Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Erasmus+ 2024: Οδηγός υποβολής προτάσεων-Οι προθεσμίες αιτήσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Erasmus+ 2024: Οδηγός υποβολής προτάσεων – Οι προθεσμίες αιτήσεων – Δράσεις που καλύπτει το πρόγραμμα – Δείτε την Πρόσκληση της Ε.Ε.

Erasmus+ 2024

Κοινοποιήθηκε η Πρόσκληση για υποβολή προτάσεων έτους 2024 στο Πρόγραμμα της Ε.Ε. Erasmus+, το οποίο σκοπό έχει τη στήριξη της εκπαίδευσης, μαθητών, σπουδαστών επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και φοιτητών, αλλά απευθύνεται και σε εκπαιδευτές και ενήλικες εκπαιδευόμενους.

Αναφορικά με το έτος 2024

  • Οι συμμετέχοντες από απομακρυσμένες περιοχές, νησιά ή περιοχές με ανεπαρκή σιδηροδρομικά δίκτυα θα λαμβάνουν επαρκή αποζημίωση για να χρησιμοποιούν βιώσιμούς τρόπους μετακίνησης.
  • θα παρέχεται συνεισφορά στα έξοδα μετακίνησης για κινητικότητα εντός της Ευρώπης στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Προθεσμίες για αιτήσεις (ώρες Βρυξελλών)

Με βάση την πρόσκληση για την υποβολή αιτήσεων για έργα στο πλαίσιο του Erasmus+, κάθε δημόσιος ή ιδιωτικός φορέας που δραστηριοποιείται στους τομείς της εκπαίδευσης, της κατάρτισης, της νεολαίας και του αθλητισμού μπορεί να υποβάλει αίτηση για χρηματοδότηση είτε μέσω των εθνικών οργανισμών Erasmus+ (σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ και τις συνδεδεμένες χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα) ή μέσω του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA).

Δράσεις που καλύπτει το πρόγραμμα  Erasmus+

Η  πρόσκληση υποβολής προτάσεων καλύπτει τις ακόλουθες δράσεις του προγράμματος Erasmus+:

Βασική δράση 1 (ΒΔ1) — Μαθησιακή κινητικότητα ατόμων:

  • Κινητικότητα των ατόμων στους τομείς της εκπαίδευσης, της κατάρτισης και της νεολαίας
  • Δραστηριότητες συμμετοχής των νέων
  • DiscoverEU — Δράση ένταξης
  • Εικονικές ανταλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και τη νεολαία
  • Κινητικότητα του προσωπικού στον τομέα του αθλητισμού

Βασική δράση 2 (ΒΔ2) — Συνεργασία μεταξύ οργανώσεων και ιδρυμάτων

Συμπράξεις για τη συνεργασία:

  • Συμπράξεις συνεργασίας
  • Συμπράξεις μικρής κλίμακας

Συμπράξεις για αριστεία:

  • Κέντρα επαγγελματικής αριστείας
  • Ακαδημίες Εκπαιδευτικών Erasmus+
  • Δράση του Erasmus Mundus

Συμπράξεις καινοτομίας:

  • Συμμαχίες για τη στήριξη της καινοτομίας
  • Ανάπτυξη ικανοτήτων στους τομείς της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, της νεολαίας και του αθλητισμού
  • Ευρωπαϊκές αθλητικές εκδηλώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα

Βασική δράση 3 (ΒΔ3) — Στήριξη στη χάραξη πολιτικής και στη συνεργασία

  • Ευρωπαϊκή Νεολαία Μαζί

Δράσεις Jean Monnet:

  • Jean Monnet στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
  • Jean Monnet σε άλλους τομείς της εκπαίδευσης και κατάρτισης

Επιλεξιμότητα

Κάθε δημόσιος ή ιδιωτικός οργανισμός που δραστηριοποιείται στους τομείς της εκπαίδευσης, της κατάρτισης, της νεολαίας και του αθλητισμού μπορεί να υποβάλει αίτηση για χρηματοδότηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+. Επιπλέον, ομάδες νέων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της νεολαίας, αλλά όχι απαραίτητα στο πλαίσιο οργανώσεων νεολαίας, μπορούν να υποβάλουν αίτηση χρηματοδότησης για τη μαθησιακή κινητικότητα των νέων ατόμων και των εργαζομένων στον τομέα της νεολαίας, για δραστηριότητες συμμετοχής των νέων και για τη δράση ένταξης DiscoverEU.

Οι ακόλουθες χώρες μπορούν να συμμετέχουν πλήρως σε όλες τις δράσεις του προγράμματος Erasmus+ (2):

  • τα 27 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οι υπερπόντιες χώρες και εδάφη,

Τρίτες χώρες συνδεδεμένες με το πρόγραμμα:

  • οι χώρες ΕΖΕΣ/ΕΟΧ: Ισλανδία, Λιχτενστάιν και Νορβηγία,
  • οι υποψήφιες προς ένταξη στην ΕΕ χώρες: η Δημοκρατία της Τουρκίας, η Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας και η Δημοκρατία της Σερβίας (3).

Επιπλέον, ορισμένες δράσεις του προγράμματος Erasmus+ είναι ανοικτές σε οργανισμούς από τρίτες χώρες μη συνδεδεμένες με το πρόγραμμα.

Δείτε τον Οδηγό του Προγράμματος

Ο Οδηγός του προγράμματος Erasmus+ 2024

Δείτε επίσης

Λειτουργία μη κρατικών Πανεπιστημίων: Ψηφίζεται το νομοσχέδιο εντός Ιανουαρίου 2024-Σε Διαβούλευση σύντομα 

Το σχέδιο Πιερρακάκη για την παιδεία: “Ανοιχτό σχολείο”-“Στοχευμένη επαγγελματική εκπ/ση”-“Ελεύθερο Πανεπιστήμιο” 

Κατανομή έκτακτης επιχορήγησης ΑΕΙ 16.100.000 ευρώ με βάση κριτήρια της ΕΘΑΑΕ | Απόφαση 

Οδηγίες λειτουργίας θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης: ΕΔΥ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΕΑ-Τμήμ. Ενταξης-Παράλληλη Στήριξη 

Κατοικίες για εκπαιδευτικούς σε 13 νησιά του Αιγαίου προανήγγειλε ο Υπουργός Εθνικής Αμυνας Ν. Δένδιας 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση