“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απάντηση μονίμων στον ΣΑΚΕΑ: Για τις διαδικασίες Μεταθέσεων στην ΕΑΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Απάντηση μονίμων στον ΣΑΚΕΑ: Για τις διαδικασίες των Μεταθέσεων στην ΕΑΕ – Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται με 13 επισημάνσεις επί του θέματος.

Απάντηση μονίμων στον ΣΑΚΕΑ

Απαντητική επιστολή κοινοποίησαν οι Μόνιμοι Εκπαιδευτικοί ΕΑΕ Β/θμιας Εκπ/σης στην επιστολή διαμαρτυρίας του Συλλόγου Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής (ΣΑΚΕΑ) αναφορικά με τις διαδικασίες των Μεταθέσεων στην ΕΑΕ.

Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται με 13 επισημάνσεις επί του θέματος, καταλήγοντας πως σε καμία περίπτωση δεν τους εκπροσωπεί η στείρα αντιπαράθεση ούτε είναι διατεθειμένοι να αναπαράξουν λογικές «ανθρωποφαγίας» καθότι όπως αναφέρουν, “σκοπός όλων μας πρέπει να είναι η βελτίωση της  ποιότητας  της παρεχόμενης εκπαίδευσης, με τη στελέχωση των δομών ΕΑΕ με όσο το δυνατόν περισσότερους μόνιμους εκπαιδευτικούς και διορισμούς”.

Δείτε την Απαντητική Επιστολή

Απάντηση μονίμων στον ΣΑΚΕΑ

Απάντηση των Μόνιμων Εκπαιδευτικών ΕΑΕ Β/θμιας Εκπ/σης στην επιστολή διαμαρτυρίας του Σ.Α.Κ.Ε.Α.

Θα θέλαμε να τοποθετηθούμε δημόσια απέναντι στην επιστολή διαμαρτυρίας  του Σ.Α.Κ.Ε.Α., ώστε να μην δημιουργούνται εντυπώσεις,  που δεν ανταποκρίνονται, κατά την άποψη μας, στην πραγματικότητα.

Και για του λόγου το αληθές:

  1. Η καθυστέρηση των διορισμών δεν οφείλεται στις εκκρεμείς αιτήσεις μετάθεσης των μόνιμων εκπαιδευτικών ΕΑΕ, αλλά είναι αποτέλεσμα και επακόλουθο άλλων σημαντικών λόγων. Αυτό είναι γνωστό  και αυταπόδεικτο, αν παρακολουθήσει κάποιος την επικαιρότητα: ενστάσεις, κατανομές,  κ.λ.π.
  2. Το να διενεργηθεί η διαδικασία μεταθέσεων, όπως επιτάσσουν η κείμενη νομοθεσία και το Σύνταγμα, δεν σημαίνει ότι παρακωλύονται, κατά οποιονδήποτε τρόπο, οι διορισμοί των συναδέλφων αναπληρωτών ούτε ότι περιορίζεται ο αριθμός των διορισθέντων. Αν υποστηρίζεται αυτή η θέση, παρακαλούμε να τεκμηριωθεί ανάλογα.
  3. Δημιουργούνται τεχνητές αντιπαραθέσεις μεταξύ μονίμων και αναπληρωτών για λόγους που δεν μας είναι ακόμη κατανοητοί.
  4. Υπενθυμίζουμε πως το αίτημα για μόνιμους διορισμούς, για την αναβάθμιση της ποιότητας αυτού του ευαίσθητου εκπαιδευτικού χώρου, ήταν για χρόνια και εξακολουθεί να είναι πάγιο αίτημα όλων των μόνιμων εκπαιδευτικών (γενικής και ειδικής εκπαίδευσης) και να εκφράζεται με συστηματικό και επίμονο τρόπο μέσα από τις συνδικαλιστικές μας δράσεις.
  5. Δεν υπάρχουν παρεμβάσεις και δεν “πιέζουμε κανέναν”, όπως ψευδώς και συκοφαντικώς αναφέρεται στην επιστολή, γιατί δεν είμαστε πολλοί, όπως εσείς, αλλά απαιτούμε από το ΥΠΑΙΘ να τεκμηριώσει τον αδικαιολόγητο αποκλεισμό μας από τις τρέχουσες μεταθέσεις στα νεοσυσταθέντα Τ.Ε και τη μη εφαρμογή της εκπαιδευτικής νομοθεσίας για την κάλυψη των οργανικών θέσεων στις δομές ΕΑΕ. Αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς, παρέμβαση δεν είναι όταν προσπαθείς να παρεκκλίνεις από το νομότυπο; Αντίθετα, εμείς απλώς προβάλλουμε μία αδικία και μία προβληματική κατάσταση δημοκρατικά και με διαφάνεια.
  6. Κάτι ανάλογο δεν θα μπορούσε ποτέ να γίνει με διορισμούς στην γενική αγωγή, χωρίς να προκύψουν έντονες διαμαρτυρίες και αντιδράσεις για τη μη εφαρμογή της εκπαιδευτικής νομοθεσίας στις υπηρεσιακές μεταβολές.
  7. Έμπειροι εκπαιδευτικοί, που αξιολογήθηκαν με τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, με εξειδίκευση-μεταπτυχιακά στην ΕΑΕ -όπως ακριβώς απαιτεί ο νόμος- που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες θέσεις, ακολουθώντας τη σειρά των υπηρεσιακών μεταβολών, που προσφέρουν ως τώρα στην Ειδική Αγωγή, έχοντας τη μεγαλύτερη προϋπηρεσία στον χώρο, που στήριξαν όλες τις δομές -κι όταν ακόμη δεν υπήρχε ΕΣΠΑ- δεν θα έχουν τώρα τη δυνατότητα να διεκδικήσουν μία οργανική θέση; Με άλλα λόγια, πρέπει να αποκλειστούν;
  8. “Ειδικά”  για τους εργαζόμενους στον χώρο της Ειδικής Αγωγής το κριτήριο δεν θα έπρεπε να είναι μόνο το μέγεθος και  η ποσότητα, καθώς εμείς οι ίδιοι, ως εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, καλούμαστε να υποστηρίξουμε τα δικαιώματα λίγων μαθητών στο σύνολο των πολλών.
  9. Μπορεί το νόμιμο να αλλάζει, ανάλογα με τη θέση στην οποία βρίσκεται ο καθένας από εμάς; Δηλαδή, θα φτάσουμε να ταυτιζόμαστε με την αναχρονιστική άποψη του ρήτορα και σοφιστή Θρασύμαχου στην πλατωνική Πολιτεία, σύμφωνα με την οποία «η δικαιοσύνη είναι το συμφέρον του ισχυρότερου», εν προκειμένω της πλειοψηφίας που έχει ισχυρή συνδικαλιστική δράση και ασκεί έντονη πολιτική πίεση; Επειδή, λοιπόν, είμαστε μειοψηφία, δεν έχουμε το δικαίωμα να αντιδρούμε σε κάθε μορφή αδικίας;
  10. Το Σύνταγμα και οι νόμοι υπαγορεύουν να προηγηθεί η ικανοποίηση των φετινών αιτήσεων μετάθεσης/βελτίωσης σε όλα τα οργανικά κενά, συμπεριλαμβανομένων και αυτών στα Τ.Ε., και μετά να προχωρήσει ο διορισμός των αναπληρωτών στα εναπομείναντα οργανικά κενά. Εξάλλου, τα κενά είναι πολλά και δεν πρόκειται να καλυφθούν μόνο με τις αιτήσεις μετάθεσης/βελτίωσης των μόνιμων εκπαιδευτικών.
  11. Θα μας εξηγήσει κάποιος τον παράλογο πανικό που προκλήθηκε για τις σύννομες μεταθέσεις, 50, το πολύ 100, μόνιμων εκπαιδευτικών ΕΑΕ;
  12. Γιατί ανάλογη αντίδραση δεν προκλήθηκε με τις νομότυπες μεταθέσεις των μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.;
  13. Εξάλλου, σε ποιον νοήμονα πολίτη δεν θα φάνταζε παράλογο πως, για μία θέση που συστήνεται τώρα, θα έπρεπε να είχε κάνει αίτηση πέρυσι; Αλλά, τώρα που συστήνεται και τώρα που το έμαθε, δεν επιτρέπεται να κάνει αίτηση. Ούτε ως συλλογισμό δεν μπορεί να το παρακολουθήσει κάποιος!!!

 Σε καμία περίπτωση δεν μας εκπροσωπεί η στείρα αντιπαράθεση ούτε είμαστε διατεθειμένοι να αναπαράξουμε λογικές «ανθρωποφαγίας».

Δεν κινούμαστε από ιδιοτελή συμφέροντα, αλλά από την ακλόνητη πεποίθηση ότι το δίκιο είναι με το μέρος μας.

Σκοπός όλων μας πρέπει να είναι η βελτίωση της  ποιότητας  της παρεχόμενης εκπαίδευσης, με τη στελέχωση των δομών ΕΑΕ με όσο το δυνατόν περισσότερους μόνιμους εκπαιδευτικούς και διορισμούς.

 Όλον το έθνος αδικείται, όταν αδικείται ένας μόνος πολίτης.

Ρήγας Φεραίος

«Τα Δίκαια του Ανθρώπου», άρθρο 23

Με εκτίμηση και συμπαράσταση

Ομάδα  Μονίμων Εκπαιδευτικών ΕΑΕ

11-12-2019

________________

Δείτε σχετικά

Επιστολή διαμαρτυρίας ΣΑΚΕΑ: Για τις παρεμβάσεις μόνιμων εκπαιδευτικών στις διαδικασίες μεταθέσεων στην ΕΑΕ
Μόνιμοι εκπαιδευτικοί: Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου των μεταθέσεων
Μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ: Γιατί πρέπει να τιμωρηθούμε;

Δείτε επίσης

Ηγεσία ΑΣΕΠ: Οριστικοί 2ΕΑ μέχρι Χριστούγεννα και 3ΕΑ την Ανοιξη – Τροπολογία ΣΥΡΙΖΑ για παράβολο
Προγραμματισμός διορισμών: Τι ανέφερε ο Υπουργός Εσωτερικών για τους εκπαιδευτικούς
Απάντηση για παράβολο: Τι είπε στη Βουλή η Υφυπουργός Παιδείας Σ. Ζαχαράκη
Μειωμένο ωράριο: Χορήγηση σε εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ, ΕΒΠ, γονείς τέκνων ΑμεΑ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση