“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παράλληλη Στήριξη: Η Εγκύκλιος για το 2019-20

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παράλληλη Στήριξη: Η Εγκύκλιος καθορισμού των προϋποθέσεων και διαδικασιών για την έγκριση υποστήριξης μαθητών στο γενικό σχολείο για το διδακτικό έτος 2019-2020.

Παράλληλη Στήριξη: Η Εγκύκλιος για το διδακτικό έτος 2019-20

Η Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων κ. Μερόπη Τζούφη υπέγραψε την Εγκύκλιο καθορισμού των προϋποθέσεων και διαδικασιών για την έγκριση υποστήριξης μαθητών στο γενικό σχολείο από εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης, από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και από Σχολικό Νοσηλευτή μαθητών /τριών, για το διδακτικό έτος 2019-2020.

Αναλυτικά

Η έγκριση για παροχή «παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης» κατόπιν αιτήματος του/της κηδεμόνα, αφορά σε μαθητές/τριες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης σχολικών μονάδων του ΥΠΠΕΘ για τους/τις οποίους/ες έχει εκδοθεί ανάλογη γνωμάτευση-εισήγηση από το ΚΕΣΥ ή από Δευτεροβάθμια Επιτροπή Διεπιστημονικής Αξιολόγησης (ΔΕΔΑ) της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης η οποία βρίσκεται σε ισχύ.

Α.1. Έγκριση αιτήματος «νέας» παράλληλης στήριξης –συνεκπαίδευσης αφορά:

  1. Στις περιπτώσεις μαθητών/τριών για τους οποίους υποβάλλεται για πρώτη φορά αίτημα για έγκριση παροχής «παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης», κατόπιν ανάλογης γνωμάτευσης από ΚΕΣΥ ή ΔΕΔΑ σε ισχύ.
  2. Στις περιπτώσεις μαθητών/τριών για τους οποίους εκδόθηκε νέα γνωμάτευση-εισήγηση από το ΚΕΣΥ ή τη ΔΕΔΑ κατόπιν λήξης της προηγούμενης ή αντικατάστασής της.
  3. Στις περιπτώσεις μαθητών/τριών που αλλάζουν βαθμίδα φοίτησης (από την Πρωτοβάθμια στην Δευτεροβάθμια Εκπ/ση) και αιτούνται για την έγκριση παροχής «παράλληλης στήριξης- συνεκπαίδευσης», όπου απαιτείται απαραίτητα εκ νέου γνωμάτευση εισήγηση από το ΚΕΣΥ ή τη ΔΕΔΑ, ανεξάρτητα από την ισχύ προηγούμενης εκδοθείσας γνωμάτευσης-εισήγησης.

Σημείωση: Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο όπως και από το Γυμνάσιο στο Λύκειο αφορά στην ίδια βαθμίδα Εκπαίδευσης.

Α.2. Έγκριση αιτήματος «ανανέωσης» παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης

Αφορά στις περιπτώσεις μαθητών/τριών οι οποίοι έχουν λάβει έγκριση για παροχή

«παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης» κατά το παρελθόν με την ίδια γνωμάτευση- εισήγηση που βρίσκεται σε ισχύ , ανεξάρτητα από την υλοποίησή της ή όχι.

Σε αυτήν την περίπτωση, η έγκριση παρέχεται κατόπιν ανανέωσης της εισήγησης από το ΚΕΣΥ ή τη ΔΕΔΑ εξαιρουμένων των περιπτώσεων αλλαγής βαθμίδας για τις οποίες απαιτείται εκ νέου γνωμάτευση – εισήγηση σύμφωνα με τα παραπάνω.

Παιδαγωγική έκθεση αξιολόγησης

Για τις περιπτώσεις μαθητών που αιτούνται «ανανέωσης» της παροχής «παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης», ανεξάρτητα από την υλοποίησή της ή όχι, απαιτείται η σύνταξη παιδαγωγικής έκθεσης αξιολόγησης από τον εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης- συνεκπαίδευσης ή/και από τον εκπαιδευτικό της τάξης.

Διευκρίνιση:

Δεν απαιτείται παιδαγωγική έκθεση αξιολόγησης για τις περιπτώσεις νέων γνωματεύσεων-εισηγήσεων…

 

Η εγκύκλιος εστάλη στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στις σχολικές μονάδες.

Ολόκληρη η Εγκύκλιος Παράλληλης

Δείτε:

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ειδικών Νηπιαγωγείων και Ειδικών Δημοτικών Σχολείων

Γενικός Μέσος Ορος ΕΝΕΕΓΥΛ: Εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση