Τρίτη, 14 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νήπια με δυσκολίες στην επικοινωνία, στον προφορικό λόγο, στην ομιλία-Διαδικτυακή συνάντηση στην Αλεξανδρούπολη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νήπια με δυσκολίες στην επικοινωνία, στον προφορικό λόγο, στην ομιλία-Πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συνάντηση με τη συμμετοχή 10 Νηπιαγωγείων στην Αλεξανδρούπολη με ομιλήτρια την Λογοθεραπεύτρια του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Έβρου Λαμπριάνα Τσιακπίνη-Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Έβρου έχει προγραμματισμένες επιμορφωτικές δράσεις σε σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης με θέματα τον αυτισμό, ΔΕΠΥ και τη δι/πολυγλωσσία.

Νήπια με δυσκολίες στην επικοινωνία, στον προφορικό λόγο, στην ομιλία-Διαδικτυακή συνάντηση

Τη Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022 το απόγευμα, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση με τη συμμετοχή δέκα νηπιαγωγείων της ευρύτερης περιοχής της Αλεξανδρούπολης, με θέμα τη συμπερίληψη νηπίων στην γενική τάξη με δυσκολίες στην επικοινωνία, στον προφορικό λόγο και την ομιλία.

Με αφορμή τα ερωτήματα και τα διλήμματα τα οποία παρουσιάζονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, όταν στην τάξη φοιτούν μικροί μαθητές με δυσκαταληπτή ομιλία ή απουσία εκφραστικού λόγου, προσκαλέστηκε η Λογοθεραπεύτρια του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Έβρου Λαμπριάνα Τσιακπίνη.

Στη συζήτηση δόθηκαν πρακτικές οδηγίες προώθησης του λόγου, τονίζοντας τη σπουδαιότητα της χαράς για ομιλία και επικοινωνία καθώς επίσης της κατανόησης του προφορικού λόγου από τα νήπια βάσει του μοντέλου του Wendlandt.

Οι νηπιαγωγοί δήλωσαν ότι μια επιμόρφωση , η οποία πραγματοποιείται σε απλή και κατανοητή γλώσσα είναι πολύ βοηθητική και ανανεώθηκε το ραντεβού για μια νέα συνάντηση με θέμα την κοινωνική επικοινωνία.

Τέλος, να σημειωθεί ότι το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Έβρου έχει προγραμματισμένες επιμορφωτικές δράσεις σε σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης με θέματα τον αυτισμό, ΔΕΠΥ και τη δι/πολυγλωσσία.

Δείτε επίσης

Νομοπαρασκευαστική Ειδικής Αγωγής: Στη συνεδρίαση της Ομάδας Εργασίας η Υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως 

Αγγλικά στο νηπιαγωγείο-επιμόρφωση: 7η Περίοδος της Α φάσης-Αιτήσεις έως 28.02.2022 

Επιμόρφωση-Εργαστήρια Δεξιοτήτων 4η περίοδος: Αιτήσεις από Δευτέρα 07 έως 28.02.2022 

Νέοι Πίνακες ειδικής αγωγής: Η Προκήρυξη ΑΣΕΠ αρχές Μαρτίου-διορισμοί από τους υπάρχοντες πίνακες 

Νέο υγειονομικό πρωτόκολλο Βρεφονηπιακών-Βρεφικών-Παιδικών Σταθμών 

Πριν φύγετε

Παιδική Προστασία: Σε διαβούλευση οι προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας Μονάδων Παιδικής Προστασίας και Φροντίδας 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση