Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποτελέσματα υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις: Για πρώτη φορά ανακοινώθηκαν ταυτόχρονα με τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αποτελέσματα υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις: Για πρώτη φορά ανακοινώθηκαν ταυτόχρονα με τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Αποτελέσματα υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις

Φέτος για πρώτη φορά τα αποτελέσματα των υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις ανακοινώνονται ταυτόχρονα με τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Αυτό επετεύχθη, καθώς επίσης για πρώτη φορά υπέβαλαν ηλεκτρονικά, μέσω Διαδικτύου, Μηχανογραφικό Δελτίο για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, τον μήνα Μάιο αντί για το μήνα Σεπτέμβριο, προκειμένου τα αποτελέσματα τους να ανακοινωθούν παράλληλα με τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών εξετάσεων.

Οι υποψήφιοι που συμμετείχαν στη διαδικασία για εισαγωγή στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την ειδική κατηγορία των σοβαρών παθήσεων (5%) μπορούν να πληροφορούνται ονομαστικά τα αποτελέσματα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου, https://results.it.minedu.gov.gr, εφόσον πληκτρολογήσουν τον οκταψήφιο κωδικό τους αριθμό και τους τέσσερις αρχικούς χαρακτήρες (Επώνυμο, Όνομα, Πατρώνυμο, Μητρώνυμο). Επισημαίνεται ότι ο «κωδικός αριθμός υποψηφίου» είναι αυτός που αναγράφεται στο Μηχανογραφικό Δελτίο 2022 υποψηφίων-πασχόντων από σοβαρές παθήσεις.

Σημειώνεται ότι όσοι από τους υποψηφίους της εν λόγω κατηγορίας έλαβαν μέρος και στις Πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ θα πληροφορηθούν ξεχωριστά για τα αποτελέσματα τους κάνοντας χρήση του αντίστοιχου κωδικού υποψηφίου(κωδικός πανελλαδικών εξετάσεων /κωδικός υποψηφίου σοβαρών παθήσεων).

Τέλος το ΥΠΑΙΘ ανακοίνωσε σήμερα Πέμπτη 28 Ιουλίου 2022 τα αποτελέσματα:

Α) υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2022 για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Β)  υποψηφίων για εισαγωγή στα δημόσια ΙΕΚ έτους 2022.

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου https://results.it.minedu.gov.gr

Δείτε αναλυτικά εδώ

Δείτε

Στατιστικά Βάσεων Πανελλαδικών 2022: Στατιστικά προτιμήσεων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-ΔΙΕΚ-Σοβαρές Παθήσεις 

Δείτε επίσης

Αριθμός εισακτέων Πυροσβεστικής-ΕΛ.ΑΣ-ΑΕΝ-Λιμενοφυλάκων-Σημαιοφόρων-ΕΛΑΚΤ: Τροποποιήσεις Αποφάσεων 

Αντιστοιχία Τμημάτων Σχολών Μηχανικών Πανεπιστημίου με Τμήματα Πολυτεχνικής Σχολής ΑΕΙ | Απόφαση 

Νόμος 4957/2022 για τα ΑΕΙ: Με τις διατάξεις για νεοδιόριστους, παράταση θητείας Δ/ντών-Νέο Ολοήμερο-Παιδαγ. Επάρκεια

Θέσεις διοικήσεων δημοσίου θα διεκδικούν και απόφοιτοι κολεγίων: Αρθρο 394 του νόμου 4957/2022 

Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών: Ποιες σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εντάσσονται από το σχ. έτος 2022-23 

Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας: Τι προβλέπεται στο άρθρο 99 του ν. 4957/2022-Μεταβατική περίοδος 

ΔΟΑΤΑΠ-Διαδικασία αναγνώρισης πτυχίων-Περιπτώσεις κατάργησης ατομικής αίτησης-Νόμος 4957/2022 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση