Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στη Βουλή η δίωξη εκπαιδευτικού για συνδικαλιστική δράση και τα σχολικά γεύματα στη Μαγνησία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στη Βουλή η δίωξη εκπαιδευτικού για συνδικαλιστική δράση και τα σχολικά γεύματα στη Μαγνησία – Συζήτηση τεσσάρων (4) Ερωτήσεων αρμοδιότητας ΥΠΑΙΘΑ και μιας (1) Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, τη Δευτέρα  23.10.2023.

Στη Βουλή η δίωξη εκπαιδευτικού για συνδικαλιστική δράση

Τέσσερις (4) Επίκαιρες  Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού θα συζητηθούν στη Βουλή στα πλαίσια Κοινοβουλευτικού Ελέγχου τη Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2023 και ώρα 14:00, με θέματα τη συνδικαλιστική δίωξη εκπαιδευτικού της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου Κρήτης, τον διαδικτυακό εθισμό των μαθητών Γυμνασίου-Λυκείου, την απουσία  εξετάσεων ελληνομάθειας για μειονοτικούς αποφοίτους Τουρκικών Πανεπιστημίων και την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων των προγραμμάτων Διαχείρισης Εκκλησιαστικών Κειμηλίων των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (ΑΕΑ).

Επίσης θα συζητηθεί και μια (1) Επίκαιρη Ερώτηση προς την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας κα Σοφία Ζαχαράκη με θέμα την ανάγκη άμεσης παροχής δωρεάν σχολικών γευμάτων στη Μαγνησία.

Αναλυτικά θα συζητηθούν

1 – Η με αριθμό 236/16-10-2023 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Ηρακλείου της Κ.Ο. «ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» κ. Εμμανουήλ Συντυχάκη προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με θέμα: «Να σταματήσει η συνδικαλιστική δίωξη  εκπαιδευτικού της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου Κρήτης».

Στη Βουλή η δίωξη εκπαιδευτικού – Ακολουθεί η Επίκαιρη Ερώτηση

Θέμα: Να σταματήσει η συνδικαλιστική δίωξη της εκπαιδευτικού της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου Κρήτης

Μεγάλες αντιδράσεις στον εκπαιδευτικό κόσμο έχει προκαλέσει η συνέχιση της συνδικαλιστικής δίωξης, με άδικες και αστήρικτες κατηγορίες, της εκπαιδευτικού της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου Κρήτης, που υπηρετεί στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου. Συγκεκριμένα, η εκπαιδευτικός και συνδικαλίστρια διώκεται, επειδή υπερασπίστηκε στον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου της τις ειλημμένες και ομόφωνες αποφάσεις του Συλλόγου σχετικά με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, οι οποίες εναρμονίζονταν με τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου, τόσο της ΔΟΕ όσο και του ΣΕΠΕ Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος», ενάντια στη συστηματική και αυθαίρετη προσπάθεια της τότε Διευθύντριας του σχολείου να τις ανατρέπει μονομερώς.

Η καταφανώς συνδικαλιστική δίωξη της εκπαιδευτικού προχώρησε, αφού το πόρισμα της ΕΔΕ πρότεινε την πειθαρχική δίωξή της και η ίδια κλήθηκε σε γραπτή απολογία, παρά τις αντιδράσεις του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος», τον ίδιο τον Σύλλογο Διδασκόντων του 14ου Δημοτικού Σχολείου που υπηρετεί και η ίδια, εργατικών σωματείων και φορέων, αλλά και δεκάδων ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ απ’ όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, στις 21 Σεπτεμβρίου σωματεία και φορείς έκαναν αγωνιστική παρέμβαση στην Π.Δ. Εκπαίδευσης στο Ηράκλειο, ενάντια στην δίωξη της εκπαιδευτικού. Δεν είναι τυχαίο ότι η εκπαιδευτικός που διώκεται πρωτοστατεί στην οργάνωση των αγώνων για το σύγχρονο σχολείο που αξίζει στους μαθητές, τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών και ενάντια στην περαιτέρω υποβάθμισή του.

Η συγκεκριμένη περίπτωση είναι η κορυφή του παγόβουνου μιας απαράδεκτης προσπάθειας της κυβέρνησης, του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, με σκοπό τη φίμωση, την τρομοκράτηση και τον εκφοβισμό των εκπαιδευτικών για να μην απαντήσουν αγωνιστικά και οργανωμένα στην επίθεση που δέχονται στα δικαιώματά τους και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, με βάση το πλαίσιο που διαμόρφωσαν οι αντιδραστικές νομοθετικές ρυθμίσεις της κυβέρνησης της ΝΔ σε συνέχεια των προηγούμενων ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός, ποια μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση, για να σταματήσει κάθε πειθαρχική δίωξη εις βάρος της εκπαιδευτικού που νόμιμα υπερασπίστηκε τις ειλημμένες αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων του 14ου Δ.Σ. Ηρακλείου στο οποίο υπηρετεί.

2 – Η με αριθμό 240/16-10-2023 Επίκαιρη Ερώτηση του του Προέδρου της Κ.Ο. «ΝΙΚΗ» και Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης κ. Δημητρίου Νατσιού προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με θέμα: «Διαδικτυακός εθισμός των νέων Γυμνασίου-Λυκείου».

3 – Η με αριθμό 239/16-10-2023 Επίκαιρη Ερώτηση του Προέδρου της Κ.Ο. «ΝΙΚΗ» και Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης κ. Δημητρίου Νατσιού προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με θέμα: «Πρόβλημα απουσίας εξετάσεων ελληνομάθειας για μειονοτικούς αποφοίτους τουρκικών πανεπιστημίων».

4 – Η με αριθμό 742/15-9-2023 Ερώτηση του Βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης της Κ.Ο «ΝΙΚΗ» κ. Νικόλαου Παπαδόπουλου προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με θέμα: «Κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων των προγραμμάτων Διαχείρισης Εκκλησιαστικών Κειμηλίων των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α)».

5 – Η με αριθμό 217/6-10-2023 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Μαγνησίας της Κ.Ο. «ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» κ. Χρήστου Μπουκώρου προς την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, με θέμα: «Αδήρητη ανάγκη η άμεση παροχή δωρεάν σχολικών γευμάτων στη Μαγνησία».

Δείτε επίσης

Οι νέοι μισθοί στο δημόσιο με Πίνακες και παραδείγματα-Μισθολογικά κλιμάκια | Εγκύκλιος ΥΠ.ΟΙΚ 

Αποτελέσματα αξιολόγησης σχολικής μονάδας στην πρώτη εφαρμογή 2021-22 | Εκθεση ΙΕΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση