Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δόκιμοι μόνιμοι: Οσοι από τους 16.200 κριθούν από την αξιολόγηση ‘’μη ικανοποιητικοί’’ δεν θα μονιμοποιούνται

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δόκιμοι μόνιμοι: Οσοι από τους 16.200 κριθούν από την αξιολόγηση ‘’μη ικανοποιητικοί’’ δεν θα μονιμοποιούνται – Επιστολή νεοδιόριστων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Δόκιμοι μόνιμοι
Η επιστολή

Αγαπητοί συνάδελφοι, ‘’δόκιμοι μόνιμοι’’ ειδικής και γενικής αγωγής.

Αριθμητικά θα είμαστε πλέον 16200 μόνιμοι(;;;) από τον Σεπτέμβριο του 2021 (4.500 ειδικής αγωγής και 11700 γενικής αγωγής).

Αντί να χαρούμε όλοι μας

ότι οι κόποι πολλών χρόνων αναπλήρωσης  πλέον ανταμείβονται με το δικαίωμα στην σταθερή εργασία, όπου έχουμε δώσει και την ψυχή μας εδώ και πολλά χρόνια αδιοριστίας στην δημόσια εκπαίδευση, γυρνώντας όλη την Ελλάδα με μια βαλίτσα στο χέρι, είμαστε, η πλειοψηφία μας, δυστυχώς προβληματισμένοι και φοβισμένοι με άρθρα του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας, αν αυτά εφαρμοστούν.

Η ίδια η Υπουργός και ο Πρωθυπουργός της χώρας ανέφεραν ότι δεν θα υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ για κανέναν εκπαιδευτικό από την αξιολόγηση που επίκειται να ψηφιστεί τις επόμενες μέρες. Ισχύει όμως;

Όλοι μας παρατηρούμε στο νομοσχέδιο να αναγράφεται

γενικά και αόριστα και χωρίς ξεκάθαρη θέση ότι όσοι ‘’δόκιμοι μόνιμοι’’ από τους 16.200 κριθούν από την αξιολόγηση ‘’μη ικανοποιητικοί’’ δεν θα μονιμοποιούνται και θα περιμένουν άλλα 2 χρόνια για τι ακριβώς;

Αν κριθούν πάλι κάποιοι από τους 16.200 στην επόμενη διετία ‘’μη ικανοποιητικοί’’ τι θα κάνει το Υπουργείο παιδείας τότε; Θα τους απολύει;

Το Υπουργείο με την εργασιακή ανασφάλεια που επιβάλλει

μέσω του νομοσχεδίου και για τους νέους μόνιμους, το μόνο που θα καταφέρει είναι να δημιουργήσει ένα επιπλέον φόβο και άγχος για τους 16.200 όπου θα εμφανιστεί και στο δημόσιο σχολείο με αρνητικά αποτελέσματα για όλη την κοινωνία.

Σε μια χώρα με μεγάλα ποσοστά διαφθοράς

εδώ και πολλές δεκαετίες, είναι πιθανή η μη αξιοκρατική διαδικασία της αξιολόγησης τα επόμενα χρόνια και ο φόβος να βρεθούν αρκετοί από τους 16.200 νέους μόνιμους ξαφνικά εκτός μονιμότητας είναι πλέον υπαρκτός.

Εφόσον συμβεί αυτό

θα είναι πιθανόν στο όνομα της αξιολόγησης να συμβεί και για όλους τους παλιούς μόνιμους και σταδιακά να καταργηθεί η μονιμότητα στην εκπαίδευση και στο ευρύτερο δημόσιο τομέα τα επόμενα χρόνια.

Δεν πρέπει κανείς μόνιμος, παλιός ή νέος λόγω της αξιολόγησης να χάσει την μόνιμη θέση που απόκτησε με κόπους και θυσίες χρόνων.

Μετά την δόκιμη διετία λοιπόν,

πρέπει να μονιμοποιούνται ΟΛΟΙ στην εκπαίδευση ‘’εξαιρετικοί και μη’’ και να επιμορφώνονται κάθε έτος για να γίνονται καλύτεροι.

Εξάλλου κανείς που έχει αφιερώσει πολλά από την ζωή του, στην εργασία του, δεν είναι ‘’εξαιρετικός ή μη ικανοποιητικός’’ σε αυτήν την ζωή και δεν πρέπει να τιμωρείται για αυτό τόσο άδικα.

‘’ΔΟΚΙΜΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ’’ εκπαιδευτικοί-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Δείτε επίσης

Κατανομή 11.700 θέσεων γενικής κατά κλάδο, ειδικότητα και ειδίκευση: 6.200 Α/θμια και 5.500 Β/θμια
Διορισμοί στη γενική: Τα βήματα που απομένουν-Ανάλυση χρονοδιαγράμματος-Τι έγινε στην περίπτωση της 3ΕΑ
Συνολικός αριθμός υπηρετούντων ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2020-21 | Πίνακες του ΥΠΑΙΘ στην ΠΟΣΕΕΠΕΑ
Διαβούλευση νομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας έως 14 Ιουλίου 2021
Αλλαγές στο νομοσχέδιο: Αλφαβητικά η κατανομή μαθητών στα τμήματα-Διεκδίκηση θέσεων από εκπ/κούς δημοσίου
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση