Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σύλλογος “Κώστας Σωτηρίου”-αξιολόγηση: Συμμετοχή πάνω από 75% στο σύνολο των νεοδιόριστων στην απεργία-αποχή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σύλλογος “Κώστας Σωτηρίου”-αξιολόγηση: Συμμετοχή πάνω από 75% στο σύνολο των νεοδιόριστων στην απεργία-αποχή – Ανακοίνωση του Συλλόγου εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας.

Σύλλογος “Κώστας Σωτηρίου”-αξιολόγηση

Το 75% στο σύνολο των νεοδιόριστων που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες έχουν υπογράψει ΑπεργίαΑποχή και έχουν σταματήσει κάθε απόπειρα αξιολόγησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από καταγραφή που έκανε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. “Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ” στα σχολεία ευθύνης του, επισημαίνοντας ότι αντίστοιχη εικόνα με πολύ θετικά στοιχεία συμμετοχής στην ΑΑ από την ατομική αξιολόγηση καταγράφηκε στην Ολομέλεια των προέδρων ΔΟΕ  από πολλές περιοχές στην Ελλάδα (στις περισσότερες περιοχές στην Αττική και σε άλλα μεγάλα αστικά κέντρα αλλά και σε άλλες περιοχές όπως πχ η Κέρκυρα) με ποσοστά συμμετοχής που φτάνουν το 80% &  90% και σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και 95% των νεοδιόριστων να συμμετέχει στην ΑΑ.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του Συλλόγου

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ανατ. Αττικής “Κώστας Σωτηρίου”

ΑΠ 10/-12-2023                                                           

Προς: τα μέλη, ΣΕΠΕ, ΔΟΕ, Δ/νση Π.Ε Αν. Αττικής , Συμβούλους Εκπαίδευσης

 Η μάχη ενάντια στην ατομική αξιολόγηση συνεχίζεται και το μέτωπο  της Απεργίας Αποχής διευρύνεται στο σύλλογό μας με συμμετοχή πάνω από 75% στο σύνολο των νεοδιόριστων

Ο σύλλογος έχει καταγράψει τη συμμετοχή στην Απεργία Αποχή από την ατομική αξιολόγηση εκατοντάδων συναδέλφων/ισσών στα σχολεία ευθύνης μας και πιο συγκεκριμένα 108 νεοδιόριστων που είναι σε αυτή τη φάση οι πρώτοι προς αξιολόγηση εκπαιδευτικοί.

Με την τελευταία καταγραφή της εικόνας που συγκέντρωσε ο σύλλογος:

  • το 75% στο σύνολο των νεοδιόριστων που υπηρετούν σε  σχ. μονάδες  έχουν  υπογράψει ΑΑ και έχουν σταματήσει κάθε απόπειρα αξιολόγησης
  • αρκετοί συνάδελφοι από τους υπόλοιπους προβληματίζονται χωρίς να έχουν τοποθετηθεί καταληκτικά και επιδιώκουμε συλλογικά να τους πείσουμε να πάρουν θέση με την ΑΑ.
  • ελάχιστοι/ες έχουν εκκινήσει διαδικασία αξιολόγησης παρά και ενάντια στην τοποθέτηση της μεγάλης πλειοψηφίας των συναδέλφων.  Ο σύλλογος καλεί για άλλη μια φορά να συσπειρωθούν με την μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων, να  υπογράψουν τώρα και να κλείσουμε την πόρτα στην αξιολόγηση  καθολικά στο σύλλογό μας.

Στα πλαίσια αποτροπής της ατομικής αξιολόγησης και υπεράσπισης της ομόφωνης απόφασης της ΔΟΕ & του σωματείου  μας   ο σύλλογος  μας έχει  οργανώσει:

  • αναλυτικές και επαναλαμβανόμενες ενημερώσεις σε όλα τα σχολεία
  • διαδικτυακή συνάντηση νεοδιόριστων με συμμετοχή δυο μελών-εκπροσώπων  από το ΔΣ ΔΟΕ
  • μαζικό μπλοκάρισμα- σταμάτημα αξιολόγησης  σε 2 σχολικές μονάδες και παρέμβαση ΔΣ σε μια ακόμη. Τα καλέσματα στις αιφνιδιαστικές αυτές αξιολογήσεις στήριξαν -συμμετείχαν  πολλές, οί συναδέλφισσες,οι  δηλώνοντας στάση εργασίας.

Τις στάσεις εργασίας  της ΔΟΕ  για την αποτροπή της αξιολόγησης θα καλύψει ο σύλλογος από το ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΤΑΜΕΙΟ.

Αντίστοιχη εικόνα με πολύ θετικά στοιχεία συμμετοχής στην ΑΑ από την ατομική αξιολόγηση ανακοινώθηκαν στην ολομέλεια των προέδρων ΔΟΕ (11/12/23) από πολλές περιοχές στην Ελλάδα (στις περισσότερες περιοχές στην Αττική και σε άλλα μεγάλα αστικά κέντρα αλλά και σε άλλες περιοχές όπως πχ η Κέρκυρα) με ποσοστά συμμετοχής που φτάνουν το 80% &  90% και σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και 95% των νεοδιόριστων να συμμετέχει στην ΑΑ.

Το μέτωπο συμμετοχής στην ΑΑ  εμφανίζεται εξαιρετικά ισχυρό και είναι αυτό που οδηγεί το ΥΠΑΙΘΑ και τα επιτελεία στην υποχρέωση να επανεξετάσουν τη διαδικασία αξιολόγησης .

Είναι γνωστό ότι το ΥΠΑΙΘΑ εγκάλεσε  τους συμβούλους εκπαίδευσης για τον βραδύ ρυθμό αξιολόγησης -εξ εξαιτίας των αντιστάσεων που συναντούν- ενώ εμφανίζονται  άρθρα σε συστημικά μέσα ενημέρωσης που κριτικάρουν τις διαδικασίες και επισημαίνουν  τις δυσκολίες που συναντά η επιχειρούμενη διαδικασία αξιολόγησης.

Χαρακτηριστικότερο όμως είναι ότι δε διστάζουν να χλευάσουν και να απαξιώσουν, μέσω δημοσιευμάτων, ακόμη κι όσους μπαίνουν στη διαδικασία αξιολόγησης μιλώντας για “προκατασκευασμένες διδασκαλίες”  & “σικέ αξιολογήσεις”.

Αναφέρονται στα  πολύ υψηλά ποσοστά αξιολογήσεων με άριστα και εγκαλούν το ΥΠΑΙΘΑ να πάρει μέτρα που θα εξασφαλίζουν αυστηρή εφαρμογή  της αξιολόγησης!!! Στην πραγματικότητα υποδεικνύουν την ανάγκη ποσοστώσεων και κατηγοριοποίησης των αξιολογούμενων προσαρμοσμένα στην πυραμίδα αξιολόγησης του ΙΕΠ.  Πριν καλά – καλά καταφέρουν να βάλουν σε εφαρμογή την αξιολόγηση τα διάφορα κέντρα “δείχνουν τα δόντια τους” και το που αποβλέπει αυτή η διαδικασία.

Επίσης είδαμε ότι το Υπ.  Παιδείας απέφυγε να γίνει η δίκη για την προσφυγή των νεοδιόριστων για άμεση μονιμοποίηση δηλώνοντας ότι δεν είναι έτοιμο να παρουσιάσει το φάκελο υποστήριξης της θέσης του !!! και η δίκη πήρε αναβολή για την άνοιξη!! αποδεικνύεται ότι αφενός το υπουργείο κάθε άλλο από ισχυρή νομική τεκμηρίωση έχει για το ζήτημα αυτό αλλιώς δεν θα κρυβόταν και δε θα ζητούσε αναβολή της εκδίκασης αλλά και από την άλλη επιδιώκει να δημιουργήσει αρνητικά τετελεσμένα με την πλειοψηφία των νεοδιόριστων να έχει ήδη μπει στην αξιολόγηση πριν τη δίκη δημιουργώντας αρνητικά τετελεσμένα που θα προκαθορίσουν και το αποτέλεσμα της δίκης. Η επιμονή και η διεύρυνση του μετώπου των νεοδιόριστων στην ΑΑ θα έχει άμεσο αποτέλεσμα και σ΄ αυτό το επίπεδο για τη δικαίωση των προσφυγών των νεοδιόριστων και την συνολική νίκη για την άμεση μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων χωρίς την διαδικασία της αξιολόγησης.

Δεν έχουμε αυταπάτες – δεν επιτρέπουμε αρνητικά τετελεσμένα του υπουργείου.

Διευρύνουμε το μέτωπο της ΑΑ και ακυρώνουμε την αξιολόγηση

Συνεχίζουμε την αγώνα για ακώλυτη και αυτόματη  μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων με την ολοκλήρωση των 2 ετών δόκιμης περιόδου.

Παρά το γνωμοδοτικό σημείωμα που καταθέσαμε και την από 27/10 δέσμευση του ο  Δ/ντης Εκπαίδευσης δεν έχει  θέσει το ζήτημα στο ΠΥΣΠΕ  Αν. Αττικής για την μονιμοποίηση των συναδέλφων του 2021. Αυτό θα το θέσουμε ξανά στην συνάντηση με το Δ/ντή εκπαίδευσης.

Θα συνεχίσουμε με όλα τα μέσα για τη δικαίωση του αιτήματός μας!

Ο Πρόεδρος                       Η Γραμματέας

Αντώνης Καραφώτης     Βιολέττα Πατέλη

Δείτε επίσης

Θέσεις ΣΑΤΕΑ για την αξιολόγηση: Καλεί το Υπ. Παιδείας να απαντήσει σε ερωτήματα και τους εκπ/κούς σε συστράτευση 

Εξώδικο ΔΟΕ σε Υπουργείο Παιδείας για την προτροπή τροποποίησης του Συλλογικού Προγραμματισμού 

δηγίες προς Συλλόγους Διδασκόντων σχετικά με την άσκηση πιέσεων για επανάληψη συνεδριάσεων κοινοποίησε η ΔΟΕ 

Διευκόλυνση μετακίνησης με έκπτωση στα εισιτήρια ζητά για τους εκπαιδευτικούς η ΔΟΕ

 Erasmus+ 2024: Οδηγός υποβολής προτάσεων-Οι προθεσμίες αιτήσεων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση