Δευτέρα, 13 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συζήτηση επί των άρθρων: Το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συζήτηση επί των άρθρων: Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων.

Συζήτηση επί των άρθρων

Στην τρίτη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής συνεχίζεται η επεξεργασία και εξέταση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”.

Συζήτηση στην ΕΜΥ επί των άρθρων

Σήμερα Τρίτη 02.06.2020 το απόγευμα συζητείται το νομοσχέδιο επί των άρθρων με φυσική παρουσία των Βουλευτών της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων.

Το πρωί είχαμε Ακρόαση Φορέων

Από τις 11:00 σήμερα έως μετά τις 16:30 είχαμε την Ακρόαση Φορέων και την Πέμπτη 04.06.2020 θα έχουμε στις 10:00 τη δεύτερη ανάγνωση επί των άρθρων.

Εισηγητές του νομοσχεδίου
Εισηγητές του νομοσχεδίου από πλευράς Κυβέρνησης είναι ο Βουλευτής κος Ιωάννης Ανδριανός και από πλευράς Αξιωματικής Αντιπολίτευσης ο Βουλευτής κος Νικόλαος Φίλης.
Η χθεσινή συνεδρίαση
Για τη χθεσινή – Δευτέρα 01.06.2020 –  συνεδρίαση, την πρώτη της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων (ΕΜΥ) της Βουλής για το εν λόγω νομοσχέδιο μπορείτε να πληροφορηθείτε εδώ

___________________

Δείτε τη συνεδρίαση της ΕΜΥ με τη συζήτηση επί των άρθρων ΕΔΩ

___________________

Συνολικά το νομοσχέδιο περιλαμβάνει 115 άρθρα μεταξύ των οποίων

Αρθρο 1 –  Εργαστήρια δεξιοτήτων

Αρθρο 2 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο

Αρθρο 3 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία

Αρθρο 4 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου

Αρθρο 5 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών

Αρθρο 6 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο

Αρθρο7 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου

Αρθρο 9 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας

Αρθρο 10 – Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία

Αρθρο 24 – Οργανωτικές μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης

Αρθρο 37 – Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων

Αρθρο 38 – Σύμβουλος Σχολικής Ζωής

Αρθρο 39 – Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού

Αρθρο 42 – Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας

Αρθρο 43 – Υπολογισμός προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών στον ίδιο κλάδο

Αρθρο 44 – Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)

Αρθρο 45 – Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π.και Ε.Β.Π

Αρθρο 46 – Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π

Αρθρο 47 – Χρηματοδότηση από το εθνικό ή το συγχρηματοδοτούμενο σκέλος του προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών

Αρθρο 48 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.)

Αρθρο 49 – Αποσπάσεις μελών Ε.Ε.Π.και Ε.Β.Π.

Αρθρο 50 – Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Αρθρο 51 – Πρόσληψη αναπληρωτών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην παράλληλη στήριξη

Αρθρο 52 – Παράταση θητείας στελεχών της εκπαίδευσης

Αρθρο 53 – Παράταση ισχύος πινάκων επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων

Αρθρο 65 – Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών

Αρθρο 72 – Μετεγγραφές φοιτητών

Αρθρο 76 – Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών

Δείτε επίσης

Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις: Κατατέθηκε για ψήφιση στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ
Κεραμέως για αξιολόγηση εκπαιδευτικών: “Ξεκινάει το επόμενο διάστημα η διαδικασία σύνταξης πλαισίου”
Προσλήψεις Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων: Διατίθενται 46.000.000 ευρώ-Τι είπε η Ν. Κεραμέως στη Βουλή
Κοινωνιολογία-Κοινωνικές Επιστήμες: Επιστολή ΠΕΕΚΕ στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και στα κόμματα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση