Κυριακή, 28 Απριλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτικά κενά 4,5 μήνες μετά το άνοιγμα των σχολείων | Ενημερωτικό Ν. Κορδή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτικά κενά 4,5 μήνες μετά το άνοιγμα των σχολείων: Ενημερωτικό σημείωμα του Αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή – Στη Δευτεροβάθμια ξεπερνάνε τα 1400 και μαζί με την Πρωτοβάθμια πλησιάζουν τις 4000.

Εκπαιδευτικά κενά

Ενημερωτικό σημείωμα του Αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή με θέμα τα σοβαρά εκπαιδευτικά κενά που συνεχίζουν να υπάρχουν 4,5 μήνες μετά το άνοιγμα των σχολείων.

Δείτε το Ενημερωτικό

Θέμα: Σχετικά με τα σοβαρά εκπαιδευτικά κενά 4,5 μήνες μετά το άνοιγμα των σχολείων!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Πριν λίγες ημέρες παρουσιάστηκε από την Υπουργό Παιδείας κ. Κεραμέως  ο απολογισμός δράσης των πρώτων 6 μηνών στο Υπουργείο. Μεταξύ των δράσεων αναφέρεται το άνοιγμα των σχολείων στην ώρα τους, με ικανή στελέχωση και επαρκές διδακτικό υλικό!

Δυστυχώς 4,5 μήνες μετά το άνοιγμα των σχολείων, εξακολουθούν να υπάρχουν σοβαρά κενά σε όλη την εκπαίδευση!

Στη Δευτεροβάθμια ξεπερνάνε τα 1400 και μαζί με την Πρωτοβάθμια πλησιάζουν τις 4000!

Σκεφτείτε να μην υπήρχε και ικανή στελέχωση των σχολείων…

Οι συνολικές προσλήψεις από την αρχή της χρονιάς είναι περίπου 35.700 και μαζί με τις προσλήψεις ΕΕΠ/ΕΒΠ ξεπερνούν κατά πολύ τις 39.000!

Στη Δευτεροβάθμια οι αρχικές προσλήψεις ήταν 13.195 και οι υπηρετούντες σήμερα είναι 11.254! Τα κενά στη Γενική Παιδεία ξεπερνούν τα 370, στα Μουσικά τα 220 και στην Παράλληλη τα 620!

Πάνω από 80 κενά παραμένουν σε ΣΜΕΑΕ, πάνω από 50 σε ΚΕΣΥ και λίγο πάνω από 20 στη Μ.Ν.Α.Ε! Αναμένονται άμεσα προσλήψεις αναπληρωτών, λογικά αύριο ή στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.

Ψηφίστηκε τελικά σήμερα το άρθρο 50 με το οποίο τα πτυχία που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά για διορισμό και πρόσληψη εκπαιδευτικών όχι μόνο εφόσον έχουν αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας και αντιστοιχίας από τον ΔΟΑΤΑΠ (όπως ίσχυε έως τώρα), αλλά ακόμα και αν διαθέτουν μόνο απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τα πτυχία των ιδιωτικών κολλεγίων, τα οποία με το νόμο 4635/19 διαθέτουν πλέον επαγγελματική ισοτιμία με τα πτυχία των ελληνικών ΑΕΙ, θεωρούνται τυπικό προσόν μόνιμου διορισμού και πρόσληψης αναπληρωτών στη δημόσια εκπαίδευση!

Με το νόμο αυτό η κυβέρνηση καταργεί δια της πλαγίας οδού το άρθρο 16 του συντάγματος, το οποίο απέτυχε να αλλάξει με τις προβλεπόμενες δημοκρατικές διαδικασίες!

Ο αγώνας για Δημόσια Δωρεάν Παιδεία συνεχίζεται!

Τέλος δημοσιοποιήθηκε το «σωτήριο» ασφαλιστικό Βρούτση!

Παρά την συστηματική προσπάθεια να καλλιεργηθούν ψευδείς προσδοκίες για το νέο αυτό ασφαλιστικό σε ασφαλισμένους και συνταξιούχους, φαίνεται πως οι αυξήσεις θα αφορούν ελάχιστους τελικά από τους σημερινούς συνταξιούχους (περίπου το 10%)!

Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Αθήνα 23/1/2020

Δείτε επίσης

Υπουργείο Παιδείας-Διορισμοί: Οριστικοί Ειδικής Αγωγής 3ΕΑ τον Μάρτιο – Για Γενική δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα
ΠΕΚ: Αριθμοί στην Εκπαίδευση – Στοιχεία και Γραφήματα για τις επιπτώσεις του δημογραφικού προβλήματος
Πίνακες Γενικής: Ερωτήσεις & Απαντήσεις-video-Υπολογισμός προϋπηρεσίας-Επισημάνσεις ΑΣΕΠ & ΥΠΑΙΘ
Κατανομή αιτήσεων Μετάθεσης Δευτεροβάθμιας και οι εκπαιδευτικές εξελίξεις | Του Ν. Κορδή
Νομοσχέδιο Παιδείας: Οπως ψηφίσθηκε με τις διατάξεις για Κολέγια, κυρώσεις και τοποθετήσεις διορισμών κ.α
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση