Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Νίκος Φίλης: “Συγχαρητήρια στα προσφυγόπουλα της Κω και της Λέρου που κατέκτησαν την 1η θέση σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Νίκος Φίλης: “Συγχαρητήρια στα προσφυγόπουλα της Κω και της Λέρου που κατέκτησαν την 1η θέση σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό” – Δελτίο Τύπου.
Συγχαρητήρια στα προσφυγόπουλα της Κω και της Λέρου
Δελτίο Τύπου ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ
Νίκος Φίλης: “Συγχαρητήρια στα προσφυγόπουλα της Κω και της Λέρου που κατέκτησαν την 1η θέση σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό”
Αξίζουν συγχαρητήρια στα προσφυγόπουλα από την Κω και τη Λέρο, που με την παιδαγωγική καθοδήγηση  της «ΑΡΣΙΣ» και την υποστήριξη της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, αρίστευσαν και κατέκτησαν την πρώτη θέση στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό «Meet & Code», που υλοποιείται από μια σύμπραξη εταιρειών και μη-κερδοσκοπικών οργανώσεων που έχει ως στόχο να εξοικειώσει παιδιά και νέους στον κόσμο της τεχνολογίας και του προγραμματισμού. 
Το πρότζεκτ «My story»,
η μοναδική ελληνική εκπροσώπηση σε όλο το διαγωνισμό, κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Diversity». Ξεκινώντας από τη Συρία, την Παλαιστίνη, το Αφγανιστάν και την Αγκόλα, τα παιδιά μίλησαν για τις πατρίδες τους, αλλά και για τις χώρες από τις οποίες πέρασαν.
Αν αυτό το γεγονός μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια,
τι να πούμε για την κοινωνική αναλγησία και βαρβαρότητα που επιφυλάσσει η κυβέρνηση της ΝΔ για τα παιδιά των καταυλισμών, αποκλεισμένα τόσο από τη διά ζώσης διδασκαλία (όταν τα σχολεία λειτουργούν) αλλά και από την τηλεκπαίδευση;
Τι να πούμε για την εγκατάλειψη του εμβληματικού έργου του ΣΥΡΙΖΑ για την εκπαίδευση των παιδιών προσφύγων; Για την παραβίαση, από την πλευρά του υπουργείου, θεμελιωδών διεθνών συμβάσεων για τα ανθρώπινα δικαιώματα;
Είναι καταγεγραμμένη πια στην κοινωνική συνείδηση
η εικόνα ενός υπουργείου αδιαφορίας, αναλγησίας και εγκατάλειψης της δημόσιας εκπαίδευσης, που σε ό,τι αφορά τις πιο ευάλωτες ομάδες.
Για το θαύμα που συντελέστηκε από τα προσφυγόπουλα,
συγκρατώ τη φράση του άξιου επικεφαλής του συγκεκριμένου προγράμματος: «Από την αρχή της λειτουργίας των δύο κέντρων πιστεύαμε στο δικαίωμα των παιδιών να ενταχθούν στην τυπική εκπαίδευση.
Ωστόσο αυτό στα νησιά δεν είναι εύκολο, με αποτέλεσμα συχνά τα παιδιά να παραμένουν στο κέντρο υποδοχής και ταυτοποίησης χωρίς να έχουν καμία δραστηριότητα».
Ας τον ακούσουν όσοι τολμούν να μιλάνε για «αριστεία», ενώ κρατούν χιλιάδες παιδιά προσφύγων αποκλεισμένα από την τηλεκπαίδευση.

Δείτε επίσης

Μερόπη Τζούφη-self-tests: “Εντελώς συμπληρωματικά-Η κυβέρνηση μεταθέτει την ευθύνη σε μαθητές και γονείς”
Πελώνη: Το συνολικό σχέδιο self test θα ανακοινωθεί αύριο-Στόχος άνοιγμα σχολείων 12.04
Χαρδαλιάς-σχολεία: Aνοιγμα ορισμένων τάξεων στις 12 Απριλίου και με τη χρήση self-test
Ελλάδα 2.0: Εθνικό Σχέδιο Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης-Παιδεία
Απόφαση για πρακτική άσκηση φοιτητών ΑΕΙ του Υφ. Παιδείας Α. Συρίγου
Οδηγός διαχείρισης περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση