Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως στην ΕΡΤ: Καμία συζήτηση για κλείσιμο σχολείων-Τι είπε για τον χωρισμό τμημάτων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως στην ΕΡΤ: Δεν υπάρχει συζήτηση για κλείσιμο σχολείων-τα πρωτόκολλα τηρούνται και υπάρχει πολύ αυξημένο testing-Τι είπε για τον χωρισμό τμημάτων.

Αναφορικά με το ενδεχόμενο να κλείσουν τα σχολεία εξαιτίας της έξαρσης της πανδημίας κορονοϊού στη χώρα μας (1.500 κρούσματα σε παιδιά την περασμένη εβδομάδα σύμφωνα με τον δημοσιογράφο) τοποθετήθηκε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως μιλώντας το πρωί της Παρασκευής 26 Νοεμβρίου στην ΕΡΤ.

Για μια ακόμη φορά η Υπουργός ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει καμία συζήτηση για κλείσιμο σχολείων.

Χαρακτηριστικά ανέφερε για το ενδεχόμενο κλεισίματος των σχολείων

“Αυτό που λέω σε κάθε μου τοποθέτηση είναι πως δεν υπάρχει καμία συζήτηση για κλείσιμο σχολείων, όπου τα πρωτόκολλα τηρούνται πολύ καλά. Βέβαια όσα περισσότερα κρούσματα έχουμε στην κοινωνία τόσα θα πάνε και στα σχολεία γιατί είναι συγκοινωνούντα δοχεία.

Με τη συμβολή των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων τηρούνται τα πρωτόκολλα και γίνεται πάρα πολύ testing.

H μαθητική κοινότητα κάνει δύο φορές την εβδομάδα self test. Επιπλέον, σε περίπτωση κρούσματος, αυτό απομονώνεται και όλες οι στενές επαφές του καταλήγουν να κάνουν εφτά τεστ την εβδομάδα δωρεάν εργαστηριακά rapid και self test.

Χάρη στον μηχανισμό των τεστ στα σχολεία γίνεται πιο έγκαιρα η διάγνωση και αντιμετωπίζονται και ασυμπτωματικοί φορείς. Και έτσι καταφέρνουμε να σταματήσουμε τη διασπορά.

Τα σχολεία παρακολουθούν την πανδημία δεν την οδηγούν.

Προφανώς όσα περισσότερα κρούσματα έχουμε στην κοινωνία αυτό επηρεάζει και τα σχολεία. Αν δει κανείς τα κρούσματα, στα σχολεία έχουμε περισσότερα κρούσματα σε περιοχές με χαμηλή εμβολιαστική κάλυψη και λιγότερα σε περιοχές με υψηλότερη εμβολιαστική κάλυψη”.

Για τον εμβολιασμό των παιδιών είπε

“Μετά το “πράσινο φως” του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Υγείας, δεν έχει δώσει ακόμη “πράσινο φως” η δική μας επιτροπή”.

Για την πορεία του εμβολιασμού είπε

“Στα Πανεπιστήμια  στους καθηγητές είμαστε σε ποσοστό πάνω 93% , στους φοιτητές πάνω από 82%. Έχει πάει πολύ καλά, η εκπαιδευτική κοινότητα έχει ανταποκριθεί πολύ καλά.

Στα σχολεία πάνω από το 84% των εκπαιδευτικών έχουν εμβολιασθεί.

Καλώ τους γονείς να εμβολιάσουν τα παιδιά. Βλέπουμε τις τελευταίες εβδομάδες μια μεγάλη αύξηση στον εμβολιασμό των παιδιών, δηλαδή  στις ηλικίες του λυκείου το ποσοστό πλησιάζει το 50%, στις ηλικίες του γυμνασίου το ποσοστό είναι στο 30%”.

Η Υπουργός ΠΑΙΘ κα Κεραμέως Νίκη Κεραμέως

ρωτήθηκε και για τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης για τους πολλούς μαθητές ανά τμήμα στα σχολεία και για ποιο λόγο εδώ και 2 χρόνια δεν άλλαξε κάτι σ αυτό.

Η κα Κεραμέως απαντώντας ανέφερε πως

“Η αντιπολίτευση λέει συστηματικά να κάνουμε 2 βάρδιες, 8-12 και 12-4. Ωραίες οι ιδέες αρκεί να είναι και ρεαλιστικές”.

Αυτή η ρύθμιση θα δημιουργούσε προβλήματα στην εργασία των γονέων ανέφερε η Υπουργός, προσθέτοντας πως υπάρχουν πολλοί καθηγητές οι οποίοι υπηρετούν σε περισσότερα του ενός σχολεία και τέλος θα υπήρχε πρόβλημα στην κάλυψη της ύλης.

Τέλος, επεσήμανε η κα Κεραμέως, η ανάλυση των ειδικών λέει πως το πλέον αποτελεσματικό μέτρο αυτή την στιγμή είναι το πάρα πολύ testing. Είναι πιο αποτελεσματικό να κάνεις πολλά τεστ από οτιδήποτε άλλο.

Δείτε επίσης

Γονείς-“αρνητές”: Ποινικές κυρώσεις σε όσους αρνούνται να στείλουν τα παιδιά τους σχολείο
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο: Εντόπισε θέματα κατάχρησης ή παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων | Οδηγίες
Εγγραφο: Αξιολόγηση σχολικής μονάδας-Υπενθύμιση για τη διαδικασία κατάθεσης Συλλογικού Προγραμματισμού
Οδηγίες παρακολούθησης Ημερίδων Ειδικής Αγωγής από το ΙΕΠ

Πριν φύγετε

Προϋπολογισμός 2022-Υπουργείο Παιδείας: Τι περιλαμβάνει για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Βοηθήματα σε ΑμεΑ-συνταξιούχους-υγειονομικούς ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση