Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ιαν: Το αγόρι με την εγκεφαλική παράλυση | Βραβευμένο animation

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ιαν: Το αγόρι με την εγκεφαλική παράλυση: Συγκινητικό Video animation πάνω στην αξία της αποδοχής της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης – «Μπορώ να παίξω και να συμμετέχω».

Ιαν

Το μικρού μήκους animation “Ian”, που δημιουργήθηκε από το Fundacion Ian, μια παραγωγή που μας έρχεται από την Αργεντινή, παρουσιάζει μια πραγματική ιστορία.

Ο Ian γεννήθηκε με εγκεφαλική παράλυση

Ο Ian γεννήθηκε με εγκεφαλική παράλυση και τα απογεύματα κοιτάει στην Παιδική Χαρά με τη μητέρα του τα άλλα παιδιά να παίζουν.

Θέλει να παίξει στην Παιδική χαρά

Ο ίδιος ενώ το θέλει πολύ να συμμετάσχει στο παιχνίδι με τα άλλα παιδιά, ενώ θέλει πολύ να κάνει φίλους, δεν μπορεί λόγω της κατάστασής του να το κάνει.

Το συρματόπλεγμα

Ετσι ο κόσμος γι αυτόν διαμεσολαβείται από το συρματόπλεγμα που τον χωρίζει από τα υπόλοιπα παιδιά, το συρματόπλεγμα της Παιδικής Χαράς.

Στη φαντασία του

Στο καροτσάκι του φαντάζεται πώς διασχίζει το συρματόπλεγμα και μπαίνει στις παρέες των άλλων παιδιών, αλλά ταυτόχρονα φαντάζεται πως δεν τον αποδέχονται και τον χλευάζουν.

Αποσυντίθεται σε πολλά κομμάτια από τον άνεμο…

Δεν εγκαταλείπει

Ομως ο Ιαν δεν εγκαταλείπει και με δύναμη ψυχής, προσπαθώντας σκληρά, κατορθώνει να υπερβεί τα εμπόδια, αφού τα υπόλοιπα παιδιά τον συμπεριλαμβάνουν στην καθημερινότητά και στο παιχνίδι τους.

Συναισθήματα

Η ταινία, στην οποία δεν υπάρχουν διάλογοι και όλα τα συναισθήματα εκφράζονται μέσα από εικόνες, προσπαθεί να μας δείξει την αξία της αλληλεγγύης, της συντροφικότητας και της ενσυναίσθησης.

Επίσης

Προσφορά της ταινίας είναι η κατάδειξη της αξίας της αποδοχής της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης και το πόσα ακόμη πρέπει να γίνουν γι αυτά, ώστε όλοι οι άνθρωποι να νιώθουν ισότιμα μέλη της κοινωνίας μας.

Δείτε το Video με το συγκινητικό μικρού μήκους animation “Ian”

_________________

Δείτε επίσης

Οδηγός Προσβάσιμων Ψυχαγωγικών Δραστηριοτήτων στην Ελλάδα από την ΕΣΑμεΑ
Επιστολή ΕΣΑμεΑ σε Υπουργό Παιδείας: Ανάγκη η συμπεριληπτική εκπαίδευση
Αδειες ΑμεΑ: Τι δικαιούνται εκπαιδευτικοί-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Κατανομή μαθητών ΑμεΑ σχολείων ΠΕ και ΔΕ | Νομοθεσία
Το παιχνίδι UNO διαθέσιμο και σε Braille

_________________

Πριν φύγετε

ΕΣΑμεΑ: 90.743 οι μαθητές με αναπηρία – Το 7% με Παράλληλη Στήριξη
Αδειες ΑμεΑ: Τι δικαιούνται εκπαιδευτικοί-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση