Τρίτη, 21 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιμόρφωση Ψυχολόγων και εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ: Ολοκληρώθηκε και η τελευταία φάση-1.100 οι επιμορφούμενοι

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιμόρφωση Ψυχολόγων και εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η Γ΄ και τελευταία φάση – Στην επιμόρφωση συμμετείχαν περίπου 1.000-1.100 επιμορφούμενοι/ες.

Επιμόρφωση Ψυχολόγων και εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ

Ανακοίνωση εξέδωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με αφορμή την ολοκλήρωση της Γ΄ και τελευταίας φάσης της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων για το σχολικό έτος 2022-2023  στο πλαίσιο της Πράξης «Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Υλοποίηση της Επιμόρφωσης».

Στην επιμόρφωση, σύμφωνα με το ΙΕΠ,  συμμετείχαν περίπου 1.000-1.100 επιμορφούμενοι/ες (εκπαιδευτικοί, Ψυχολόγοι), δημιουργήθηκαν 72 τμήματα και ολοκληρώθηκε σε διάστημα πέντε (5) εβδομάδων, με ημερομηνία έναρξης την 16η Ιανουαρίου 2023 και λήξης την 17η Φεβρουαρίου 2023, συνολικής διάρκειας τριάντα δύο (32) ωρών.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΙΕΠ

Ολοκλήρωση επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων στο πλαίσιο της Πράξης “Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υλοποίηση της Επιμόρφωσης” με MIS 5022549

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Υλοποίηση της Επιμόρφωσης», MIS 5022549, που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).

Στο πλαίσιο της ως άνω Πράξης ολοκληρώθηκε με επιτυχία η Γ΄ και τελευταία φάση της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων για το σχολικό έτος 2022-2023 σε τέσσερις (4) διακριτές θεματικές ενότητες:

Θεματική Ενότητα 1 (ΘΕ1): Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας) για το μάθημα των Νέων Ελληνικών στην Α΄ τάξη ΕΠΑ.Λ.

Θεματική Ενότητα 2 (ΘΕ2): Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας) για το μάθημα των Μαθηματικών στην Α΄ τάξη ΕΠΑ.Λ.

Θεματική Ενότητα 3 (ΘΕ3): Θεσμός Συμβούλου Καθηγητή/ήτριας – Ο ρόλος του/της στην υποστήριξη μαθητών/τριών για την καλύτερη ένταξή τους στη σχολική ζωή, με προτεραιότητα στους/στις μαθητές/ήτριες της Α’ Τάξης ΕΠΑ.Λ.

Θεματική Ενότητα 4 (ΘΕ4): Σύμβουλος Ψυχολόγος – Ο θεσμικός ρόλος στο πλαίσιο της Δράσης ΜΝΑΕ, η λειτουργία Ψυχολόγου στην Σχολική Μονάδα, μεθοδολογίες και συνεργασίες/συνέργειες με τους/τις Συμβούλους Καθηγητές/ήτριες.

Η επιμόρφωση ολοκληρώθηκε σε διάστημα πέντε (5) εβδομάδων, με ημερομηνία έναρξης την 16η Ιανουαρίου 2023 και λήξης την 17η Φεβρουαρίου 2023, συνολικής διάρκειας τριάντα δύο (32) ωρών, ως εξής:

α) είκοσι (20) ώρες σύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση (συνεδρίες)

β) δώδεκα (12) ώρες ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση

Στην επιμόρφωση συμμετείχαν περίπου 1.000-1.100 επιμορφούμενοι/ες (εκπαιδευτικοί, Ψυχολόγοι), δημιουργήθηκαν 72 τμήματα και έγινε διαχωρισμός των επιμορφούμενων ανά υπομητρώο και ανά κατηγορία Περιφέρειας.

Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη την αμέριστη προθυμία των επιμορφωτών/τριών και επιμορφούμενων να διαθέσουν από τον προσωπικό τους χρόνο για να συμμετέχουν στην επιμόρφωση, δεδομένου των ήδη ανειλημμένων υποχρεώσεών τους, προκειμένου να συμβάλουν αποτελεσματικά στη διεύρυνση του Θεσμού του Ψυχολόγου, του Συμβούλου Καθηγητή και της Εφαρμογής της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας, τα μέλη της Επιστημονικής Ομάδας Έργου της Πράξης και του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., ευχαριστούν ιδιαίτερα τους/τις επιμορφούμενους/ες και τους/τις επιμορφωτές/ώτριες για τη συμμετοχή τους σ’ αυτή τη φάση επιμόρφωσης της Πράξης.

Η Ομάδα Έργου της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ-Υλοποίηση της Επιμόρφωσης», MIS 5022549

Δείτε επίσης

Παιδική προστασία στην Ελλάδα-Πλαίσιο, πρακτική, δυσκολίες: Ημερίδα-Σάββατο 11 Μαρτίου 2023-Λαμία 

Εκδήλωση για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε από την Ενωση Συλλόγων Γονέων Μαθητών Χαλανδρίου 

 Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τη σχολική βία μαζί με την Τροπολογία των 10 άρθρων, στη Βουλή

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση