Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συγκέντρωση στοιχείων για συνθήκες λειτουργίας των σχολείων από την ΟΛΜΕ | Πίνακας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συγκέντρωση στοιχείων για συνθήκες λειτουργίας των σχολείων από την ΟΛΜΕ: Ερωτηματολόγιο-Πίνακας για συμπλήρωση σε εβδομαδιαία βάση από τα ΔΣ ΕΛΜΕ σε συνεργασία με τους Αιρετούς στα ΠΥΣΔΕ.

Συγκέντρωση στοιχείων

Με πρωτοβουλία της ΟΛΜΕ δημιουργήθηκε Πίνακας σχετικά με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων και τα προβλήματα που ανακύπτουν εξαιτίας της πανδημίας κορονοϊού, τον οποίο καλούνται να συμπληρώνουν σε εβδομαδιαία βάση και να αποστέλλουν, τα ΔΣ ΕΛΜΕ σε συνεργασία με τους Αιρετούς στα ΠΥΣΔΕ.

Η σχετική Ανακοίνωση της ΟΛΜΕ
Συγκέντρωση στοιχείων για τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων

Προκειμένου το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να έχει μια εμπεριστατωμένη εικόνα σε σχέση με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων και τα προβλήματα που ανακύπτουν εξαιτίας της πανδημίας, παρακαλούμε τα ΔΣ των ΕΛΜΕ να συμπληρώνουν και να αποστέλλουν, σε συνεργασία με τους τοπικούς αιρετούς,  τον παρακάτω πίνακα σε εβδομαδιαία βάση κάθε Πέμπτη, με πρώτη αποστολή την Πέμπτη 17/9/20.

Παράλληλα θα σας αποσταλεί και έρευνα του ΚΕΜΕΤΕ με τίτλο: «Τεκμηρίωση του αιτήματος του κλάδου για λειτουργία των σχολείων με 15 μαθητές ανά τμήμα ως ανώτατο όριο σε συνθήκες πανδημίας».

Δείτε και κατεβάσετε τον Πίνακα-Ερωτηματολόγιο για τη συγκέντρωση στοιχείων για τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων

Δείτε επίσης

ΔΟΕ προς πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘ: Τα σχολεία ανέτοιμα να υποδεχτούν τους μαθητές
Αναστολή λειτουργίας τμήματος ή σχολείου: Ποια η διαδικασία-Θέσπιση Ομάδας Κρούσης
Οδηγίες για πρώτη ημέρα μαθημάτων σε Νηπιαγωγεία-Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια – Προσέλευση στις 8:15
Υπεύθυνη Δήλωση απαλλαγής από τα Θρησκευτικά έως 21-09-2020 | Εγγραφο
mathainoumeasfaleis: Παιδιά τραγουδούν με στόχο την πρόληψη κατά του κορωνοϊού στο σχολείο

Πριν φύγετε

Μετατάξεις 43 εκπαιδευτικών: Από κλάδο σε κλάδο Β/θμιας, Α/θμια σε Β/θμια, Δ/θμια Εκκλ/κή σε Β/θμια, ΕΔΙΠ σε Β/θμια – 2020/21
 Μισθός αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ: Τα καθαρά ποσά με τα ΜΚ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση