Κυριακή, 26 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μερόπη Τζούφη: Επικίνδυνο το άνοιγμα των σχολείων χωρίς μέτρα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μερόπη Τζούφη: Επικίνδυνο το άνοιγμα των σχολείων χωρίς μέτρα – Συνέντευξη στο Κόκκινο 105.5 και το δημοσιογράφο Γιάννη Ανδρουλιδάκη.

Επικίνδυνο το άνοιγμα των σχολείων

Στο Κόκκινο 105.5 και το δημοσιογράφο Γιάννη Ανδρουλιδάκη παραχώρησε συνέντευξη η Αναπληρώτρια Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κα Μερόπη Τζούφη.

“Το κυβερνητικό αφήγημα περί συνύπαρξης με την πανδημία είναι επικίνδυνο και ανεύθυνο, ειδικά στην περίπτωση των σχολείων” τόνισε η Μερόπη Τζούφη, υπογραμμίζοντας πως “κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας επενδύουν στο αφήγημα της κανονικότητας και του τέλους της πανδημίας, παρότι, μόνον την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου, καταγράφηκαν περισσότερα από 50.000 κρούσματα και 200 θάνατοι”.

Στο πλαίσιο αυτό, η Αναπληρώτρια Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ χαρακτήρισε λανθασμένη την απόφαση να επιστρέψουν οι μαθητές στις τάξεις χωρίς κανένα μέτρο και δίχως διαγνωστικό έλεγχο.

Όπως ανέφερε, “οι μικρές αίθουσες παραμένουν, οι ελλείψεις σε σχολικές καθαρίστριες μεγαλώνουν, ενώ κρίσιμο ζήτημα παραμένει η μετακίνηση των μαθητών με τα σχολικά λεωφορεία”.

Ασκώντας κριτική στην απόφαση να ανοίξουν τα σχολεία χωρίς κανένα υγειονομικό μέτρο, αναρωτήθηκε:

“τι θα γίνει με τα παιδιά που πάσχουν από χρόνια νοσήματα; Πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία Ειδικής Αγωγής, όπου οι συνθήκες επιβάλλουν πιο σύνθετους χειρισμούς και εξειδικευμένα πρωτόκολλα;”.

Απαντώντας σε ερώτηση για τη λειτουργία του Ολοήμερου Σχολείου, η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τόνισε πως, πέρα από τα κυβερνητικά ευχολόγια και τις επικοινωνιακές κορώνες, η επέκταση του ωραρίου απαιτεί πολλαπλάσιο προσωπικό και αυξημένες δαπάνες.

Σημείωσε μάλιστα πως οι Δήμοι και η ΚΕΔΕ εύλογα ζητούν περισσότερα κονδύλια για να ανταποκριθούν, τη στιγμή που το υπουργείο Εσωτερικών προχωρά σε περικοπές για τις για σχολικές καθαρίστριες.

Δείτε επίσης

Ανακοίνωση για άνοιγμα σχολείων: Οι εισηγήσεις των ειδικών που έγιναν δεκτές από την Κυβέρνηση σχετικά με τον κορονοϊό 

Απαλλαγή μαθητών από μαθήματα: Γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων 

Μέντορες-ενδοσχολικοί συντονιστές-εκπαιδευτικοί όμιλοι: 3 Αποφάσεις για το σχ. έτος 2022-23 

Εξεταστέα ύλη Γενικού Λυκείου Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων μαθημάτων προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων 

Νόμος 4964/2022: Εκσυγχρονισμός Μουφτειών-Επιλογή Δ/ντών σχολείων-Διατάξεις για ΑΕΙ-ΔΟΑΤΑΠ-Ιδ. σχολεία

Σχολικές εκδρομές με σχολικά λεωφορεία: Διευκρινίσεις από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών 

Πριν φύγετε

Δήμαρχος Χάλκης για τα προβλήματα στέγασης που αντιμετωπίζουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί και αναπληρωτές 

Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής επάρκειας μετά τον διορισμό: Τι προτείνει Καθηγητής του ΑΠΘ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση