Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μαθησιακές απώλειες-ψυχική επιβάρυνση μαθητών: Συζήτηση στη Βουλή για την πανδημία και το κλείσιμο των σχολείων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μαθησιακές απώλειες-ψυχική επιβάρυνση μαθητών: Συζήτηση στη Βουλή για την πανδημία και το κλείσιμο των σχολικών μονάδων-Επίσης συζήτηση και για την ΑΣΠΑΙΤΕ-Δευτέρα 29.03.2021.

Μαθησιακές απώλειες-ψυχική επιβάρυνση μαθητών

Δυο Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα συζητηθούν στη Βουλή τη Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021 και ώρα 14:00’, σύμφωνα με το Δελτίο Επίκαιρων Ερωτήσεων της Διεύθυνσης Κοινοβουλευτικού Ελέγχου της Βουλής.

Α. Η με αριθμό 582/19-3-2021 Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού Δράμας του Κινήματος Αλλαγής κυρίας Χαρούλας (Χαράς) Κεφαλίδου προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Πανδημία – το κλείσιμο των σχολικών μονάδων – ο κίνδυνος μαθησιακών απωλειών – ανησυχητική ψυχική επιβάρυνση μαθητών”

Β. Η με αριθμό 585/19-3-2021 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Γιάννη Δελή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Την εξέλιξη της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ)”.

Αναφορικά με την Επίκαιρη Ερώτηση της κας Κεφαλίδου

Επίκαιρη Ερώτηση κατέθεσε  η Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτής Δράμας και υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, σχετικά με τον σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας για την κάλυψη των μαθησιακών κενών και την αντιμετώπιση της ανησυχητικής ψυχικής επιβάρυνσης των μαθητών.

Διανύοντας το τρίτο κύμα πανδημίας, με τα περισσότερα σχολεία κλειστά για ένα χρόνο, ήρθε η ώρα να συζητήσουμε με το βλέμμα στην επόμενη ημέρα.

Έχουμε πει τόσα πολλά για την ύλη,

για την παράταση του σχολικού έτος, για την ποιότητα και την ποσότητα της τηλεκπαίδευσης, αλλά η μεγαλύτερη ανησυχία μας θεωρώ ότι επικεντρώνεται στον αντίκτυπο της πανδημίας στην ψυχική υγεία των παιδιών και των εφήβων.

Μελέτες και έρευνες σε ευρωπαϊκό και  παγκόσμιο επίπεδο διαπιστώνουν τις  αρνητικές ψυχολογικές συνέπειες στους μαθητές: Άγχος, ψυχική εξάντληση, αίσθημα ρουτίνας, πλήξη, μοναξιά, φόβο, θλίψη, θυμό.

Η διαδικασία της τηλεκπαίδευσης

είναι εξαιρετικά χρήσιμη μεν αλλά κουραστική και ψυχοφθόρα δε, για μαθητές και καθηγητές, χωρίς την αντίστοιχη αποδοτικότητα, ειδικά για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου. Τα μαθησιακά κενά τεράστια και ο χρόνος που χρειάζονται για να αναπληρωθούν πάρα πολύς.

Ερωτάται λοιπόν η Υπουργός

εάν υπάρχει σχεδιασμός του Υπουργείου Παιδείας για την κάλυψη των μαθησιακών κενών και την αντιμετώπιση της ανησυχητικής ψυχικής επιβάρυνσης των μαθητών”.

Δείτε ολόκληρη την Ερώτηση “Πανδημία – το κλείσιμο των σχολικών μονάδων – ο κίνδυνος μαθησιακών απωλειών – ανησυχητική ψυχική επιβάρυνση μαθητών”

Δείτε επίσης

Απάντηση Υπουργείου Παιδείας στην ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ για τις συμβάσεις τηλεκπαίδευσης
Νίκη Κεραμέως-Απαντήσεις στη Βουλή: Από τις καταγγελίες για “big brother” στη μονιμοποίηση της τηλεκπαίδευσης
Νίκος Φίλης-Βουλή: Μετεξεταστέα η τηλεκπαίδευση-αδιάφορο το Υπουργείο για τα προβλήματα μαθητών-εκπ/κών

Πριν φύγετε

 Εμβολιασμός εκπαιδευτικών με αδιάθετες δόσεις εμβολίων σε Εμβολιαστικά Κέντρα | Εγγραφο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση