Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αναβολή της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών λόγω δυσκολιών του εγχειρήματος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αναβολή της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών λόγω προεκλογικής περιόδου-Η εφαρμογή του εγχειρήματος κρίνεται ιδιαίτερα δύσκολη – Tο Υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει η διαδικασία να γίνει σε δόσεις.

Αναβολή της ατομικής αξιολόγησης

Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ της εφημερίδας “Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ” η ατομική αξιολόγηση των  εκπαιδευτικών μετατίθεται για την επόμενη κυβέρνηση που θα προκύψει από τις προσεχείς εκλογές.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας ήταν η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών να γινόταν κατά την τρέχουσα σχολική περίοδο, όμως, όπως αναφέρεται, η εφαρμογή του εγχειρήματος κρίνεται ιδιαίτερα δύσκολη λόγω καθυστέρησης στις διαδικασίες ανάδειξης των αξιολογητών, ενώ θεωρούνται αναμενόμενες και οι αντιδράσεις σε περίοδο, μάλιστα, προεκλογική.

Η Καθημερινή επισημαίνει πως το Υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει η διαδικασία να γίνει σε δόσεις ξεκινώντας από την άνοιξη (μετά τις εκλογές), ώστε το Υπουργείο να εμφανιστεί εντός του χρονοδιαγράμματος στο πλαίσιο των πολιτικών εξαγγελιών του.

Μάλιστα εχθές πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Υπουργείο Παιδείας αναφορικά με την οργάνωση της επιμόρφωσης των στελεχών επί των διαδικασιών της αξιολόγησης – τόσο των τυπικών (π.χ. για την πλατφόρμα στην οποία θα πρέπει να συμπληρώνονται τα στοιχεία) όσο και των ουσιαστικών.

Ειδικότερα, όπως ορίζει ο νόμος 4823/2021, οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται στη διάρκεια της τετραετίας από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης, καθώς και κάθε δύο χρόνια από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης ως προς την υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκειά τους. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δεν αξιολογούνται, διότι σύμφωνα με τον νομοθέτη δεν υπηρετούν σταθερά στην ίδια σχολική μονάδα.

Ομως ακόμη δεν έχουν επιλεγεί οι νέοι Διευθυντές των 14.000 σχολικών μονάδων ούτε και οι 800 Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, των οποίων ο αριθμός αυξήθηκε από 540 για να έχουν μικρότερο φόρτο εργασίας στο πλαίσιο της αξιολόγησης.

Εντός της εβδομάδας αναμένεται η έκδοση της Υπουργικής Απόφασης και ακολούθως οι Προκηρύξεις των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης για την κάλυψη των 14.000 θέσεων Διευθυντών σχολικών μονάδων.

Δείτε επίσης

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ-θέσεις: 5.124 διορισμοί-Πίνακας με την κατανομή από το Υπ. Εσωτερικών 

Μακρή: Μονιμοποίηση με αξιολόγηση-Ανακαλούνται διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης Δ/νσεων Εκπ/σης 

Εισαγωγική επιμόρφωση εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Διαδικασία-Αιτήσεις-Πρόγραμμα | Απόφαση 

ΟΚΑΝΑ-προκήρυξη 20 Ψυχολόγων: Αιτήσεις 22 Νοεμβρίου έως 11 Δεκεμβρίου 2022

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

Γράψτε μία απάντηση