Τρίτη, 21 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δημοτικό σχολείο Αγράφων: Τελέστηκε ο αγιασμός για το νέο σχολ. έτος 2021-22 με καθυστέρηση ενός σχεδόν μήνα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δημοτικό σχολείο Αγράφων: Τελέστηκε ο αγιασμός για το νέο σχολικό έτος 2021-2022 με καθυστέρηση ενός σχεδόν μήνα γιατί η δασκάλα του σχολείου ανέλαβε υπηρεσία μόλις πριν μερικές ημέρες με τη δεύτερη φάση πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-Δελτίο Τύπου ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας.

Σύμφωνα με ενημέρωση από το ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας

Την Πέμπτη 7 Οκτωβρίου τελέστηκε ο αγιασμός στο μονοθέσιο Δημοτικό Σχολείο Αγράφων για το νέο σχολικό έτος 2021-2022.

Τον αγιασμό του σχολείου

και σε μια συγκινητική τελετή, τέλεσε ο εφημέριος του χωριού πατέρας Σωτήριος Σαλαμάρας και παρέστησαν

  • η Αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Αγράφων κ. Κοτρώνα Αννέτα,
  • ο Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Αγράφων κ. Δημητρόπουλος Χρήστος,
  • ο Οργανωτικός Συντονιστής του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Στερεάς Ελλάδας και αρμόδιος Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Δρ. Χρίστος Μαρκαντώνης,
  • η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας Δρ. Ευαγγελία Ρόγκα,
  • η Δασκάλα του Σχολείου κ. Μαχαίρα Δωροθέα,
  • οι τέσσερις μαθητές του σχολείου και
  • οι γονείς και κηδεμόνες τους.

Οι παριστάμενοι επίσημοι προσκεκλημένοι

τόσο από την πλευρά της εκπαίδευσης όσο και της τοπικής αυτοδιοίκησης τόνισαν το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που επιδεικνύει η Πολιτεία για τη στήριξη όλων των σχολικών μονάδων των απομακρυσμένων περιοχών και των ολιγοθέσιων σχολείων και ότι όλοι από κοινού θα καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου.

Ο αγιασμός του σχολείου πραγματοποιήθηκε με καθυστέρηση ενός σχεδόν μήνα

από την έναρξη του νέου σχολικού έτους, γιατί η δασκάλα του σχολείου ανέλαβε υπηρεσία μόλις πριν μερικές ημέρες με τη δεύτερη φάση πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά και καλή πρόοδο στους τέσσερις μαθητές του σχολείου.

Δείτε επίσης

Προστασία εκπαιδευτικών ευπαθών ομάδων: Aμεση ανάγκη λήψης μέτρων-Ερώτηση στη Βουλή
Ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών-Αναφορά στη Βουλή επιστολή αναπληρωτών και μονίμων
Κενά εκπαιδευτικών πάνω από 5.000 στα σχολεία της χώρας: Αναφορά στη Βουλή
Αναφορά στη Βουλή για την Παράλληλη Στήριξη επιστολή του Συλλόγου η “Η Αγία Σκέπη”
Οδηγίες χρήσης πλατφόρμας edupass σε Διευθυντές σχολείων και ΑΕΙ-Πως γίνονται οι δηλώσεις
Ενταξιακή Εκπαίδευση: Δημιουργία Οδηγού-Πρότυπα έντυπα ΚΕΔΑΣΥ-Διαδικασίες ομαλής Μετάβασης
Ερώτηση για μετεγγραφές αδελφών προπτυχιακών φοιτητών, στη Βουλή
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση