Σάββατο, 18 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνάντηση Ενωσης Διευθυντών με πολιτική ηγεσία Υπουργείου Παιδείας: Τι συζητήθηκε

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνάντηση Ενωσης Διευθυντών με πολιτική ηγεσία Υπουργείου Παιδείας: Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Συνάντηση Ενωσης Διευθυντών με πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘ

Με εκπροσώπους της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/Διευθυντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, συναντήθηκε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η συνάντηση

πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια των συναντήσεων του Υπουργείου με εκπροσώπους των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ και η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, η Υφυπουργός Ζέττα Μακρή και η Γενική Γραμματέας Σίσσυ Γκίκα, συζήτησαν με το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης θέματα που αφορούν τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με ενημέρωση του ΥΠΑΙΘ

στη συνάντηση υπήρξε ειλικρινής, αμοιβαία διάθεση συνεργασίας και η Υπουργός παρουσίασε μεταξύ των μεταρρυθμίσεων:

  • Την εισαγωγή των εργαστηρίων δεξιοτήτων στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα,
  • την ενίσχυση δραστηριοτήτων στα αγγλικά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση,
  • την καθολική εφαρμογή της διετούς υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης,
  • τους μόνιμους διορισμούς που ολοκληρώθηκαν στην ειδική αγωγή και οι οποίοι βρίσκονται στην τελική ευθεία στη γενική εκπαίδευση,
  • την πρόβλεψη για εμβολιασμούς των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής και τους μαθητές άνω των 16, αλλά και για τα δωρεάν τεστ στους εκπαιδευτικούς.
Συζητήθηκαν, επιπλέον,σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ

Τα οφέλη της αξιολόγησης και η ιδιαίτερη βαρύτητα που έχει η φετινή της εφαρμογή, σύμφωνα με τον ψηφισθέντα νόμο, καθώς είναι εξαιρετικά κρίσιμο να εκτιμηθεί, μεταξύ άλλων, η πορεία της τηλεκπαίδευσης, εγχείρημα το οποίο έγινε πράξη χάρη στη μεγάλη προσπάθεια σύσσωμης της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ο ρόλος των διευθυντών σχολικών μονάδων είναι καίριος

ως προς τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης μέσω της αξιολόγησης, της δυναμικής αυτής διαδικασίας για τον εντοπισμό των θετικών σημείων καθώς και των περιθωρίων βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου και της σχολικής μονάδας.

Στόχος

οι σχολικές μονάδες να αναπτυχθούν περαιτέρω και να αναβαθμιστεί εν συνόλω η εκπαίδευση στη χώρα μας.

Δείτε επίσης

Ενωση Διευθυντών σχολικών μονάδων Α/θμιας: Να ληφθούν μέτρα για την αντισεισμική θωράκιση των σχολείων
Αναστολή εφαρμογής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων για τη φετινή σχολική χρονιά: Ανακοίνωση Ενωσης Διευθυντών
ΦΕΚ: Νέες περιοχές στο “βαθύ κόκκινο” έως και 16.03.2021-Πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία
Βάνα Παπαευαγγέλου: Tα μικρά παιδιά έχουν πια ιδρυματοποιηθεί μέσα στο σπίτι, αγκαλιά με το τάμπλετ
Ψηφιακές δεξιότητες: Tο νέο επιμορφωτικό πρόγραμμα εκπαιδευτικών Α/θμιας ξεκινά 8 Μαρτίου
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση