγωγείο Νέου Πύργου είναι σε αναστολή λειτουργίας, στην Περιφέρεια του Ειδικού Νηπιαγωγείου Χαλκίδας εντάσσονται όλοι οι Δήμοι της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας.

Για την Περιφερειακή Ενότητα Ευρυτανίας

Ορίζεται ως Περιφέρεια για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευρυτανίας και το Ειδικό Νηπιαγωγείο Ευρυτανίας ολόκληρη η Περιφερειακή Ενότητα Ευρυτανίας λόγω μοναδικότητας των εν λόγω Σχολικών Μονάδων εντός των γεωγραφικών της ορίων.

Για την Περιφερειακή Ενότητα Φθιώτιδας

Ορίζονται ως όρια:

Α. Για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αταλάντης τα όρια των Δήμων Λοκρών, Αμφίκλειας – Ελάτειας και του Δήμου Καμένων Βούρλων εκτός από τη Δημοτική Ενότητα Μώλου και τα Δημοτικά Διαμερίσματα Ρεγγινίου και Καινουρίου.

Β. Για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Λαμίας τα όρια των Δήμων Λαμιέων, Στυλίδας, Μακρακώμης, Δομοκού και από το Δήμο Καμένων Βούρλων η Δημοτική Ενότητα Μώλου και τα Δημοτικά Διαμερίσματα Ρεγγινίου και Καινουρίου

Γ. Για το Ειδικό Νηπιαγωγείο Λαμίας ολόκληρη η Περιφερειακή Ενότητα Φθιώτιδας λόγω μοναδικότητας της εν λόγω Σχολικής μονάδας εντός των γεωγραφικών της ορίων.

Για την Περιφερειακή Ενότητα Φωκίδας

Ορίζεται ως Περιφέρεια για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Άμφισσας και το Ειδικό Νηπιαγωγείο Άμφισσας ολόκληρη η Περιφερειακή Ενότητα Φωκίδας λόγω της μοναδικότητας των εν λόγω Σχολικών Μονάδων εντός των γεωγραφικών της ορίων.

Δείτε επίσης

Τροπολογία για δόκιμους εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ/ΕΒΠ: Μπορούν να είναι υποψήφιοι Διευθυντές-Αξιολόγηση και μονιμοποίηση μετά

Πλατφόρμα αξιολόγησης σχολικών μονάδων ΙΕΠ: ΦΕΚ-Καταχώριση στοιχείων και ρόλοι στην εφαρμογή 

Εισαγωγική επιμόρφωση εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Διαδικασία-Αιτήσεις-Πρόγραμμα | Απόφαση 

ΟΚΑΝΑ-προκήρυξη 20 Ψυχολόγων: Αιτήσεις 22 Νοεμβρίου έως 11 Δεκεμβρίου 2022

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση