Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενημέρωση για Οριστικούς Πίνακες Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 1ΕΑ-2ΕΑ-3ΕΑ/2022 και έκδοση Προκηρύξεων Γενικής 2023

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενημέρωση για Οριστικούς Πίνακες Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 1ΕΑ-2ΕΑ-3ΕΑ/2022 και έκδοση Προκηρύξεων Γενικής 2023, από τους Αιρετούς ΚΥΣΕΕΠ Γεωργία Μπουλμέτη και Βασίλη Βούγια.

Ενημέρωση για Οριστικούς Πίνακες Προκηρύξεων ΑΣΕΠ – Προκηρύξεις Γενικής

Ακολουθεί ενημέρωση σχετικά με τους Οριστικούς Πίνακες των Προκηρύξεων 1ΕΑ/2022, ο οποίος βρίσκεται σε διαδικασία επανεξέτασης από το ΑΣΕΠ και 2ΕΑ/2022 και 3ΕΑ/2022, όπου βρισκόμαστε στη διαδικασία εξέτασης των ενστάσεων, όπως και για την έκδοση των Προκηρύξεων Γενικής εκπαίδευσης 1ΓΕ/2023, 2ΓΕ/2023, 4ΓΕ/2013 και 5ΓΕ/2023, από τους αιρετούς ΚΥΣΕΕΠ Γεωργία Μπουλμέτη και Βασίλη Βούγια, έπειτα από σημερινή πληροφόρηση που είχαν από το ΑΣΕΠ.

Ενημέρωση για Προκηρύξεις 1ΕΑ/2022-2ΕΑ/2022-3ΕΑ/2022 και Προκηρύξεις Γενικής

Της Γεωργίας Μπουλμέτη και του Βασίλη Βούγια – Αιρετών ΚΥΣΕΕΠ

Προκήρυξη 1ΕΑ/2022

Το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) κοινοποίησε την Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023 τον Οριστικό αξιολογικό πίνακα κατάταξης (Γ2) και απορριπτέων της Προκήρυξης 1ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 23/21-4-2022 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ) για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έχοντας σκοπό να τον αποστείλει στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση, ώστε να αναρτηθεί στο Πρόγραμμα «Διαύγεια» μετά την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ.

Ομως έως σήμερα Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2023 ο Οριστικός Πίνακας δεν έχει αποσταλεί στο Εθνικό Τυπογραφείο, καθόσον δέχεται επιπλέον επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΑΣΕΠ, αναμένεται δε να λάβει ΦΕΚ τις προσεχείς ημέρες, μετά τις διορθώσεις που πραγματοποιούνται.

Προκήρυξη 2ΕΑ/2022

Οι ενστάσεις επί των Προσωρινών Πινάκων της 2ΕΑ/2022 Προκήρυξης ΑΣΕΠ, για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θα αρχίσουν να εξετάζονται μετά το πέρας της εξέτασης των ενστάσεων της Προκήρυξης 3ΕΑ/2022, για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ).

Προκήρυξη 3ΕΑ/2022

Αυτή τη στιγμή εξετάζονται από το ΑΣΕΠ οι 4.000 περίπου ενστάσεις επί των Προσωρινών Πινάκων της Προκήρυξης 3ΕΑ/2022, για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ), κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 (ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05), ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ60/ΠΕ61, ΠΕ70/ΠΕ71, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87 (ΠΕ87.01, ΠΕ87.02, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.05, ΠΕ87.06, ΠΕ87.07, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ87.10), ΠΕ88 (ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05), ΠΕ89 (ΠΕ89.01, ΠΕ89.02), ΠΕ90 και ΠΕ91 (ΠΕ91.01, ΠΕ91.02) στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.).

Προκηρύξεις Γενικής Εκπαίδευσης

Εως τις 10 Φεβρουαρίου 2023 αναμένεται, εκτός απροόπτου, η έκδοση των Προκηρύξεων Γενικής εκπαίδευσης 1ΓΕ/2023, 2ΓΕ/2023, 4ΓΕ/2013 και 5ΓΕ/2023, για να σχηματισθούν Αξιολογικοί πίνακες, από τους οποίους θα πραγματοποιούνται προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μόνιμοι διορισμοί τα επόμενα χρόνια. Οι υποψήφιοι θα καταθέσουν αφενός αίτηση στο ΑΣΕΠ, αφετέρου θα καταθέσουν ηλεκτρονικά στο ΟΠΣΥΔ δικαιολογητικά, σε ημερομηνίες που θα καθορισθούν.

Δείτε επίσης

Αίτηση θεραπείας κατά οριστικών πινάκων ΑΣΕΠ: Η διαδικασία και οι προθεσμίες της προσφυγής 

Αναστολή προσλήψεων και υπηρεσιακών μεταβολών κατά την προεκλογική περίοδο | Τι ισχύει 

Τι απάντησε η Υφυπουργός Παιδείας για διορισμούς και άρση ποινών αναπληρωτών στη Βουλή 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση