Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΚΙΝΑΛ για καταγραφή αναγκών σε λάπτοπ: Oταν η ανευθυνότητα του Yπουργείου Παιδείας καταρρέει σε μία ημέρα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΚΙΝΑΛ για καταγραφή αναγκών σε λάπτοπ: Oταν η ανευθυνότητα του Yπουργείου Παιδείας καταρρέει σε μία ημέρα – Η εισαγωγή της εκπαίδευσης στην ψηφιακή εποχή θα πρέπει να είναι συστατικό στοιχείο της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας.

ΚΙΝΑΛ για καταγραφή αναγκών σε λάπτοπ

Ανακοίνωση Τομέα Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής

Έκπληξη και απορία προκάλεσε η ανεύθυνη στάση του Υπουργείου παιδείας για την καταγραφή των αναγκών εκπαιδευτικών και μαθητών σε φορητό ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

Η καθημερινή και χωρίς ουσία επικοινωνιακή πολιτική της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας σκόνταψε στη δική της ανευθυνότητα. Μέσα σε μια ημέρα αυτοακυρώθηκε η απόφασή της, γιατί πολύ απλά δεν είχε καμιά σχέση με την πραγματικότητα.

Το να αναθέτει στους Διευθυντές των σχολείων μια ευθύνη, που εκ των πραγμάτων δεν θα μπορούσαν ποτέ να έχουν – να προσδιορίσουν δηλαδή ποιοι μαθητές και ποιοι εκπαιδευτικοί έχουν ανάγκη τεχνολογικής υποστήριξης – καταδεικνύει στην καλύτερη περίπτωση ασχετοσύνη και προχειρότητα!

Η κυβερνητική πολιτική της Ν.Δ. διατρέχεται από διοικητισμό και αλαζονεία! Δεν έχει κανένα εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό πνεύμα.

Γι’ αυτό και δεν επιζητεί τη συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς. Με διαδοχικές και αλληλοαναιρούμενες κάθε φορά οδηγίες και διευκρινίσεις οδηγείται τελικά σε αδιέξοδο!

Αρχικά, ζητά από τους διευθυντές να καταθέσουν τις ανάγκες εκπαιδευτικών και μαθητών, μετά αναφέρεται στις ανάγκες των σχολείων και «επ’ ουδενί φυσικών προσώπων, εκπαιδευτικών ή μαθητών», στη συνέχεια ανακοινώνει ότι θα υπάρχει μία συσκευή ανά 50 μαθητές και στο τέλος σημειώνει ότι η όλη υπόθεση δεν αφορά τις ανάγκες της εξ αποστάσεως διδασκαλίας αλλά το πρόγραμμα ΕΣΠΑ που έχει σχέση γενικά με τη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων.

Δηλαδή τίποτα το συγκεκριμένο!

Παράλληλα, είναι υποκριτική η στάση του ΣΥΡΙΖΑ για την εισβολή ιδιωτικών εταιρειών στην ψηφιακή εκπαιδευτική πολιτική της Ν.Δ., γιατί άφησε ανενεργό το πεδίο τις δημόσιες πλατφόρμες του Ψηφιακού σχολείου, που είχε διαμορφώσει το ΠΑ.ΣΟ.Κ. από το 2011.

Προτείνουμε:

•    Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει σε άμεση λύση του τεχνολογικού προβλήματος με τη στήριξη σοβαρής κρατικής χρηματοδότησης – αφού αναγκαστικά θα είναι ευρείας κλίμακας – και με την αξιοποίηση του ΕΣΠΑ για τη διανομή ηλεκτρονικού εξοπλισμού σε σχολεία, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

•    Να διαμορφώσει σχέδιο ανάπτυξης και ολοκλήρωσης του Ψηφιακού σχολείου στο σύνολό του με δημόσια υποστήριξη χωρίς τη συνέργεια ιδιωτικών εταιρειών. Η εισαγωγή της εκπαίδευσης στην ψηφιακή εποχή θα πρέπει να είναι συστατικό στοιχείο της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας.

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει να αφήσει τους ανούσιους εντυπωσιασμούς και τα επικοινωνιακά παιχνίδια. Όχι γιατί, ούτως ή άλλως, η πραγματικότητα «εκδικείται» την ανευθυνότητα. Αλλά γιατί η χώρα μας χρειάζεται προοδευτική μεταρρυθμιστική εκπαιδευτική πολιτική!

Δείτε σχετικά

Κεραμέως για λάπτοπ και τάμπλετ: Ο Διευθυντής του σχολείου θα μπορεί να τα δανείζει σε εκπαιδευτικούς ή μαθητές
ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: “Θα είναι σαν να έχεις internet, αλλά δε θα έχεις”
Ψηφιακές πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Χωρίς χρέωση από κινητά δίκτυα η πρόσβαση
Υλοποίηση εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Κάλυψη και θεμάτων πέραν των επαναλήψεων, όμως δεν θα αποτελούν διδακτέα ύλη
Διευκρινίσεις αναγκών σε λάπτοπ και τάμπλετ: Νέο έγγραφο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση