Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστολή ΟΛΤΕΕ για τη μοριοδότηση στους Προσωρινούς Πίνακες ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2023, στο Υπουργείο Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστολή ΟΛΤΕΕ για τη μοριοδότηση στους Προσωρινούς Πίνακες ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2023, στο Υπουργείο Παιδείας – Ζητά παράταση, ώστε να εξεταστούν όλες οι ενστάσεις των εκπαιδευτικών που κατέθεσαν στον ΑΣΕΠ και να γίνουν οι διορθώσεις του προσωρινού πίνακα.

Επιστολή ΟΛΤΕΕ για τη μοριοδότηση στους Προσωρινούς Πίνακες 2ΓΕ/2023

Για πρόβλημα με τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ 2ΓΕ/2023 στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μιλά επιστολή της ΟΛΤΕΕ προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ, από την οποία η Ομοσπονδία ζητά να δώσει μια παράταση, ώστε να εξεταστούν όλες οι ενστάσεις των εκπαιδευτικών που κατέθεσαν στον ΑΣΕΠ και να γίνουν οι διορθώσεις του Προσωρινού Πίνακα 2ΓΕ/2023.

Ακολουθεί η επιστολή της ΟΛΤΕΕ

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΟΛΤΕΕ)

Ταχ. Δ/νση : Αχιλλέως 37 – 41 & Μυλλέρου Τ.Κ. – Πόλη : 104 36 Αθήνα E-mail : oltee.oltee@gmail.com : mail@oltee.att.sch.gr Ηλεκτρ. σελ. : http://www.oltee.gr

Αθήνα, 16-08-2023

Αρ. Πρωτ.: 092

ΠΡΟΣ : 1. κ. Κυριάκο Πιερρακάκη Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού 2. κα. Δόμνα Μιχαηλίδου Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού 3. κα. Ζέττα Μακρή Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

ΚΟΙΝ : 1. κ. Γιάννη Κατσαρό Γ. Γ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. 2. κ. Γεώργιο Βούτσινο Γ. Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης & Νεολαίας. 3. ΑΣΕΠ

ΘΕΜΑ: «Πρόβλημα με τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ 2ΓΕ/2023 στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση».

Η Ομοσπονδία καθημερινά δέχεται παράπονα και καταγγελίες που αφορούν το φλέγον ζήτημα των ημερών σχετικά με τους προσωρινούς πίνακες της προκήρυξης 2ΓΕ/2023 του ΑΣΕΠ για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας.

Φυσικά αναφερόμαστε σε μη προσμέτρηση μορίων που οφείλεται αποκλειστικά σε υπαιτιότητα του κράτους και αγγίζει ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, ευπαθείς ή ομάδες υψηλού κινδύνου. Η κατανόηση η ευαισθητοποίηση και η προσφορά της κατάλληλης υποστήριξης των αναγκών αυτών των ομάδων αποτελεί ευθύνη της κάθε κοινωνίας.

Οι μέρες αυτές του Αυγούστου μπορεί να είναι κατά παράδοση μέρες διακοπών για τους μαθητές μας, αλλά για τους αναπληρωτές είναι σε μεγάλο βαθμό εφιαλτικές γεμάτες άγχος και αγωνία. Αυτές οι τελευταίες μέρες του καλοκαιριού θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό και την πορεία της ζωής κάποιων ανθρώπων.  Ο ΑΣΕΠ μετά από 6μήνες επεξεργασίας ανακοίνωσε τους προσωρινούς πίνακες για την προκήρυξη 2ΓΕ/2023 που αφορά τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης κατηγορίας Π.Ε.

Το σοκ που υπέστησαν κάποιοι ήταν τρομακτικό καθώς είδαν την νέα θέση τους να είναι έως και τρεις χιλιάδες πεντακόσιες θέσεις πιο κάτω και ουσιαστικά να τους οδηγούν στην ανεργία και την ανασφάλεια.

Γιατί συνέβη αυτό;

Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν καθυστερήσεις των επιτροπών ΚΕΠΑΑ λόγω έλλειψης γιατρών για έκδοση ανανεωμένων πιστοποιητικών αναπηρίας τέκνου, ακόμα και όταν κατατέθηκαν αιτήσεις επίσπευσης καθώς έληγε η ημερομηνία της προκήρυξης του ΑΣΕΠ. Η αναλγησία του κράτους και η έλλειψη πολιτικής βούλησης είναι μεγάλη και αποτυγχάνει συχνά να παράσχει την αναγκαία προστασία, υποστήριξη και υπηρεσίες σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες οι οποίες έχουν σημαντικές επιπτώσεις και ενισχύει τις ανισότητες και τις διακρίσεις στην κοινωνία.

Κύριε Υπουργέ,

ζητούμε να δώσετε μια παράταση ώστε να εξεταστούν όλες οι ενστάσεις των εκπαιδευτικών που κατέθεσαν στον ΑΣΕΠ και να γίνουν οι διορθώσεις του προσωρινού πίνακα 2ΓΕ/2023.

Δεν μπορεί το Υπουργείο και ο ΑΣΕΠ να αδιαφορεί για την αγωνία και τις αντιξοότητες των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που τα παιδιά τους γεννήθηκαν με κάποια αναπηρία και ζούνε καθημερινά αγωνιώντας για το πώς θα βγάλουν την επόμενη μέρα.

Τα γρανάζια της γραφειοκρατίας σας, αγνοούν ότι υπάρχουν παιδιά με αναπηρίες και δεν μπορούν οι γονείς να βρουν γιατρούς για να τα πιστοποιήσουν όλα αυτά εκ νέου. Είναι μια κατάφωρη αδικία να μείνουν εκτός εργασίας γονείς με τόσα κοινωνικά κριτήρια. Η οικονομική ενίσχυση του κράτους ανύπαρκτη και η αγωνία των γονιών καθημερινή και τεράστια σε σχέση με τα μεγέθη που μπορούν να αντέξουν. Αυτοί οι εκπαιδευτικοί δε ζητούν ελεημοσύνη, ζητούν το δίκαιο για όλους.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Ο Πρόεδρος                           Ο Γενικός Γραμματέας

Χιονάς Παπαδόπουλος           Ηλίας Τσιτώνης

Δείτε σχετικά

Προσωρινοί πίνακες ΑΣΕΠ: Να ελεγχθούν και να αναθεωρηθούν πριν τις προσλήψεις αναπληρωτών-Αναφορά στη Βουλή 

Λάθη προσωρινών πινάκων ΑΣΕΠ: Διαμαρτύρονται ΔΟΕ και ΟΛΜΕ και ζητούν λύση των προβλημάτων 

Δείτε επίσης

Προσωρινοί 1ΓΕ/2023: Εκδόθηκαν από το ΑΣΕΠ-Εκπ/κών Α/θμιας ΠΕ60-ΠΕ70-ΠΕ73 και ΠΕ79 

Προσωρινοί Πίνακες 2ΓΕ/2023: Κλάδων Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης 

Εκκαθαρισμένοι πίνακες-Τελική ενημέρωση: Eκπαιδευτικών Α/θμιας, Β/θμιας και Ειδικής Αγωγής και μελών ΕΕΠ/ΕΒΠ 

Εκκαθαρισμένοι Προσωρινοί Πίνακες 1ΓΕ/2023: Αρχείο με επισημάνσεις 

Εκκαθαρισμένοι Προσωρινοί Πίνακες 2ΓΕ/2023: Αρχείο με επισημάνσεις 

Κενά ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης στη Γενική Παιδεία και στην Ειδική Αγωγή | Πίνακες

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση