Κυριακή, 13 Ιουνίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ρύθμιση αργιών-διακοπών-απουσιών για κάλυψη διδακτέας ύλης, αναπλήρωσης διδακτικών ωρών | Διάταξη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ρύθμιση αργιών-διακοπών-απουσιών για κάλυψη διδακτέας ύλης, αναπλήρωσης διδακτικών ωρών και διασφάλιση της φοίτησης, λόγω πανδημίας κορονοϊού για το 2020-21 – Διάταξη στη Βουλή.

Ρύθμιση αργιών-διακοπών-απουσιών

Διάταξη με την οποία παρέχεται εξουσιοδότηση στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για ρύθμιση επιμέρους θεμάτων εκπαίδευσης λόγω του κορονοϊού COVID-19 περιλαμβάνεται στο κατατεθέν στη Βουλή, εχθές αργά το βράδυ, νομοσχέδιο “Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις”.

Συγκεκριμένα στο άρθρο 36

προβλέπεται πως με απόφαση της Υπουργού και για το σχολικό έτος 2020-21 λαμβάνεται κάθε αναγκαίο μέτρο για τη διασφάλιση της φοίτησης, της κάλυψης της διδακτέας ύλης και της αναπλήρωσης διδακτικών ωρών, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Ετσι μπορούν να τροποποιηθούν ή να ρυθμισθούν:
  1. Οι αργίες, διακοπές και εορταστικές εκδηλώσεις.
  2. Οι απουσίες και ο χαρακτηρισμός φοίτησης.
  3. Η ημερομηνία έναρξης και λήξης των εγγραφών προνηπίων, νηπίων και μαθητών Α’ τάξης δημοτικών σχολείων.
  4. Οτι αφορά στους κατ οίκον διδαχθέντες μαθητές.
  5. Η φοίτηση, αξιολόγηση, προαγωγή και απόλυση μαθητών.
  6. Η εισαγωγή των υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις.
  7. Κάθε άλλου συναφούς ή ειδικότερου με τα ανωτέρω θέματος.
Δείτε το άρθρο 36

Παροχή εξουσιοδότησης στον Υπουργό παιδείας και θρησκευμάτων για ρύθμιση επιμέρους θεμάτων εκπαίδευσης λόγω του κορωνοϊού COVID-19

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων λαμβάνεται για το σχολικό έτος 2Ο2Ο-2Ω21 κατά παρέκκλιση κάθε άλλης σχετικής διάταξης, κάθε αναγκαίο μέτρο αναφορικά με την εκπαιδευτική διαδικασία, ώστε να διασφαλίζεται η φοίτηση, η κάλυψη της διδακτέας ύλης και η αναπλήρωση διδακτικών ωρών, στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπως μέσω της τροποποίησης και ρύθμισης:

α) των αργιών, διακοπών και εορταστικών εκδηλώσεων,

β) των απουσιών και τoυ χαρακτηρισμού της φοίτησης,

γ) της ημερομηνίας έναρξης και λήξης των εγγραφών προνηπίων, νηπίων και μαθητών Α’ τάξης δημοτικών σχολείων, καθώς και των διαδικασιών και προθεσμιών για την ολοκλήρωσή τους,

δ) κάθε συναφούς με τα ανωτέρω θέματος που αφορά στους κατ ιδίαν και στους κατ οίκον διδαχθέντες μαθητές,

ε) της φοίτησης, της αξιολόγησης, της προαγωγής και της απόλυσης μαθητών,

στ) της εισαγωγής των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και

ζ) κάθε άλλου συναφούς ή ειδικότερου με τα ανωτέρω θέματος.

Δείτε επίσης

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια και την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια
Μεταδίδεται ο κορονοϊός στα σχολεία; Οι τοποθετήσεις ECDC-ΠΟΥ-Βάνας Παπαευαγγέλου-Αθανάσιου Τσακρή
Οι κόκκινες περιοχές όπου θα παραμείνουν κλειστά τα Λύκεια και θα συνεχίσουν την Τηλεκπαίδευση
Ανακοινώσεις-σχολεία: Ανοιχτά Γυμνάσια-Λύκεια σε όλη τη χώρα-Οχι στα Λύκεια κόκκινων περιοχών (και η Αττική)
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση