Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νέο σύστημα καταγραφής κενών: Τι είπε η Υφ. Παιδείας Δ. Μιχαηλίδου για τη φιλοσοφία του νέου προγράμματος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νέο σύστημα καταγραφής κενών: Τι είπε η Υφυπουργός Παιδείας Δόμνα Μιχαηλίδου για τη φιλοσοφία του νέου προγράμματος κατά τη διάρκεια επίσκεψής της σε σχολεία της Θεσσαλονίκης.

Νέο σύστημα καταγραφής κενών

“Αντί τα κενά να κατανέμονται στην αρχή της σχολικής χρονιάς από τη σχολική μονάδα στη Διεύθυνση και μετά στο Υπουργείο, τα κενά θα ορίζονται με μια πλήρη χαρτογράφηση από το Υπουργείο και θα πηγαίνουν από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς και θα υπάρχει κατανομή των εκπαιδευτικών”.

Τα παραπάνω δήλωσε μεταξύ άλλων η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Δόμνα Μιχαηλίδου κατά τη διάρκεια επίσκεψής της σε σχολεία της Θεσσαλονίκης αλλά και συναντήσεων που είχε  με τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων της Κεντρικής Μακεδονίας και με τον Περιφερειακό Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και πρώην Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας κο Αλέξανδρο Κόπτση.

Επιπροσθέτως η κα Μιχαηλίδου ανέφερε σχετικά με τη φιλοσοφία του νέου προγράμματος ψηφιακής καταγραφής λειτουργικών πως στόχος είναι η ολιστική προσέγγιση σε ό,τι αφορά και τις κατηγορίες των εκπαιδευτικών αναγκών. “Είμαστε μέσα στις πέντε πρώτες χώρες, στην κορυφή της Ευρώπης, σε σχέση με το πόσους εκπαιδευτικούς έχουμε για τα παιδιά μας. Η πυκνότητα εκπαιδευτικών ανά παιδί στην Ελλάδα είναι στις πέντε υψηλότερες της Ευρώπης”, τόνισε, επισημαίνοντας ότι “Αυτό, όμως, δεν αποτυπώνεται στην πραγματικότητα, η οποία δείχνει ότι έχουμε κενά, κάθε σχολική χρονιά”

Τέλος μίλησε για τον θεσμό της Παράλληλης Στήριξης και για ένα νέο σύστημα ειδικής αγωγής λέγοντας ότι “Αυτή τη στιγμή η παράλληλη στήριξη καταλαμβάνει μεγάλο ποσοστό των εκπαιδευτικών αναγκών, όταν έχουμε 20.000 εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης σε σύνολο 140.000 εκπαιδευτικών. Οπότε σκοπός είναι και αυτό το υψηλό ποσοστό να περιλαμβάνεται, με ένα νέο σύστημα ειδικής αγωγής, στο οποίο μελετούμε επίσης πώς θα καλύπτονται οι εξατομικευμένες ανάγκες αναπηρίας ή διαφορετικών μαθησιακών αναγκών των παιδιών, από εκπαιδευτικούς στο σχολείο”.

Δείτε επίσης

Μιχαηλίδου-Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα σχολεία: Τι είπε για τη μονιμότητα και τη συναίνεση του γονέα 

Αλλαγές στα σχολεία: Ο σχεδιασμός του Υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση