Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΜΕ για τηλεκπαίδευση στη Θεσσαλία: “Μόνο ντροπή, οργή και αγανάκτηση προκαλεί η πολιτική επιλογή του ΥΠΑΙΘΑ”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΜΕ για τηλεκπαίδευση στη Θεσσαλία: “Μόνο ντροπή, οργή και αγανάκτηση προκαλεί η πολιτική επιλογή του ΥΠΑΙΘΑ” – Ανακοίνωση της ΟΛΜΕ.

ΟΛΜΕ για τηλεκπαίδευση στη Θεσσαλία

Για την οδηγία του ΥΠΑΙΘΑ τα μαθήματα στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας να πραγματοποιούνται από σήμερα το πρωί μέσω τηλεκπαίδευσης, λόγω του νέου κύματος κακοκαιρίας που αναμένεται να πλήξει τη Θεσσαλία τις επόμενες ημέρες, διαμαρτύρεται με ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ, επισημαίνοντας πως μέσω της τηλεκπαίδευσης επιχειρείται μια προσπάθεια να παρουσιάσει μια πλαστή εικόνα ενός προετοιμασμένου κρατικού μηχανισμού και τονίζοντας πως το ΥΠΑΙΘΑ ζητάει τηλεκπαίδευση τη στιγμή που δεν έχουν ανοίξει ακόμα τα σχολεία, δεν έχουν μοιραστεί βιβλία, δεν έχουν χωριστεί οι μαθητές/τριες σε τμήματα.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

ΟΛΜΕ

Α.Π.: 2113

Μόνο ντροπή, οργή και η αγανάκτηση προκαλεί η πολιτική επιλογή του ΥΠΑΙΘΑ να επιβάλει τηλεκπαίδευση στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλία.

Την ώρα που χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες  προσπαθούν να συνέλθουν από τις καταστροφικές πλημμύρες, το ΥΠΑΙΘΑ δίνει την αδιανόητη οδηγία να ξεκινήσουν τηλεκπαίδευση από Δευτέρα, επιμένοντας να υλοποιεί την αντιεκπαιδευτική και αντιπαιδαγωγική πολιτική του.

Το ΥΠΑΙΘ ζητάει τηλεκπαίδευση τη στιγμή που δεν έχουν ανοίξει ακόμα τα σχολεία, δεν έχουν μοιραστεί βιβλία, δεν έχουν χωριστεί οι μαθητές/τριες σε τμήματα. Όχι μόνο αδιαφορεί για τις συνθήκες διαβίωσης των μαθητών/τριών και των οικογενειών τους, αλλά επιδεικνύει και χαρακτηριστική άγνοια για το πώς λειτουργούν τα σχολεία! Η εκπαιδευτική κοινότητα της Θεσσαλίας, μετά τις καταστροφές, έχει μείνει χωρίς εξοπλισμό, χωρίς ίντερνετ,  χωρίς βιβλία ή ακόμα και χωρίς σπίτι, αλλά το ΥΠΑΙΘ αδιαφορεί και προτάσσει την γνωστή επικοινωνιακή φούσκα της τηλεκπαίδευσης για να επιδείξει μία δήθεν επαναφορά της «κανονικότητας». Ακόμη κι αν κάποιοι/ες εκπαιδευτικοί κατάφερναν να συνδεθούν είναι δεδομένο ότι αποκλείονται χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες.

Στην πρόσφατη συνάντηση με τον Γεν. Γραμματέα το ΔΣ της ΟΛΜΕ ξεκαθάρισε ότι δε θα δεχτεί σε καμία περίπτωση να προσφύγει το ΥΠΑΙΘΑ σε τηλεκπαίδευση, όπως αναφερόταν σε διάφορα δημοσιεύματα. Ο κ. Κατσαρός δεσμεύτηκε ότι δεν θα γίνει τηλεκπαίδευση καθώς όπως ο ίδιος είπε «θα ήταν ανώφελο». Η ανικανότητα διαχείρισης όμως, κάνει το ΥΠΑΙΘΑ να αναδιπλωθεί και να θεωρεί την τηλεκπαίδευση σε τέτοιες συνθήκες «ωφέλιμη».

Τα σχολεία στη Θεσσαλία παραμένουν κλειστά, με αρκετά να είναι πλήρως κατεστραμμένα, οι κάτοικοι μετράνε τις πληγές τους, έργα αποκατάστασης των ζημιών και προετοιμασίας για τους επόμενους μήνες δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα. Την ίδια ώρα η κυβέρνηση το μόνο μέτρο που εξαγγέλλει για τα σχολεία είναι η τηλεκπαίδευση προσπαθώντας να παρουσιάσει μια πλαστή εικόνα ενός προετοιμασμένου κρατικού μηχανισμού. Το πόσο προετοιμασμένος είναι ο κρατικός μηχανισμός το έχουμε ζήσει δεκάδες φορές με τραγικά αποτελέσματα. Η ζωή, η υγεία η μόρφωση των μαθητών/τριών μας θυσιάζονται καθημερινά στο βωμό του κέρδους των λίγων.

Η τηλεκπαίδευση που εφαρμόστηκε σε όλο το διάστημα της πανδημίας, δημιούργησε μεγάλα μορφωτικά κενά σε μια ολόκληρη γενιά μαθητών/τριών. Αποδείχτηκε ότι η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση, αλλά αυτό δεν αποτιμήθηκε από την πολιτεία ποτέ, παρά την σχετική έρευνα του ΚΕΜΕΤΕ. Το υπουργείο επαναφέρει σε τακτά διαστήματα την τηλεκπαίδευση για να καλύψει μεγάλες ανεπάρκειες της πολιτικής του.

Οι μαθητές/τριες, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς ξέρουν καλά τι πρέπει να κάνουν. Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες στεκόμαστε με αλληλεγγύη δίπλα στα παιδιά μας. Προέχει η προστασία της ανθρώπινης ζωής και στη συνέχεια όλοι/ες μαζί θα διεκδικήσουμε την αποκατάσταση των ζημιών και την ομαλή λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας προς όφελος των μαθητών/τριών μας.

Υπενθυμίζουμε στους/στις συναδέλφους/ισσες ότι σύμφωνα με την απόφαση της ΓΣ των Προέδρων (16-10-21)  η τηλεκπαίδευση πρέπει να διενεργείται αποκλειστικά από τον χώρο των σχολείων με εξοπλισμό που θα παράσχει η υπηρεσία.

Εφόσον δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στα σχολεία για οποιοδήποτε λόγο και η υπηρεσία δεν έχει παράσχει τις απαραίτητες συνθήκες και εξοπλισμό, κανείς και καμία δεν υποχρεούται να κάνει τηλεκπαίδευση.

Οι ζωές των πλημμυροπαθών συναδέλφων και μαθητών/τριών μας δεν θα γίνουν αντικείμενα επικοινωνιακής διαχείρισης.

Δεν υπάρχει καμία «κανονικότητα»! Το κράτος είναι παρόν και αδιαφορεί!  Το ΥΠΑΙΘΑ είναι απόν!

Απαιτούμε να αποσυρθεί τώρα η απαράδεκτη απόφαση για τηλεκπαίδευση!

Δείτε επίσης

Σχολεία Θεσσαλίας-νέα κακοκαιρία: Αναστολή λειτουργίας έως 27 Σεπτεμβρίου-Μαθήματα με τηλεκπαίδευση 

Πιερρακάκης-σχολεία Θεσσαλίας: Είμαστε εδώ και θα μείνουμε όσο χρειαστεί-Στοίχημά μας η γρήγορη επούλωση των πληγών 

Οδηγίες για έναρξη λειτουργίας σχολείων-βρεφον/κών σταθμών-ΑΕΙ, πληγεισών περιοχών από πλημμύρες 

ΟΛΜΕ-σχολεία Θεσσαλίας: Να μην ανοίξουν χωρίς υγειονομική ασφάλεια-Συγκέντρωση χρημάτων για τη Θεσσαλία 

Μιχαηλίδου-κλειστά σχολεία: Eχουμε 204 μονοθέσια Δημοτικά με λιγότερο από 15 μαθητές 

Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών 2023: Εορτασμός την Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου-Προτάσεις για δράσεις από το Υπ. Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση