“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αιρετοί Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.: Ενημέρωση για Μεταθέσεις – Μετατάξεις – Προκήρυξη Α.Σ.Ε.Π.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Της Γεωργίας Μπουλμέτη και του Βασίλη Βούγια

Αιρετών Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

Ενημερωτικό Σημείωμα της Πέμπτης 28 Μαρτίου 2019

Μεταθέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. για το 2019

Η Κοινή Υπουργική Απόφαση(Κ.Υ.Α.) που αφορά στη σύσταση νέων Οργανικών Θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π.) στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης(Σ.Μ.Ε.Α.Ε.), έχει υπογραφεί από τον Υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου και αναμένεται να υπογραφεί και από τους Υπουργούς Οικονομικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Μετά τις υπογραφές πρέπει να πάρει Φ.Ε.Κ. η Κ.Υ.Α. και αμέσως μετά να υπογραφεί από τον Υπουργό Παιδείας η κατανομή των θέσεων.

Ακολούθως  θα εκδοθεί(πιθανολογούμε μετά το Πάσχα και μακάρι να διαψευσθούμε) και η Εγκύκλιος των Μεταθέσεων 2019 για το Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., όπου θα κοινοποιηθούν και οι νέες Οργανικές θέσεις προς κάλυψη.

Μετατάξεις Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.

Προ ημερών το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) απέρριψε αίτηση συναδέλφου Ε.Ε.Π. για Μετάταξη.

Η συνάδελφος μέσω του συστήματος κινητικότητας είχε υποβάλλει αίτηση και ένας Δήμος την είχε αποδεχθεί, αναμένοντας την έγκριση του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου, το οποίο όμως απέρριψε την αποδέσμευση της συναδέλφου, παρά την αντίθετη γνώμη των Αιρετών.

Το σκεπτικό ήταν πως δεν μπορεί να αποδεσμεύεται εκπαιδευτικός ή Ε.Ε.Π. και να αποχωρεί από το δυναμικό του Υπουργείου Παιδείας την στιγμή που το Υπουργείο επιχειρηματολογεί με βάση την έλλειψη προσωπικού, ώστε να γίνουν μόνιμοι διορισμοί.

Την ίδια στάση με το Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. επί του θέματος, έχουν και τα Κ.Υ.Σ.Π.Ε. και Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας αντιστοίχως.

Από την πλευρά μας καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να ξεκαθαρίσει επισήμως τη στάση της επί του θέματος των Μετατάξεων, ώστε να γνωρίζουν οι συνάδελφοι  τι ακριβώς να πράξουν, από τη στιγμή που ήδη ξεκίνησε ο Πρώτος κύκλος Κινητικότητας για το 2019.

Όσον αφορά στο θέμα των εσωτερικών, εντός Υπουργείου, Μετατάξεων (από εκπαιδευτικός σε  Ε.Ε.Π., από κλάδο Ε.Ε.Π. σε άλλο κλάδο Ε.Ε.Π., από Ε.Β.Π. σε Ε.Ε.Π. ή σε εκπαιδευτικό κ.λ.π.), θα υπάρξει διευκρινιστική Εγκύκλιος από το Υπουργείο, ελπίζουμε σύντομα.

Προκήρυξη Α.Σ.Ε.Π.

Για το θέμα της Προκήρυξης Α.Σ.Ε.Π. θεωρούμε πως λογικά αρχές Απριλίου πρέπει να εκδοθεί, μετά το Φ.Ε.Κ. της Τροπολογίας για τους διορισμούς στην Ε.Α.Ε.

Επίσης με επιφύλαξη κοινοποιούμε πως δεν θα είναι μια η Προκήρυξη αλλά τόσες όσοι και οι Πίνακες.

Όσον αφορά στην περιβόητη ημερομηνία – προθεσμία 15.7.2019* που ως γνωστόν αποτελεί Μεταβατική Διάταξη, άρθρο 66 του νόμου 4589/2019, θεωρούμε πως, αν το Υπουργείο θέλει, με μια Τροπολογία μπορεί να την αλλάξει και να γίνει, φερειπείν, έως  31.8.2019, αν παρ ελπίδα δεν είναι έτοιμοι οι Οριστικοί πίνακες από το Α.Σ.Ε.Π. έως τις 15.7.2019.

Βασίλης Βούγιας και Γεωργία Μπουλμέτη

Αιρετοί Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

*Η ισχύς των πινάκων κατάταξης υποψήφιων αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών της γενικής εκπαίδευσης και της Ε.Α.Ε., μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. που ισχύουν κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου παρατείνεται έως και την έκδοση των τελικών αξιολογικών πινάκων, εφόσον έως τις 15.7.2019 δεν έχουν εκδοθεί οι πίνακες αυτοί. – Αρθρο 66, νόμος 4589/2019

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση