Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΜΕ-απεργία αποχή από την αξιολόγηση: “Η συντριπτική πλειοψηφία των ΕΛΜΕ υπερψήφισε τη συνέχιση του αγώνα”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΜΕ-απεργία αποχή από την αξιολόγηση: Η συντριπτική πλειοψηφία των ΕΛΜΕ υπερψήφισε τη συνέχιση του αγώνα-Ενημερωτικό από τη Γενική Συνέλευση των προέδρων ΕΛΜΕ της 25ης Σεπτεμβρίου2021.

ΟΛΜΕ: Ενημερωτικό από τη Γενική Συνέλευση των προέδρων ΕΛΜΕ της 25ης Σεπτεμβρίου2021
Με ακόμα μεγαλύτερη αποφασιστικότητα μπλοκάρουμε την αντιδραστική αξιολόγηση του Υπουργείου Παιδείας

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Η Γενική Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ, που πραγματοποιήθηκε στις 25 Σεπτεμβρίου 2021, αποφάσισε με ακόμα μεγαλύτερη μαζικότητα την επικαιροποίηση και την επέκταση της απεργίας – αποχής από όλες τις διαδικασίες αξιολόγησης, όπως προβλέπονται από τους νόμους 4692/20 και 4823/21 της κυβέρνησης της ΝΔ.

Η συντριπτική πλειοψηφία των ΕΛΜΕ

υπερψήφισε τη συνέχιση του αγώνα, ενώ δεν βρέθηκε ούτε μια ΕΛΜΕ να καταψηφίζει την απόφαση αυτή. Συγκεκριμένα στο σύνολο των 78 ΕΛΜΕ, 72 ψήφισαν θετικά (ποσοστό επί των ψήφων των ΕΛΜΕ 92,3%) ενώ μόλις 6 ψήφισαν λευκό.

Η Γενική Συνέλευση των ΕΛΜΕ επιβεβαίωσε την απόφαση του κλάδου

να αντιπαλέψει την αντιεκπαιδευτική πολιτική που θα φέρει την ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση, την κατηγοριοποίηση και την βαθύτερη ταξική διαφοροποίηση των σχολείων.

Συνεχίζουμε με περισσότερη δύναμη, όπως τον προηγούμενο Φλεβάρη που σχεδόν το 90% των συναδέλφων/ισσών και των συλλόγων διδασκόντων έδωσαν ένα ηχηρό χαστούκι στις επιδιώξεις της κυβέρνησης.

Η καθολική απόφαση των ΕΛΜΕ

δίνει δύναμη στον κλάδο όχι μόνο να μην συναινέσουν σε καμία από αυτές τις αντιπαιδαγωγικές και αντιεπιστημονικές προτάσεις της κυβέρνησης, αλλά να αντιπαλέψουν με όλες τους τις δυνάμεις και να ανατρέψουν μαζικά τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης.

Σύσσωμο, σχεδόν, το σώμα των Προέδρων των ΕΛΜΕ

απέρριψε τις απειλές-προκλήσειςτου Υπουργείου Παιδείας, ως απαράδεκτες. Οι απειλές και οι εκβιασμοί που επιστρατεύει η κυβέρνηση αυτό το διάστημα θα μείνουν στα χαρτιά.

Η Γενική Συνέλευση των Προέδρων των ΕΛΜΕ

έδωσε επίσης αποστομωτική απάντηση στις φωνές ορισμένων δυνάμεων οι οποίες επέλεξαν να υπερασπιστούν την πολιτική του υπουργείου, να γίνουν τα φερέφωνα της κυβέρνησης, ως η «πέμπτη φάλαγγα» μέσα στον κλάδο.

Όπως τους ξεπέρασε ο κλάδος σε όλες τις κρίσιμες στιγμές

με τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις της προηγούμενης χρονιάς (ηλεκτρονικές ψευτο-εκλογές, κάμερες στις τάξεις, εντολή να γίνουν οι εκπαιδευτικοί καταδότες των μαθητών/τριών  που αγωνίζονται,κλπ.) έτσι και τώρα σύσσωμος ο κλάδος θα τους βάλει στο περιθώριο.

Συνάδελφισσες, συνάδελφοι

Το επόμενο χρονικό διάστημα ο κλάδος ενωμένος και συσπειρωμένος θα δώσει νικηφόρα τη μάχη της απεργίας-αποχής για να αποτρέψει την κατηγοριοποίηση των σχολείων και των μαθητών/τριών.

Η κατάργηση όλων των αντεκπαιδευτικών νόμων (Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Τράπεζα Θεμάτων, υποχρηματοδότηση σχολείων κ.α.) αποτελεί μέρος της ενιαίας πάλης εκπαιδευτικών-μαθητών/τριών-γονέων.

Μπαίνουμε και πάλι στον αγώνα με μεγαλύτερη ορμή και αποφασιστικότητα.

Τα σχέδια τους δεν θα περάσουν!

Όλοι και όλες στον Αγώνα – Όλοι και όλες στην ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ!

Δείτε επίσης

Νέες διευκρινίσεις για την απεργία αποχή από την ΟΛΜΕ
ΑΔΕΔΥ: Στήριξη της Απεργίας–Αποχής των εκπαιδευτικών ενάντια στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση
ΟΛΜΕ: Ενημερωτικό για την νομιμότητα της απεργίας αποχής από την αξιολόγηση-Γνωμοδότηση
ΔΟΕ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας
ΠΟΣΕΕΠΕΑ-αξιολόγηση: Oλα τα βήματα για την κήρυξη απεργίας–αποχής και την ατομική-συλλογική δήλωση αποχής
ΟΛΜΕ-Διαδικασίες αξιολόγησης σχολικών μονάδων: Συνέχιση της απεργίας αποχής

Δείτε ακόμη

Εγκύκλιος-αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ενεργοποιούνται οι εκ του νόμου διαδικασίες
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων-νέο ΦΕΚ: Η νέα απόφαση για το 2021-22
Οδηγός αξιολόγησης σχολείων από το ΙΕΠ: Εως 30.09 η έκθεση του σχολείου στην πλατφόρμα του ΙΕΠ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση