Τρίτη, 9 Αυγούστου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παιδαγωγική Επάρκεια ΕΕΠ: Να μην αδικηθεί κανένας-Να δοθεί μεταβατική περίοδος-Επιστολή ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας στο ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παιδαγωγική Επάρκεια ΕΕΠ: Να μην αδικηθεί κανένας-Να δοθεί μεταβατική περίοδος-Επιστολή ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Επιστολή απέστειλε στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ο ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας για την Παιδαγωγική Επάρκεια σε σχέση με τους κλάδους ΕΕΠ και τη νέα Προκήρυξη ΑΣΕΠ για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Ο Σύλλογος, αφού παραθέτει την επιχειρηματολογία του επί του θέματος ζητά:
  • Να δοθεί μια εύλογη μεταβατική περίοδος για τους συναδέρφους ΠΕ που έχουν σημαντική προϋπηρεσία ως αναπληρωτές στην εκπαίδευση, ώστε να μην ανατραπούν τα μέχρι τώρα εργασιακά, οικογενειακά και οικονομικά τους δεδομένα.
  • Να δοθεί από το ΥΠΑΙΘ η δέουσα προσοχή και να επιδειχθεί η μέγιστη ευαισθησία στο σημαντικό αυτό ζήτημα, προκειμένου να μην αδικηθεί κανένας/καμία συνάδελφος.
Ακολουθεί η επιστολή
Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας

Π.Μπακογιάννη 2, Τ.Κ 35100, Λαμία,

Email: seepeastella@yahoo.gr

Ιδρυτικό μέλος της Παν.Ομοσπονδίας Ειδικού Εκπ/κού Προσ/κού Ειδικής Αγωγής(ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Λαμία, 21/04/2021

Αρ. Πρωτ.: 273

  Προς

  • Την Υπουργό  Παιδείας    κα Ν. Κεραμέως
  • Την Υφυπουργό Παιδείας κα Ζ. Μακρή
  • Τον Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘ κ. Α. Κόπτη
  • Τον Διευθυντή ΕΑΕ κ. Χ. Παπαϊωάννου

Κοινοποίηση

  • Περιφερειακή Δ/ντρια Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας κα Ε. Μπενιάτα
  • ΠΟΣΕΕΠΕΑ
  • Μέλη Συλλόγου

ΘΕΜΑ: «Επιστολή διαμαρτυρίας του Δ.Σ. του ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας σχετικά με την παιδαγωγική επάρκεια των μελών Ε.Ε.Π.»

Αξιότιμη κα Υπουργέ

Αξιότιμη κα Υφυπουργέ

Το Δ.Σ. του Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ με την παρούσα επιστολή  διαμαρτύρεται προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, σε σχέση με την προσθήκη του τυπικού προσόντος της παιδαγωγικής επάρκειας στον κλάδο των Λογοθεραπευτών (ΠΕ 21), στον κλάδο των Ψυχολόγων (ΠΕ23),  και των Κοινωνικών Λειτουργών (ΠΕ 30) για την ένταξή τους στον κύριο Πίνακα.

Ως πρωτοβάθμιο συνδικαλιστικό σωματείο, που εκπροσωπεί τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, θεωρούμε ότι τέτοιου είδους αλλαγές είναι αναγκαίο να διαμορφώνονται μέσα από ένα καθεστώς γόνιμου και εποικοδομητικού διαλόγου όλων των θεσμικών φορέων που σχετίζονται με το μείζον ζήτημα της απόκτησης παιδαγωγικής επάρκειας από τα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Εφόσον το Υπουργείο Παιδείας έχει καταλήξει και νομοθετικά στην απόκτηση παιδαγωγικής επάρκειας για τα μέλη ΕΕΠ, εκτιμούμε ότι θα ήταν χρήσιμο αυτή να ανταποκρίνεται και να εφαρμόζεται στο διακριτό υποστηρικτικό ρόλο των μελών ΕΕΠ στις εκπαιδευτικές δομές, όπου υπηρετούν, και να δίνεται καθολικά σε όλους η δυνατότητα να μπορέσουν να την αποκτήσουν ει δυνατόν στο τόπο διαμονής τους.

Με βάση τις παραπάνω επισημάνσεις θεωρούμε ότι δεν αποτελεί ευθύνη των συναδέρφων που δεν απέκτησαν μέχρι τώρα την παιδαγωγική επάρκεια. Δεν την απέκτησαν είτε γιατί δεν κληρώθηκαν από την ΑΣΠΑΙΤΕ, είτε γιατί δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να φοιτήσουν σε μεταπτυχιακά προγράμματα που χορηγούν την παιδαγωγική επάρκεια, είτε γιατί οι σχολές τους δεν κινήθηκαν έγκαιρα ως προς τα προγράμματα παιδαγωγικής επάρκειας.

Για όλους τους παραπάνω λόγους  εναρμονιζόμενοι και με την επιστολή του δευτεροβάθμιου συνδικαλιστικού μας οργάνου (ΠΟΣΕΕΠΕΑ), ζητούμε:

  • Να δοθεί μια εύλογη μεταβατική περίοδος για τους συναδέρφους ΠΕ που έχουν σημαντική προϋπηρεσία ως αναπληρωτές στην εκπαίδευση, ώστε να μην ανατραπούν τα μέχρι τώρα εργασιακά, οικογενειακά και οικονομικά τους δεδομένα.
  • Να δώσετε τη δέουσα προσοχή και να επιδείξετε τη μέγιστη ευαισθησία στο σημαντικό αυτό ζήτημα, προκειμένου να μην αδικηθεί κανένας/καμία συνάδερφός μας.

Με εκτίμηση το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος                        Ο Γραμματέας

Βούγιας Βασίλειος           Κυργιόπουλος Ιωάννης

Δείτε επίσης

ΠΟΣΕΕΠΕΑ για Παιδαγωγική Επάρκεια: Επιστολή στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ 

Μεταβατική περίοδο για Παιδαγωγική Επάρκεια ζητά ο ΣΕΕΠΕΑ Δυτ. Ελλάδας για Ψυχολόγους, Κοιν. Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθ/τές ΠΕ 

Προκηρύξεις 1ΕΑ-2ΕΑ/2022: Τα προσόντα ένταξης και διορισμού ΕΕΠ και ΕΒΠ 

Πως πληρώνω το παράβολο ΑΣΕΠ: Αναλυτικές οδηγίες και video 

Πως επικυρώνονται τίτλοι-πιστοποιητικά-βεβαιώσεις: Οδηγίες και κατευθύνσεις από το ΑΣΕΠ 

Πως κάνουμε εγγραφή στο ΟΠΣΥΔ ως νέοι χρήστες: Η διαδικασία βήμα-βήμα σε video και σε Εγχειρίδιο

 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση