Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Καταγραφή των πραγματικών κενών ΠΕ 91.01 Θεατρολόγων ζητά ο ΠΕΣΥΘ από τις Δ/νσεις Εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καταγραφή των πραγματικών κενών του κλάδου ΠΕ 91.01 Θεατρολόγων ζητά ο ΠΕΣΥΘ με επιστολή του στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας.

Καταγραφή των πραγματικών κενών ΠΕ91.01 ζητά ο ΠΕΣΥΘ

Επιστολή με αφορμή το έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ στις 14.12.2023, με το οποίο ζητάει τις εισηγήσεις για ίδρυση οργανικών θέσεων στη Γενική και Ειδική Αγωγή (ΣΜΕΑΕ) μέχρι την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023, απέστειλε σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων (ΠΕΣΥΘ), με σκοπό την καταγραφή των πραγματικών κενών του κλάδου ΠΕ 91.01 (θεατρολόγων), σε Γενική και Ειδική αγωγή, για τη σύσταση των αντίστοιχων οργανικών θέσεων.

Ακολουθεί η επιστολή

ΑΘΗΝΑ 18/12/2023

ΑΡ.ΠΡΩΤ. 2331

Προς:

τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
τη Διεύθυνση Προσωπικού του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Πιερρακάκη Κ.
Υφυπουργό Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, αρμόδια για θέματα
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Μιχαηλίδου Δ.
Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας , Δευτεροβάθμιας και Ειδικής Αγωγής κ. Κατσαρό Γ.

Θέμα: Αίτημα του Π.Ε.ΣΥ.Θ. για την καταγραφή των πραγματικών κενών του κλάδου ΠΕ 91.01 (θεατρολόγων), σε γενική και ειδική αγωγή, για τη σύσταση των αντίστοιχων οργανικών θέσεων.

Αξιότιμες κυρίες,
Αξιότιμοι κύριοι

Με το από 14/12/2023 έγγραφό του, το ΥΠΑΙΘΑ ζητάει τις εισηγήσεις σας για ίδρυση οργανικών θέσεων στη γενική και ειδική αγωγή (ΣΜΕΑΕ) μέχρι την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023. Με την παρούσα επιστολή αιτούμαστε την καταγραφή των πραγματικών κενών του κλάδου ΠΕ 91.01 (θεατρολόγων) και απόδοσή τους ως οργανικά, καθώς, σύμφωνα και με τη σαφή οδηγία του Υπουργείου, καλείσθε να λάβετε υπόψη «τις πραγματικές ανάγκες των Διευθύνσεών σας σε όλους τους κλάδους».

Με βάση λοιπόν τις πραγματικές ανάγκες, σας υπενθυμίζουμε πως τα τελευταία χρόνια, εργάζονται συστηματικά περί τους/τις 900 θεατρολόγους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Αριθμός, που και πάλι δεν αντιπροσωπεύει τις ζητούμενες πραγματικές ανάγκες, καθώς δεν περιλαμβάνει τα κενά στα σχολεία εκείνα, όπου το μάθημά μας, με βάση την παιδαγωγικά επιβλαβή πρακτική των αναθέσεων, διδάσκεται από μη εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό. Πρακτική, που αποποιείται ακόμα και το ίδιο το ΥΠΑΙΘΑ, αφού, όπως μας είπε κι ο ΓΓ σε ερώτημά μας για το θέμα των αναθέσεων, «η οδηγία του Υπουργείου στις Περιφερειακές Διευθύνσεις είναι να αποφεύγονται τέτοιες πρακτικές που υποβαθμίζουν την ποιότητα της εκπαίδευσης».

Παρά την πολυετή προσφορά μας στην εκπαίδευση, η οποία και αναγνωρίζεται από μαθητές, γονείς και συναδέλφους/ισσες, μόνο το 20% από εμάς καλύπτει θέσεις μόνιμου προσωπικού, κι αυτές όχι οργανικές! Το 80% δηλαδή του κλάδου μας εργάζεται αναπληρώνοντας πάγια τον εαυτό του! Οι περισσότεροι/ες από εμάς μετακινούμαστε, περιπλανιώμαστε για πάνω από 5, 7, ακόμα και 10 χρόνια! Μεγαλώσαμε! Απαιτούμε το τέλος της εργασιακής μας εξαθλίωσης και της παράλληλης υποτίμησης του επιστημονικού μας αντικειμένου! Να συσταθούν οργανικές σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα και στις μεγάλες περιφέρειες, προκειμένου να γίνει ο ανάλογος οικογενειακός προγραμματισμός, να γνωρίζουμε που δουλεύουμε και να μπορούμε να προσφέρουμε, από σταθερή βάση, συστηματικά, τα μέγιστα δυνατά οφέλη του μαθήματός μας!

Παρακαλούμε όπως αποκαταστήσετε την κατάφορη αδικία εις βάρος του κλάδου μας, αλλά και των μαθητών/τριών μας και αποδώσετε όλα τα πραγματικά κενά, σε γενική και ειδική αγωγή, για τη σύσταση των αντίστοιχων οργανικών θέσεων.

Με εκτίμηση,

Το Δ.Σ. του Π.Ε.ΣΥ.Θ.

Δείτε σχετικά

Εισηγήσεις για νέες οργανικές ζητά το Υπουργείο Παιδείας από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης 

Τι είπε για σύσταση νέων οργανικών-διορισμούς-προσλήψεις ο Γ.Γ. ΥΠΑΙΘΑ Ι. Κατσαρός σε Συλλόγους εκπ/κών 

Συνάντηση ΠΑΣΑΝ με ηγεσία ΥΠΑΙΘΑ: “Εν κοιμίσει” ο γραπτός ΑΣΕΠ-Διορισμοί 1 προς 1-Τα θέματα που τέθηκαν 

Σύσταση οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ: Θα προχωρήσει επιτέλους η διαδικασία; 

Πριν φύγετε

Νέοι μισθοί εκπαιδευτικών από 1η Ιανουαρίου 2024: Πίνακας με καθαρά ποσά-Πότε θα πιστωθούν

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply