Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: Τι απάντησε για το άνοιγμα Γυμνασίων-Λυκείων και το σχ. νόμου για τα Πανεπιστήμια

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: Τι απάντησε για το άνοιγμα Γυμνασίων-Λυκείων και το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια κατά τη διάρκεια της σημερινής ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών.

Κυβερνητικός Εκπρόσωπος

“Συνεχίζεται η παρατήρηση των επιδημιολογικών δεδομένων και ύστερα από τις εισηγήσεις των ειδικών προχωρούμε με μικρά και πολύ προσεκτικά βήματα προς μια μερική κανονικότητα”,

δήλωσε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος κος Χρήστος Ταραντίλης κατά τη διάρκεια της σημερινής – Πέμπτη 21.01.2021- ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών.

“Εφαρμόζεται το κυλιόμενο σχέδιο σύμφωνα με το οποίο τα επιδημιολογικά δεδομένα των 7 προηγούμενων ημερών καθορίζουν τις επόμενες αποφάσεις, οι οποίες ανακοινώνονται κάθε Παρασκευή από τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων κο Νίκο Χαρδαλιά”,

ανέφερε επίσης ο κος Ταραντίλης

Και συνέχισε με την πιθανή επαναλειτουργία των Γυμνασίων και Λυκείων

“Προτεραιότητα της Κυβέρνησης για το επόμενο διάστημα όπως τόνισε εχθές στη Βουλή ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είναι το άνοιγμα των Γυμνασίων και των Λυκείων της χώρας”.

Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος απάντησε και σε ερωτήσεις δημοσιογράφων

για τις μεταρρυθμίσεις που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας στα Πανεπιστήμια και την απόφαση της Συνόδου των Πρυτάνεων και για το ποιοι είναι οι επόμενοι σταθμοί άρσης των περιορισμών

Ερώτηση

Ποιοι είναι οι επόμενοι σταθμοί άρσης των περιορισμών

Απάντηση

Η διαδικασία που ακολουθούμε είναι συγκεκριμένη. Υπάρχει ένα σύστημα σύμφωνα με το οποίο γίνονται μετρήσεις κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, στη συνέχει γίνονται εισηγήσεις από την επιτροπή των ειδικών και αποφασίζει η Κυβέρνηση.

Σε κάθε περίπτωση έχουμε μεγάλη αγωνία για το άνοιγμα των Γυμνασίων και Λυκείων. Οσο καλά και να πηγαίνει η Τηλεκπαίδευση, που πηγαίνει καλά, δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία. Θα έχουμε την εισήγηση της επιτροπής και θα αποφασίσουμε.

Ερώτηση

Πως κρίνετε την απόφαση της Συνόδου των Πρυτάνεων που ουσιαστικά δεν δέχονται να γίνει καμία αλλαγή στα Πανεπιστήμια και αν θα βάλει η Κυβέρνηση νερό στο κρασί της.

Απάντηση

Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο είναι ένα εμβληματικό νομοσχέδιο γιατί φέρνει κάποιες αλλαγές που θάπρεπε νάχουν γίνει πολλά χρόνια πριν στα Πανεπιστήμια της χώρας μας.

Είναι ένα αίτημα της κοινωνίας. Επίσης είναι μια πολύ βασική προεκλογική δέσμευση την οποία και υλοποιούμε,. Δεν αιφνιδιάσαμε κανέναν, απλά υλοποιούμε αυτά που έχουμε πει προεκλογικά.

Αυτό το νομοσχέδιο πρέπει να φηφισθεί και να υλοποιηθεί.

Το νομοσχέδιο αυτό εκφράζει ότι θα θέλαμε να προσφέρουμε στα παιδιά μας, στην οικογένειά μας. Ενα ασφαλές ακαδημαϊκό περιβάλλον,, συνειδητές επιλογές για το Τμήμα ή τη Σχολή επιλογής των παιδιών, τη διαμόρφωση πλαισίου ολοκλήρωσης επιτυχημένα των σπουδών.

Το νομοσχέδιο πρέπει να προχωρήσει.

Δείτε σχετικά

Μητσοτάκης για σχολεία: Προτεραιότητα Γυμνάσια & Λύκεια-Οι άλλες δραστηριότητες μπορούν να περιμένουν
 ΠΟΥ-σχολεία και κορονοϊός: Πότε να κλείνουν;-Είναι εστίες μόλυνσης;-Κίνδυνοι για τους εκπαιδευτικούς;

Δείτε ακόμη

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων εκπαιδευτικών στην Ενισχυτική Διδασκαλία για το 2020-2021
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων | ΦΕΚ

Πριν φύγετε

Διαχείριση κρούσματος-πρωτόκολλο αναστολής λειτουργίας σχολείου | Νέες οδηγίες
Νέες οδηγίες ΕΟΔΥ για Δημοτικά για λοίμωξη από τον νέο κορονοϊό SARS–CoV-2 (COVID-19)
Μετακινήσεις σε σχολεία: Με sms και βεβαίωση μετακίνησης
Εξαερισμός εσωτερικών χώρων σχολείων: Ανοιγμα παραθύρων αιθουσών 5 λεπτά ανά 20λεπτο | Εγκύκλιος
Μέτρα πρόληψης από κορονοϊό στα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά που θα επαναλειτουργήσουν στις 11.01
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση