Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόγραμμα ψηφιακής ενισχυτικής διδασκαλίας με Μαθηματικά και Γλώσσα τον Φεβρουάριο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόγραμμα ψηφιακής ενισχυτικής διδασκαλίας με Μαθηματικά και Γλώσσα τον Φεβρουάριο-Τι είπε ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ για τον προγραμματισμό του νέου θεσμού.

Πρόγραμμα ψηφιακής ενισχυτικής διδασκαλίας

Τον προσεχή Φεβρουάριο με δυο μαθήματα, τα Μαθηματικά και τη Γλώσσα, θα ξεκινήσει το Πρόγραμμα ψηφιακής ενισχυτικής διδασκαλίας, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Απόστολο Μαγγηριάδη, στην εκπομπή της ΕΡΤ “Επίλογος”.

Στόχος, κατά τον Υπουργό ΠΑΙΘΑ είναι τον Σεπτέμβριο του 2024, στην εκκίνηση της επόμενης σχολικής χρονιάς, να παρέχει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία σε ψηφιακή μορφή σε όλη τη χώρα.

Ακολουθεί ολόκληρη η αναφορά του κου Κυριάκου Πιερρακάκη για την ψηφιακή Ενισχυτική Διδασκαλία

“Η σύλληψη είναι απλή. Να παρέχουμε ενισχυτική διδασκαλία δωρεάν ψηφιακά για όλη την επικράτεια, για όλους εκείνους τους μαθητές οι οποίοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στην παροχή της υπηρεσίας. Η ιδέα είναι σε πρώτο επίπεδο να βιντεοσκοπήσουμε το σύνολο της ύλης, δηλαδή όλα τα μαθήματα να μπορούν να μπορεί να τα δει ένας μαθητής οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί από το σπίτι του για να μπορέσει όταν έχει χάσει ένα μάθημα ή αν θέλει να ξαναδεί ένα μάθημα, να αξιοποιήσει αυτό το υλικό.

Αυτό το επίπεδο ξεκινάει τον Φεβρουάριο με δύο μαθήματα Μαθηματικά και Γλώσσα. Όλες οι τάξεις μέχρι και δευτέρα λυκείου θα βιντεοσκοπήσουμε το μάθημα, να το πω έτσι, ενός εκπαιδευτικού από την αρχή μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Ο στόχος είναι το Σεπτέμβρη του 24, στην εκκίνηση της επόμενης σχολικής χρονιάς να έχουμε όλα τα εργαλεία τα οποία αναφέρω. Το δεύτερο επίπεδο είναι τα μαθήματα των πανελληνίων, να μπορεί κανείς ζωντανά να τα βλέπει και να συμμετέχει σε αυτά. Και το τρίτο να μπορεί να κάνει και ερωτήσεις απαντήσεις. Να λύνονται απορίες μέσα από αυτό το εργαλείο”.

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης για αναπληρωτές: “Συνεχίζουμε τους διορισμούς”-Πως θα καταγράφονται τα κενά 

Πιερρακάκης για αξιολόγηση εκπαιδευτικών: “Είναι γραμμένη σε πέτρα-Θα τηρηθούν κατά γράμμα όσα έχουν ψηφισθεί” 

Ιδιωτικά Πανεπιστήμια στην Ελλάδα: Νομοθετική πρωτοβουλία πριν το τέλος του έτους με άντληση στοιχείων από το Κυπριακό μοντέλο 

Στοιχεία για την Παράλληλη Στήριξη στη Βουλή από το Υπ. Παιδείας-Τι εφαρμόζεται στην Ευρώπη

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση