“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πιστοποίηση υποψήφιων Επιμορφωτών Β’ Επίπεδου ΤΠΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η τελική δοκιμασία πιστοποίησης (εξετάσεις) των εκπαιδευτικών που παρακολούθησαν το πρόγραμμα εκπαίδευσης επιμορφωτών Β’ επιπέδου ΤΠΕ, το οποίο υλοποιήθηκε από σύμπραξη 9 ΑΕΙ, στα αντίστοιχα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ) την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουλίου 2019, θα διεξαχθεί το Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019.

Οι εξετάσεις θα διεξαχθούν σε κέντρα εξετάσεων που είναι εργαστήρια ΑΕΙ, σε πανελλαδικό επίπεδο και συγκεκριμένα στις πόλεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Κόρινθο, Ιωάννινα, Καρδίτσα, Βόλο, Κομοτηνή.

Στοιχεία σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης περιλαμβάνονται στο «Κανονιστικό Πλαίσιο Συμμετοχής σε Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Επιμορφωτών Β’ επιπέδου ΤΠΕ στα ΠΑΚΕ» (Παράρτημα Γ), που είναι διαθέσιμο στην Πύλη Ενημέρωσης της Επιμόρφωσης, https://e-pimorfosi.cti.gr και συγκεκριμένα εδώ, ενώ η συμμετοχή των εκπαιδευτικών που ολοκλήρωσαν επιτυχώς το πρόγραμμα στην τελική δοκιμασία πιστοποίησης είναι υποχρεωτική.

Τα θέματα των εξετάσεων

Τα θέματα των εξετάσεων θα βασίζονται στο Επιμορφωτικό υλικό του προγράμματος, Γενικό Μέρος και Ειδικό Μέρος (ανά Συστάδα) που έχει διατεθεί μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης, moodle, του προγράμματος (http://moodlepake.cti.gr/).

Δείγματα ερωτήσεων

Δείγματα ερωτήσεων Γενικού Μέρους και Ειδικού Μέρους (ανά συστάδα) για το αυτοματοποιημένο μέρος της εξέτασης, καθώς και στοιχεία για το μη αυτοματοποιημένο μέρος της εξέτασης (Πλαίσιο Θέματος Ελεύθερης Ανάπτυξης/ «Κέλυφος», ανά συστάδα) δημοσιεύονται, στην παραπάνω Πύλη Ενημέρωσης και συγκεκριμένα εδώ.

Στις επόμενες ημέρες νεώτερη ανακοίνωση

Στις επόμενες ημέρες με νεώτερη ανακοίνωση, θα δημοσιευθούν λεπτομέρειες σχετικά με τον τόπο στον οποίο θα πρέπει να προσέλθει ο κάθε υποψήφιος προκειμένου να λάβει μέρος στη δοκιμασία, καθώς και αναλυτικές οδηγίες σχετικά με τη συμμετοχή στις εξετάσεις. Για την κατανομή των υποψηφίων στα κέντρα εξετάσεων λαμβάνεται υπόψη ο τόπος διαμονής – απασχόλησής τους.

Επίσκεψη στην Πύλη Ενημέρωσης

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να επισκέπτονται συχνά την παρούσα Πύλη Ενημέρωσης της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)», https://e-pimorfosi.cti.gr, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2014-2020), για να ενημερώνονται για τα νέα και τις εξελίξεις στο θέμα αυτό, που θα δημοσιεύονται εκεί.

________________________

Δείτε

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας 2019-20

Λειτουργικά κενά Δευτεροβάθμιας: Ενημέρωση από τον Αιρετό Ν. Κορδή

Αιρετός Φασφαλής: «Ὢδινεν ὄρος καὶ ἔτεκεν μῦν»

________________________

Δείτε επίσης

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας 2019-20

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

________________________

Πριν φύγετε

Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη δημοσιογραφία ασχολείται από το πρώτο έτος του πανεπιστημίου, όταν δημιούργησε την ερασιτεχνική ιστοσελίδα grislands στο πλαίσιο προπτυχιακού μαθήματος, ενώ στη συνέχεια αρθρογραφούσε στην αθλητική ιστοσελίδα Sportscasters, που δημιουργήθηκε από συμφοιτητές για τον ίδιο σκοπό. Το καλοκαίρι του 2019 εργάσθηκε για τρεις μήνες στην δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project, στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης.

Γράψτε μία απάντηση