Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τζούφη για προϋπολογισμό Παιδείας: Ταξικά μεροληπτικός και εσκεμμένα ασαφής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τζούφη για προϋπολογισμό Παιδείας: Δεν αποτυπώνει με σαφήνεια τις πολιτικές επιλογές του Υπουργείου και δεν αποσαφηνίζει τις προτεραιότητες – Ταξικά μεροληπτικός.

Τζούφη για προϋπολογισμό Παιδείας

Τοποθέτηση πραγματοποίησε η Αναπλ. Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ και Βουλευτή Ιωαννίνων, για τον προϋπολογισμό του 2020 στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής.

«Πράγματι κύριοι και κυρίες υπουργοί, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν παρέδωσε άδεια ταμεία, μειωμένο ΑΕΠ κατά 25% και ανεργία στο 27%.

Αντίθετα, παρέδωσε δημοσιονομικό μαξιλάρι 37 δις ευρώ, τη χώρα εκτός μνημονίων με πρόγραμμα ανάπτυξης και ανάκαμψης», τόνισε η βουλευτής Ιωαννίνων Μερόπη Τζούφη κατά τη συνεδρίαση Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής.

Συμπλήρωσε πως η Νέα Δημοκρατία επαναφέρει το παλιό πολιτικό σύστημα της φοροδιαφυγής, της φοροαποφυγής, της υποφορολόγησης του μεγάλου πλούτου, των πελατειακών σχέσεων, το οποίο ευθύνεται για τη χρεοκοπία της χώρας και την κρίση.

«Σήμερα, η κυβέρνηση επαναφέρει τους παράτυπους και αδιαφανείς διορισμούς εκτός ΑΣΕΠ και τοποθετεί με αναξιοκρατικά κριτήρια τους διοικητές των νοσοκομείων».

Αναφορικά με τον προϋπολογισμό για την Παιδεία

Οσον αφορά τον προϋπολογισμό για την Παιδεία, η Αναπλ. Τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε πως υπάρχει σχετική ενίσχυση των πιστώσεων της τάξης του 2.4%.

Ωστόσο, είναι υποδεέστερη σε σχέση με τις διαρκείς αυξήσεις της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία παρά τις δυσμενέστερες δημοσιονομικές συνθήκες, έθεσε ως προτεραιότητα την ενίσχυση του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος και στον περσινό προϋπολογισμό προέβλεψε αύξηση της τάξης του 6.8%.

«Ο προϋπολογισμός της ΝΔ για το 2020 αποτελεί μια αδικαιολόγητη δημοσιονομικά υποχώρηση, η οποία εξηγείται στο πλαίσιο της γενικότερης ταξικής μεροληψίας της κυβερνητικής πολιτικής».

Στο ίδιο μήκος κύματος, η κα Τζούφη εξέφρασε την ανησυχία για τις 5.250 δρομολογημένες μόνιμες προσλήψεις στη γενική εκπαίδευση και την εφαρμογή του κανόνα 1:1 στις αποχωρήσεις και τις προσλήψεις, καθώς δεν υπάρχει καμία σαφής δέσμευση στο σχέδιο του προϋπολογισμού.

Τέλος, η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επεσήμανε πως:

«O προϋπολογισμός δεν αποτυπώνει με σαφήνεια τις πολιτικές επιλογές του υπουργείου Παιδείας και δεν αποσαφηνίζει τις προτεραιότητες.

Επιδεικνύει εχθρικότητα προς τις πολιτικές της προηγούμενης κυβέρνησης και δεν αξιοποιεί τις υπάρχουσες κεκτημένες δυνατότητες της μεταμνημονιακής εποχής.

Αντίθετα, είναι μεροληπτικός και μέσω των ασαφειών και των γενικεύσεων προετοιμάζει το έδαφος για την εμπορευματοποίηση και την ιδιωτικοποίηση της δημόσιας παιδείας».

H τοποθέτηση της Αναπλ. Τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ και Βουλευτή Ιωαννίνων για τον προϋπολογισμό του 2020 στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής.

__________________

Δείτε ακόμη

Επίκαιρη Ερώτηση για παράβολο: Για συζήτηση στη Βουλή από το ΚΚΕ
33 Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ για το παράβολο: Ερώτηση στη Βουλή
Ερώτηση για παράβολο στη Βουλή: «Επίλυση ζητήματος και αποκατάσταση αδικίας»

——————–

Πριν φύγετε

Παράσταση Διαμαρτυρίας στο Υπουργείο: Μόνιμοι διορισμοί – σταθερή εργασία | Φωτό
 Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.
Ερωτήσεις στη Βουλή: Σε ποσοστό χαμηλότερο του 20% απαντά το Υπουργείο Παιδείας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση