Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οι Αποφάσεις πρόσληψης 289 εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας από την Ειδική Προκήρυξη 2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οι Αποφάσεις πρόσληψης 289 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από την Ειδική Προκήρυξη – Προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας από την Παρασκευή 23 έως και τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024.

Οι Αποφάσεις πρόσληψης 289 εκπαιδευτικών

Δημοσιεύθηκαν στη Διαύγεια οι Αποφάσεις πρόσληψης των 289 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας (111) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (178), που προσλήφθηκαν στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινοί αναπληρωτές, βάσει Ειδικής Προκήρυξης, με προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας από την Παρασκευή 23 έως και τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024, απευθείας στην σχολική μονάδα πρόσληψης.

Ακολουθούν οι Αποφάσεις πρόσληψης όπως δημοσιεύθηκαν στη Διαύγεια

Πρόσληψη 4 εκπαιδευτικών, κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών, ως προσωρινών αναπληρωτριών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για τις ανάγκες των Δομών Υποδοχής για την εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ), για το σχολικό έτος 2023-2024

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 22 εκπαιδευτικών, κλάδου ΠΕ06 – Αγγλικής, ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών για το σχολικό έτος 2023-2024 στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση» με Κωδικό ΟΠΣ 6001982 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027»

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 11 εκπαιδευτικών, κλάδου ΠΕ60 – Νηπιαγωγών, ως προσωρινών αναπληρωτριών για το σχολικό έτος 2023-2024 στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Επέκταση της Λειτουργίας του» με Κωδικό ΟΠΣ6001764 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027»

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 29 εκπαιδευτικών, κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών, στη Γενική Εκπαίδευση, για την κάλυψη των αναγκών των Δημοτικών Σχολείων, για το σχολικό έτος 2023-2024

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 4 εκπαιδευτικών, κλάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την κάλυψη των αναγκών των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και των Τμημάτων Ένταξης για το σχολικό έτος 2023-2024

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 41 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Γενικής Εκπαίδευσης, κλάδων Π/θμιας Εκπ/σης ΠΕ60 και ΠΕ71/70, ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους ωραρίου, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), για το σχολικό έτος 2023-2024

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 16 εκπαιδευτικών, κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03 ως προσωρινών αναπληρωτών για την Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» με κωδικό ΟΠΣ 6001947, του ΕΠ «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Προσλήψεις 21 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπ/σης, για απασχόληση στις Τάξεις Υποδοχής – Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΤΥ-ΖΕΠ) στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026» με κωδικό ΟΠΣ 6001589 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Προσλήψεις 4 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπ/σης, για απασχόληση στις Τάξεις Υποδοχής – Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΤΥ-ΖΕΠ), βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 53 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 42 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 12 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 14 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στην εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 12 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για την υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Πρόσληψη 4 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026» (ΟΠΣ:6001626), βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024.

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Προσλήψεις 289 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας βάσει Ειδικής Προκήρυξης για το 2023-24 

Εκκαθαρισμένοι Πίνακες μετά τις 289 προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης 

Ολες οι προσλήψεις αναπληρωτών έως σήμερα

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Καθηκοντολόγια εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Τ.Ε-Δ/ντων-Συμβ. Εκπ/σης-Συλλ. διδ/ντων 

Αλλαγή τρόπου υπολογισμού οργανικών κενών εκπαιδευτικών ζητούν 13 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση