Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Βουλή: H συζήτηση για τις κυρώσεις στους 114 Διευθυντές σχολείων σχετικά με την αξιολόγηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Βουλή: H συζήτηση για τις κυρώσεις στους 114 Διευθυντές σχολείων σχετικά με την αξιολόγηση-Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή κου Ιωάννη Δελή του ΚΚΕ.

Συζήτηση για τις κυρώσεις στους 114 Διευθυντές

Συζητείται σήμερα Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022 στη Βουλή η με αριθμό 550/21-3-2022 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος (ΚΚΕ) κο Ιωάννη Δελή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Άρση των απαράδεκτων διοικητικών κυρώσεων και των απειλών σε εκπαιδευτικούς που μετέχουν σε συλλογικές αποφάσεις των σωματείων τους”.

Η Ερώτηση έχει να κάνει με τις αποφάσεις του ΥΠΑΙΘ με το διοικητικό μέτρο αναστολής υπηρεσιακής και μισθολογικής εξέλιξης σε 114 Διευθυντές εκπαιδευτικούς, με βάση το άρθρο 56 του ν.4823/21, οι οποίοι συμμετείχαν στην Απεργία-Αποχή που κήρυξαν τα Πρωτοβάθμια σωματεία τους και δεν ανάρτησαν αξιολόγηση στις πλατφόρμες του ΙΕΠ.

Ο Βουλευτής του ΚΚΕ ρωτά την Υπουργό ΠΑΙΘ εάν:

“- Θα ακυρώσει τις απαράδεκτες κυρώσεις προς τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στις συλλογικές αποφάσεις των σωματείων και θα σταματήσει τις απειλές προς στους εκπαιδευτικούς που υλοποιούν τις αποφάσεις των σωματείων και των Ομοσπονδιών τους.

– Θα αποκαταστήσει όσους εκπαιδευτικούς έχουν υποστεί -με βάση τις διατάξεις του νόμου 4823/21- κυρώσεις (πάγωμα των Μ.Κ. και της υπηρεσιακής εξέλιξης)”.

Δείτε τα πρακτικά ολόκληρης της συζήτησης για τις κυρώσεις σε Διευθυντές Εκπαίδευσης ΕΔΩ

Ακολουθεί η Επίκαιρη Ερώτηση

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, μέσω του Γ.Γ. κ. Κόπτση, έχει προχωρήσει το τελευταίο διάστημα στην επιβολή κυρώσεων, ενεργοποιώντας το άρθρο 56 του ν. 4823/21 (αναστολή διαδικασίας εξέλιξης συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης μισθολογικής εξέλιξης) σε 114 Δ/-ντές /-ντριες και προϊστάμενες/-νους σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που δεν ανάρτησαν Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου για το σχολικό έτος 2020 – 2021.

Η πλειοψηφία των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών συμμετέχουν σε απεργία – αποχή που έχουν κηρύξει τα σωματεία στα οποία ανήκουν, ασκώντας το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά τους.

Ουσιαστικά διώκονται για τη συμμετοχή τους σε μια προκηρυγμένη μορφή διαμαρτυρίας μέσα από τα σωματεία τους, την οποία μάλιστα δεν έχει προσβάλει μέχρι στιγμής δικαστικά ο εργοδότης τους, δηλαδή το ΥΠΑΙΘ.

Υπενθυμίζουμε πως το δικαίωμα στην απεργία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και ως τέτοια μορφή ορίζεται και η απεργία – αποχή δημοσίων υπαλλήλων από συγκεκριμένα καθήκοντα.

Επιπλέον, οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών και Ε.Λ.Μ.Ε., που προχώρησαν στην παραπάνω μορφή απεργίας, είχαν προβεί σε όλες τις ενέργειες για την προκήρυξή της. Οι κυρώσεις που επιβάλει το ΥΠΑΙΘ είναι εξόφθαλμα παράνομες – ακόμα και με βάση το υπάρχον αντεργατικό νομοθετικό πλαίσιο που έχει επιβάλει η σημερινή και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις – και λειτουργούν εκδικητικά.

Στην πράξη καταργούν το δικαίωμα των εργαζομένων να συμμετέχουν στις συλλογικές αποφάσεις των σωματείων τους. Οι συγκεκριμένες διώξεις έρχονται ως συνέχεια των αφόρητων διοικητικών πιέσεων και των απειλών προς τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που συλλογικά μέσα από τους συλλόγους διδασκόντων τους αντιστέκονται με ενιαίο τρόπο στην εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών.

Μέσα από αλλεπάλληλες προσφυγές και διώξεις, όπως η προσφυγή τρεις φορές στα δικαστήρια ενάντια στις αποφάσεις των εκπαιδευτικών συνδικάτων, η κυβέρνηση προσπαθεί να επιβάλει την αντιεκπαιδευτική πολιτική που υποβαθμίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και κατηγοριοποιεί τα σχολεία.

Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να σταματήσει τις απειλές και τις διώξεις απέναντι στους εκπαιδευτικούς και να ασχοληθεί με τα τεράστια προβλήματα της Εκπαίδευσης.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός εάν:

– Θα ακυρώσει τις απαράδεκτες κυρώσεις προς τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στις συλλογικές αποφάσεις των σωματείων και θα σταματήσει τις απειλές προς στους εκπαιδευτικούς που υλοποιούν τις αποφάσεις των σωματείων και των Ομοσπονδιών τους.

– Θα αποκαταστήσει όσους εκπαιδευτικούς έχουν υποστεί -με βάση τις διατάξεις του νόμου 4823/21- κυρώσεις (πάγωμα των Μ.Κ. και της υπηρεσιακής εξέλιξης).

Δείτε σχετικά

Αξιολόγηση-Επιστολή ΔΟΕ για άρση κυρώσεων στους 114 Διευθυντές εκπαιδευτικούς, προς τον Γ.Γ ΥΠΑΙΘ 

Δείτε επίσης

Εισαγωγική Επιμόρφωση εκπαιδευτικών-Πρόγραμμα: 18.353 επιμορφούμενοι-Η Α Φάση 04.04 έως 31.05.2022 

Επιμόρφωση διαφοροποιημένης διδασκαλίας 25.000 εκπαιδευτικών Γ΄ Φάση | Αιτήσεις 

Νέα προκήρυξη Ειδικής Αγωγής: Αναμονή 3 μήνες μετά το αίτημα ΥΠΑΙΘ προς ΑΣΕΠ-Σύγκριση με την 3ΕΑ/2019 

Ενημέρωση για νέους διορισμούς-νέα Προκήρυξη ΕΑΕ-Ιδρυση Τμημάτων Ενταξης-Κανονισμό Λειτουργίας ΚΕΔΑΣΥ-ΕΕΕΕΚ 

Πριν φύγετε

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση