Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συρίγος: Καθήκον μας τα Τμήματα εφαρμοσμένων επιστημών και τεχνών με 4ετείς σπουδές πανεπιστημιακού επιπέδου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συρίγος: Καθήκον μας τα Τμήματα εφαρμοσμένων επιστημών και τεχνών με τετραετείς σπουδές πανεπιστημιακού επιπέδου-Τι απάντησε σε Ερώτηση στη Βουλή για τους πτυχιούχους των ΤΕΙ χωρίς εργασιακά, επαγγελματικά δικαιώματα και χωρίς διαδικασίες αντιστοίχισης των πτυχίων τους – Νομοθετική ρύθμιση τις επόμενες μέρες για το θέμα του κορονοϊού σε σχέση με τους αποφοίτους των ΤΕΙ.

Τμήματα εφαρμοσμένων επιστημών και τεχνών

Σε Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Ηρακλείου του Κινήματος Αλλαγής κου Βασίλειου Κεγκέρογλου απάντησε ο Υφυπουργός ΠΑΙΘ κος Αγγελος Συρίγος, με θέμα: “Στον αέρα εκατοντάδες χιλιάδες πτυχιούχοι των ΤΕΙ χωρίς εργασιακά, επαγγελματικά δικαιώματα και χωρίς διαδικασίες αντιστοίχισης των πτυχίων τους με τα πτυχία αντίστοιχων ή συναφών τμημάτων των Πανεπιστημίων”.

Ο κος Κεγκέρογλου στην τοποθέτησή του ανέφερε πως:

Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ήρθε και ανάμεσα στις ρυθμίσεις που εισήγαγε στην εκπαίδευση απορρόφησε τα ΤΕΙ από τα ΑΕΙ. Ουσιαστικά, εξαφάνισε την τριτοβάθμια τεχνολογική εκπαίδευση, χωρίς να προβλέψει διαδικασία σχέσεων ισοτιμίας ή άλλων θεμάτων, που τα άφησε στον «αέρα».

Μια από τις αρνητικές αυτές συνέπειες είναι ότι στον «αέρα» βρέθηκαν, χωρίς εργασιακά επαγγελματικά δικαιώματα, δεκάδες χιλιάδες απόφοιτοι, χωρίς ακαδημαϊκή αντιστοίχιση.

Ο Βουλευτής του ΚΙΝΑΛ ζήτησε να προβλεφθεί ρύθμιση για την επίλυση του μείζονος αυτού προβλήματος

Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων στην απάντησή του ανέφερε πως:

“Η κατάσταση δε είναι σε ορισμένες περιπτώσεις τραγική. Είναι οι περιπτώσεις εκείνες φοιτητών ΤΕΙ που επέλεξαν να παραμείνουν στα ΤΕΙ και να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, ενώ το τμήμα στο οποίο ανήκαν μετετράπη σε κάτι εντελώς διαφορετικό.

Αυτοί οι άνθρωποι τώρα δεν έχουν δυνατότητα να μπορέσουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, διότι δεν έχουν καθηγητές να διδάσκουν τα συγκεκριμένα μαθήματα”.

Νομοθετική ρύθμιση τις επόμενες μέρες για το θέμα του κορονοϊού σε σχέση με τους αποφοίτους των ΤΕΙ

“Θα υπάρξει μια νομοθετική ρύθμιση τις επόμενες μέρες, για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε το θέμα του κορωνοϊού σε σχέση με τους αποφοίτους των ΤΕΙ.

Έπρεπε να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους μέχρι το τέλος αυτού του εξαμήνου. Λόγω κορωνοϊού δεν μπορεί να γίνει αυτό το πράγμα, γιατί υπάρχουν προβλήματα με πρακτικές ασκήσεις κ.λπ. Θα υπάρξει μια νομοθετική ρύθμιση η οποία θα αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα άμεσα”.

Καταλήγοντας πως:

Είναι καθήκον μας να επαναφέρουμε αυτόν τον τομέα, ο οποίος λείπει από την ανώτατη εκπαίδευση, με τετραετείς σπουδές πανεπιστημιακού επιπέδου, με στόχο τις εφαρμοσμένες επιστήμες και τέχνες.

Με αυτόν τον τρόπο και θα προσφέρουμε στην ελληνική κοινωνία, διότι τα παιδιά που θα φοιτούν σε αυτά τα τμήματα δεν θα αντιμετωπίζουν το φάσμα της ανεργίας στον ίδιο βαθμό που το αντιμετωπίζουν τα άλλα παιδιά που φοιτούν αυτήν τη στιγμή σε αυτά τα τμήματα, που δεν ξέρουμε τι δικαιώματα παρέχουν, και ταυτοχρόνως, θα μπορέσουμε σε ένα σώμα που έχει μόνο κεφάλι να του δώσουμε και χέρια.

Αυτό θα γίνει μέσα από τα τμήματα των εφαρμοσμένων επιστημών και τεχνών”.

Δείτε τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης “Πτυχιούχοι των ΤΕΙ χωρίς εργασιακά, επαγγελματικά δικαιώματα και χωρίς διαδικασίες αντιστοίχισης των πτυχίων τους

Δείτε επίσης

Α. Συρίγος: Οχι στην κινητικότητα στα Πανεπιστήμια από τους ειδικούς-Για ποιους λόγους-Τι είπε για τις Πρακτικές Ασκήσεις
Ρυθμίσεις πρακτικής άσκησης φοιτητών ΑΕΙ | ΦΕΚ
Απόφαση για πρακτική άσκηση φοιτητών ΑΕΙ του Υφ. Παιδείας Α. Συρίγου
Πρακτική άσκηση μεταπτυχιακών ΕΑΕ και Σχολικής Ψυχολογίας: Ρύθμιση εναλλακτικών τρόπων πραγματοποίησης
Συρίγος: Τηλεκπαίδευση μέχρι 4 Ιουνίου στα ΑΕΙ-Θα μπορούσε να λειτουργήσει το self test στις πρακτικές ασκήσεις

Πριν φύγετε

 Πρόγραμμα 10 υποτροφιών για μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό: Από τον Όμιλο ΕΛΠΕ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση