Σάββατο, 18 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ζέτα Μακρή: Είμαστε έτοιμοι για όλα τα σενάρια-Δεν αιφνιδιαζόμαστε-Δεν κάνουμε μπρος πίσω

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ζέτα Μακρή: Είμαστε έτοιμοι για όλα τα σενάρια – Δεν αιφνιδιαζόμαστε – Δεν νομίζω πως κάνουμε μπρος πίσω, κάνουμε πολύ προσεκτικά βήματα ανάλογα με τις υποδείξεις των ειδικών.

Είμαστε έτοιμοι για όλα τα σενάρια

Στην εκπομπή “Κοινωνία Ώρα MEGA” μίλησε η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή για την απόφαση κλεισίματος των σχολείων στην Αττική, για το αν ενδέχεται να κλείσουν όλα τα σχολεία της χώρας, για την αύξηση κρουσμάτων στις σχολικές μονάδες, για την τηλεκπαίδευση και τη σχέση της με τη δια ζώσης διδασκαλία, για τις Πανελλαδικές.

Γίνεται μπρος-πίσω στις αποφάσεις για τα σχολεία;

Ερώτηση δημοσιογράφου: Γιατί πριν 15 ημέρες άνοιξαν τα Γυμνάσια ενώ ξέραμε ότι ο κορονοϊός μεταφέρεται και στα παιδιά. Για κάνουμε αυτά τα μπρος-πίσω;

Απάντηση: Δεν νομίζω πως κάνουμε μπρος πίσω, κάνουμε πολύ προσεκτικά βήματα ανάλογα με τις υποδείξεις των ειδικών. Δεν αυτενεργούμε, οι οδηγίες των ειδικών καθοδηγούν τις πολιτικές αποφάσεις.

Για τα κρούσματα σε σχολεία

Ερώτηση δημοσιογράφου: Είδαμε σε πολύ λίγες ημέρες πως έχουμε πάρα πολλά κρούσματα και στα Δημοτικά και στα Νηπιαγωγεία.

Απάντηση: Σε περιοχές τις οποίες οι ειδικοί υπέδειξαν τα σχολεία άνοιξαν. Το Υπουργείο δεν έχει ειδικές γνώσεις, ακούει τους λοιμωξιολόγους και παίρνει τις αποφάσεις.

Απαντώντας στην ερώτηση αν υπήρξε πίεση για άνοιγμα των σχολείων η κα Μακρή είπε:

Είναι προτεραιότητα η δια ζώσης διδασκαλία, αλλά όχι σε βάρος της δημόσιας υγείας και της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Μεταδίδεται η βρετανική μετάλλαξη του ιού ευκολότερα στα παιδιά;

Σε ερώτηση αν η βρετανική μετάλλαξη του ιού μεταδίδεται ευκολότερα στα παιδιά η Υφυπουργός απάντησε πως σε ότι αφορά στα ιατρικά δεδομένα πρέπει να ερωτηθούν οι ειδικοί.

Για τους μαθητές “δύο ταχυτήτων”

Για τους μαθητές “δύο ταχυτήτων” όπως ανέφερε η Δημοσιογράφος, δηλαδή αυτούς που διδάσκονται δια ζώσης και αυτούς που διδάσκονται με τηλεκπαίδευση η κα Μακρή Μακρή είπε:

Παρακολουθούμε πάρα πολύ στενά την παράδοση της ύλης. Οι εκπαιδευτικοί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταγράφουν τις ενότητες που έχουν διδάξει στα παιδιά. Η εκτίμηση του Υπουργείου είναι πως γίνεται κανονικά η παράδοση της ύλης.

Δεν υπάρχουν μαθητές 2 ταχυτήτων, υπάρχουν μαθητές που διδάσκονται με διαφορετικούς τρόπους που εκπαιδευτικά είναι εξίσου αποτελεσματικοί. Υπάρχουν όμως άλλοι παράμετροι που καθιστούν τη δια ζώσης διδασκαλία αναντικατάστατη (κοινωνικοποίηση μαθητών κ.λ.π).

Για την εκπαιδευτική τηλεόραση

Για την εκπαιδευτική τηλεόραση ανέφερε πως θα αρχίσει από την Πέμπτη 11.02 και θα υπάρχουν ωριαίες εκπομπές με 5-6 μαθήματα, όπως έγινε και την προηγούμενη φορά

Πανελλαδικές

Σχετικά με την ερώτηση για πιθανά  προβλήματα που ίσως υπάρξουν με τις Πανελλαδικές εξετάσεις επανέλαβε ότι η ύλη των Πανελλαδικών είναι -30% σε σχέση με πέρυσι και γνωστή από τον προηγούμενο μήνα άρα οι μαθητές γνωρίζουν σε τι θα εξεταστούν.

Θα κλείσουν τα σχολεία σε όλη τη χώρα;

Για το μέχρι πότε θα είναι κλειστά τα σχολεία και αν υπάρχει περίπτωση να κλείσουν σε όλη την Ελλάδα η κα Μακρή απάντησε πως μέχρι στιγμής σχεδιασμός είναι να παραμείνουν κλειστά τα σχολεία μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου και δεν ξέρουμε τι θα γίνει περαιτέρω. “Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει εισήγηση για κάτι τέτοιο” συμπλήρωσε.

Είμαστε έτοιμοι για όλα τα σενάρια και δεν αιφνιδιαζόμαστε ποτέ δήλωσε η Υφυπουργός.

Δείτε επίσης

Διάγγελμα Μητσοτάκη: Από Πέμπτη 11.02 καθολικό lockdown στην Αττική-Kλειστά σχολεία πλην ειδικών
Κικίλιας: Εισήγηση για καθολικό lockdown-Αύξηση κρουσμάτων παιδιών 0-9 ετών-71% η πληρότητα ΜΕΘ Αττικής

Δείτε ακόμη

Διευκρινίσεις δικαιολόγησης απουσιών μαθητών που συνοικούν με άτομα με σοβαρό υποκείμενο νόσημα
ΦΕΚ: Τηλεκπαίδευση για μαθητές που συνοικούν με άτομα αυξημένου κινδύνου μετά από κρίση Επιτροπής
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων A/θμιας και B/θμιας | ΦΕΚ
Πρωϊνές ώρες η τηλεκπαίδευση στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία που έκλεισαν λόγω κρουσμάτων κορονοϊού
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση