Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχετικά με την ενδοσχολική βία και εκφοβισμό και την υλοποίηση των δράσεων που θεσμοθετήθηκαν

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχετικά με την ενδοσχολική βία και εκφοβισμό και την υλοποίηση των δράσεων που θεσμοθετήθηκαν-Κατατέθηκε Ερώτηση στη Βουλή από τη Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Σχετικά με την ενδοσχολική βία και εκφοβισμό

Σχετικά με τις δράσεις και τα προγράμματα πρόληψης και αντιμετώπισης περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού του νόμου 5029/2023 είναι το περιεχόμενο της Ερώτησης που κατέθεσε στη Βουλή, η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Η Βουλευτής ζητά από το ΥΠΑΙΘΑ να απαντήσει για το αν υπάρχει σχετικό χρονοδιάγραμμα για την δημιουργία και την λειτουργία της προβλεπόμενης από το νόμο 5029/2023 ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας για την ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό και αν υλοποιήθηκαν οι προαναφερόμενες δράσεις των άρθρων 3 και 5, του ν. 5029/2023. Αν η απάντηση στα παραπάνω είναι καταφατική ερωτάται το ΥΠΑΙΘΑ αν έχει ανακοινωθεί η αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης και αν όχι, αν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για την υλοποίησή τους.

Ακολουθεί η Ερώτηση

ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 26-09-2023

Της: ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΣ – ΧΑΪΔΩΣ Βουλευτού Β’ Πειραιώς

ΠΡΟΣ: Τον κ. Υπουργό Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

ΘΕΜΑ: «Σχετικά με τις δράσεις και τα προγράμματα πρόληψης και αντιμετώπισης περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού του νόμου 5029/2023»

Κύριε Υπουργέ,

Σύμφωνα με το άρθρο 5, του νόμου 5029/2023, μεταξύ των δράσεων που σχετίζονται με την πρόληψη και την αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία, είχε προβλεφθεί η δημιουργία και λειτουργία ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας για την ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό. Σύμφωνα, δε, με το άρθρο 6, του ιδίου ως άνω νόμου: «…Οι μαθητές δύνανται να υποβάλουν επώνυμες ή ανώνυμες αναφορές. Οι γονείς και όσοι έχουν την επιμέλεια των μαθητών υποβάλλουν μόνο επώνυμες αναφορές που θα εκτελούνται από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.».

Ο πρώην Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, στις 4/4/2023, είχε δηλώσει σε πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ ότι, η ειδική ψηφιακή πλατφόρμα θα ήταν έτοιμη μετά το Πάσχα (προφανώς του 2023). Από τότε, όμως, δεν ακούσαμε και δεν είδαμε τίποτα. Επίσης, στα άρθρα 3 και 5, του ίδιου ανωτέρω νόμου, προβλέπονται μεταξύ άλλων, η επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων ή κηδεμόνων και μαθητών, συμπεριλαμβανομένης και της συμβουλευτικής καθοδήγησης εκπαιδευτικών επί μεθόδων αναγνώρισης περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, καθώς και η εκπόνηση ερευνών προς αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός :

1. Υπάρχει σχετικό χρονοδιάγραμμα για την δημιουργία και την λειτουργία της προβλεπόμενης από το νόμο 5029/2023 ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας για την ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό;

2. Υλοποιήθηκαν οι προαναφερόμενες δράσεις των άρθρων 3 και 5, του ν. 5029/2023; Αν ναι, έχει ανακοινωθεί η αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης; Αν όχι, υπάρχει χρονοδιάγραμμα για την υλοποίησή τους;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

ΣΟΦΙΑ – ΧΑΪΔΩ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Δείτε επίσης

Επίδομα ανθυγιεινής εργασίας για εργοθεραπευτές που εργάζονται στα προνοιακά κέντρα ζητείται με Ερώτηση στη Βουλή 

Ρύθμιση για πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας: Mετατίθεται για ένα ακαδημαϊκό έτος η υλοποίηση του ν.4957/2022

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση