Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτικοί και περσινοί Πίνακες: Ακόμα μια χρονιά εκτός με το έτσι θέλω;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτικοί και περσινοί Πίνακες: Ακόμα μια χρονιά εκτός με το έτσι θέλω; – Επιστολή για την ισότιμη συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2019-20.

Εκπαιδευτικοί και περσινοί Πίνακες: Ακόμα μια χρονιά εκτός με το έτσι θέλω;

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή Ομάδας εκπαιδευτικών ενάντια στην παράταση περσινών Πινάκων, οι οποίοι διεκδικούν την ισότιμη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2019-20.

Δείτε την Επιστολή

Ακόμα μια χρονιά εκτός με το έτσι θέλω;

Είμαστε μια ομάδα εκπαιδευτικών που συμμετείχαμε πρόσφατα στην προκήρυξη για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΠΕ (3ΕΑ/2019)

και που καταθέσαμε φέτος, για πρώτη φορά, τίτλους σπουδών για ένταξη στους κύριους αξιολογικούς πίνακες εκπαιδευτικών ΕΑΕ (πτυχίο παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης ειδικής αγωγής, πτυχίο τμήματος εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής, μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών και διδακτορικό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ).

Εν αναμονή της έκδοσης προσωρινών πινάκων εκπαιδευτικών 2019-2020 και, με αφορμή, την έντονη φημολογία ότι το ΑΣΕΠ δεν προλαβαίνει να καταρτίσει οριστικούς πίνακες εκπαιδευτικών ΕΑΕ ως τις 23/8/2019, καταληκτική ημερομηνία σύμφωνα με την παρ.2 του αρθρ. 7 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 106/ 27-6-2019) και ότι,

όπως όλα δείχνουν, παρατείνεται η ισχύς των περσινών πινάκων κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ (πίνακες σχ. έτους 2018-2019),

δηλώνουμε

την έντονη δυσαρέσκειά μας για την πιθανότητα αποκλεισμού μας (όσοι για πρώτη φορά φέτος κάναμε αίτηση για ένταξη στους πίνακες) ή ανισότιμης συμμετοχής μας (όσοι, ως νέοι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, επιθυμούμε να μεταπηδήσουμε από τον επικουρικό στον κύριο αξιολογικό πίνακα) στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών σχ. έτους 2019-2020 και

αιτούμαστε

την άμεση έκδοση προσωρινών και νέων οριστικών πινακων εκπαιδευτικών ΕΑΕ για το σχ. έτος 2019-2020.

Σε κάθε άλλη περίπτωση αιτούμαστε την άρση του νομοθετικού πλαισίου και είτε την επιλογή αναπληρωτών σχ. έτους 2019-2020 από προσωρινούς πίνακες είτε επαναφορά του παλαιού τρόπου έκδοσης πινάκων, προ νόμου Γαβρόγλου, χωρίς, δηλαδή, την προσμέτρηση των επιπλέον ακαδημαϊκών προσόντων και των κοινωνικών κριτηρίων, όπως γινόταν τα παρελθόντα έτη.

Δεν είμαστε διατεθειμένοι να παρακολουθήσουμε για άλλη μια φορά τις εξελίξεις να «τρέχουν» χωρίς τη δική μας συμμετοχή.

Διεκδικούμε τη νόμιμη και ισότιμη συμμετοχή μας στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών σχ. έτους 2019-20.

Δεν δεχόμαστε ούτε τον αποκλεισμό μας για μια ολόκληρη χρονιά από τη διαδικασία προσλήψεων ούτε την άδικη πριμοδότηση ορισμένων εκπαιδευτικών που θα ευνοηθούν από την παράταση των παλαιών πινάκων.

Διεκδικούμε την προσμέτρηση των προσόντων μας, όπως αυτά φαίνονται στον ΟΠΣΥΔ (πτυχίων, μεταπτυχιακών, διδακτορικών) στους πίνακες σχ. έτους 2019-2020.

Με εκτίμηση,

Ομάδα εκπαιδευτικών ενάντια στην παράταση περσινών πινάκων

Δείτε ακόμη:

Χρονοδιάγραμμα – κατανομή διορισμών και προσλήψεις αναπληρωτών

Προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή: Με Παλιούς ή Προσωρινούς Πίνακες ΑΣΕΠ οι αναπληρωτές – Τα 2 Σενάρια

Απορριφθέντες για τα «κουτάκια»: Και ο μεγαλύτερος εγκληματίας μια φορά τιμωρείται για την ίδια πράξη

Συνάντηση ΟΛΜΕ με ηγεσία Υπ. Παιδείας: Νέο Λύκειο, διορισμοί, προσλήψεις αναπληρωτών, κατανομή θέσεων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση