Τετάρτη, 22 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστολή ΟΛΜΕ προς ΑΔΕΔΥ για κήρυξη απεργίας αποχής από τις διαδικασίες αξιολόγησης σχολ. μονάδων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστολή ΟΛΜΕ προς ΑΔΕΔΥ για κήρυξη απεργίας αποχής από τις διαδικασίες της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων.

Επιστολή προς την Εκτελεστική Επιτροπή και το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ απέστειλε η ΟΛΜΕ,  με την οποία ζητά να κηρύξει άμεσα απεργία-αποχή από τις διαδικασίες της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, παρέχοντας και την κάλυψη της Τριτοβάθμιας οργάνωσης στους απεργούς εκπαιδευτικούς.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ κατά τη σημερινή του συνεδρίαση αποφάσισε τα παραπάνω προκειμένου να ενισχυθεί το αίσθημα ασφάλειας των απεργών εκπαιδευτικών ώστε να συνεχίσουν να συμμετέχουν στην απεργία-αποχή (αφού είναι επιτρεπτή η συνέχιση της απεργίας έως την έκδοση τελεσίδικης απόφασης από το Εφετείο).

_______________

Αναλυτικά η επιστολή της ΟΛΜΕ

Αθήνα, 01/10/2021

 Α.Π: 382

 ΠΡΟΣ:

Την Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ

 Θέμα: Κήρυξη απεργίας αποχής από τις διαδικασίες που προβλέπονται από την υπ’ αρ. 108906/ΓΔ4/10-9-2021 Υ.Α. «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων»  (ΦΕΚ Β 4189/10-9-2021) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 33, 34 και 35 του ν. 4692/2020, όπως συμπληρώθηκαν από τις διατάξεις του ν.4823/2021.

 Συνάδελφοι/ισσες,

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ κατά τη σημερινή του συνεδρίαση αποφάσισε τα εξής:

1. Μετά τη συντριπτική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο κάλεσμα της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή η Υπουργός Παιδείας κατέφυγε στην κίνηση παραδοχής της ήττας της να προσφύγει στα δικαστήρια και να ζητήσει την κήρυξη της απεργίας ως παράνομης και καταχρηστικής.

Με διαδικασίες που αποτελούν περιφρόνηση κάθε θεσμικής και δημοκρατικής διαδικασίας,

οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες κλήθηκαν χθες 30-9-2021, με την απαράδεκτη διαδικασία του κατεπείγοντος, μέσα σε διάστημα δύο (2) ωρών από την γνωστοποίηση της αγωγής σε αυτές, να παραστούν στην εκδίκασή της που πραγματοποιήθηκε στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών.

Η απόφαση δεν ήταν, σίγουρα, αυτή που επεδίωκε το Υ.ΠΑΙ.Θ.

αφού η απεργία κρίθηκε παράνομη (με «αχαρακτήριστο» σκεπτικό που μας οδήγησε στην απόφαση να προσφύγουμε στο Εφετείο για την ακύρωσή της) αλλά όχι καταχρηστική.

Απέρριψε, επίσης,

το αίτημα του Υ.ΠΑΙ.Θ.  περί απαγόρευσης της συνέχισης της απεργίας καθώς και το να κηρυχθεί η απόφαση προσωρινά εκτελεστή.

2. Με βάση τα παραπάνω και προκειμένου να ενισχυθεί το αίσθημα ασφάλειας των απεργών εκπαιδευτικών

ώστε να συνεχίσουν να συμμετέχουν στην απεργία-αποχή (αφού είναι επιτρεπτή η συνέχιση της απεργίας έως την έκδοση τελεσίδικης απόφασης από το Εφετείο), το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ζητά από την Εκτελεστική Επιτροπή και το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. να κηρύξει άμεσα απεργία-αποχή από τις διαδικασίες που προβλέπονται από την υπ’ αρ. 108906/ΓΔ4/10-9-2021 Υ.Α. «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων»  (ΦΕΚ Β 4189/10-9-2021) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 33, 34 και 35 του ν. 4692/2020, όπως συμπληρώθηκαν από τις διατάξεις του ν.4823/2021, παρέχοντας και την κάλυψη της τριτοβάθμιας οργάνωσης στους απεργούς εκπαιδευτικούς.

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση-απεργία αποχή: Παραμένει σε ισχύ μέχρι την έκδοση τελεσίδικης απόφασης από το Εφετείο
 Αξιολόγηση-απεργία αποχή: Οι λόγοι που την έκρινε παράνομη το Πρωτοδικείο-Τα αιτήματα του ΥΠΑΙΘ που δεν δέχθηκε
Αξιολόγηση: Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο 01.10.2021 στα Προπύλαια-Κάλεσμα ΟΛΜΕ-ΔΟΕ-ΟΙΕΛΕ
ΟΙΕΛΕ-αξιολόγηση: Νομικά λανθασμένο το σκεπτικό του Δικαστηρίου για την ΟΙΕΛΕ-Συνοπτικές οι διαδικασίες
Φίλης-Αγωγή Υπουργείου Παιδείας: Oταν ο ΣΥΡΙΖΑ γίνει κυβέρνηση θα “σβήσει” όλες τις αντισυνταγματικές συνέπειες σε βάρος εκπ/κών
ΦΕΚ: Ψηφιακή πλατφόρμα αξιολόγησης σχολικής μονάδας ΙΕΠ-Πως θα λειτουργεί

Δείτε ακόμη

Εγκύκλιος-αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ενεργοποιούνται οι εκ του νόμου διαδικασίες
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων-νέο ΦΕΚ: Η νέα απόφαση για το 2021-22
Οδηγός αξιολόγησης σχολείων από το ΙΕΠ: Εως 30.09 η έκθεση του σχολείου στην πλατφόρμα του ΙΕΠ
ΦΕΚ: Ψηφιακή πλατφόρμα αξιολόγησης σχολικής μονάδας ΙΕΠ-Πως θα λειτουργεί
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση