Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σύλλογος Αναπληρωτών Πληροφορικής: “Ενίσχυση της πληροφορικής” – Error 404 not found

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σύλλογος Αναπληρωτών Πληροφορικής: “Ενίσχυση της πληροφορικής” – Error 404 not found – Ερωτήματα ζητούν απάντηση σχετικά με το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ.

Σύλλογος Αναπληρωτών Πληροφορικής

Δελτίο Τύπου Πανελληνίου Συλλόγου Αναπληρωτών Πληροφορικών (ΠΣΑΠ)
ΘΕΜΑ: “ΕΝΙΣΧΥΣΗ” ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ:
Error 404 not found

Από τις 22 Απριλίου 2020 που κατατέθηκε για διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις” έως και σήμερα 31 Μαΐου 2020,  ακριβώς μια μέρα  πριν τη συζήτηση του εν λόγω νομοσχεδίου στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, το τοπίο αναφορικά με την ενίσχυση της Πληροφορικής Παιδείας παραμένει θολό, με ασάφειες και γενικόλογα σχόλια.

Ως Πληροφορικοί και παρά τις αλλεπάλληλες αντιδράσεις και ερωτήματα μέσα από δελτία τύπου και επιστολές συλλόγων (1,2,3,4,5,6,7) αλλά και μεμονωμένων ομάδων εκπαιδευτικών8 δεν έχουμε λάβει τις απαντήσεις που να στοιχειοθετούν την τόσο προβεβλημένη και χιλιοειπωμένη (9,10,11,12) “ενίσχυση της Πληροφορικής” που αποτελεί και προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης (13).

Μάλιστα, το γεγονός ότι έχει αναφερθεί πολλάκις η κα. Κεραμέως ως Υπουργός Παιδείας σε αυτή την ενίσχυση της Πληροφορικής, έχει οδηγήσει στο να καταλήγουν σε λάθος συμπεράσματα ακόμη και δημοσιογράφοι και φυσικά στην παραπληροφόρηση της κοινής γνώμης με ενδεικτικό παράδειγμα, καθώς δεν είναι και το μόνο, το σχολιασμό του νομοσχεδίου στις 28-5-2020 σε άρθρο από “Το Βήμα” γράφοντας ότι

“Στο Νηπιαγωγείο εισάγεται πιλοτικά το μάθημα των Αγγλικών μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων, η Πληροφορική και η Φυσική Αγωγή ” (14).

Ας πάρουμε, όμως τα πράγματα με τη σειρά, και ως Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Πληροφορικών σας θέτουμε τα ερωτήματά μας που επιζητούν επιτακτικά μια σαφή απάντηση:

  1. Νομοσχέδιο – Νηπιαγωγείο – Πληροφορική:

Στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με το νομοσχέδιο (15) και την ανακοίνωση του Υπουργείου σχετικά με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων16 δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να δηλώνει την ενίσχυση ή την ένταξη της Πληροφορικής στη βαθμίδα αυτή.

Τα εργαστήρια θα διδάσκονται από τους Νηπιαγωγούς (16) και μόνο και μάλιστα καταπατώντας τα επαγγελματικά δικαιώματα του κλάδου μας, για ακόμη μία φορά, αφού με μια επιμόρφωση θα ανατίθενται το γνωστικό μας αντικείμενο σε άλλη ειδικότητα. Γεγονός που δεν είμαστε διατεθειμένοι να αφήσουμε έτσι.

Πως, λοιπόν, αναφέρεστε και με έμφαση στην πρόταση για τη διδασκαλία Αγγλικών ακόμα και στα νηπιαγωγεία, καθώς και στην Πληροφορική (12)?

  1. Νομοσχέδιο – Δημοτικό – Πληροφορική:

Στο Δημοτικό, αναζητώντας την ενίσχυση της Πληροφορικής μέσα από το μονόωρο μάθημά μας εντοπίζουμε στις απαντήσεις του Υπουργείου στα πολυάριθμα σχόλια των συναδέλφων τα εξής:

“Η ενίσχυση της Πληροφορικής (ΤΠΕ) στο Δημοτικό σχολείο έχει ήδη δρομολογηθεί τόσο μέσα από τα Νέα Προγράμματα Σπουδών που ετοιμάζονται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής όσο και μέσω της ένταξης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που θα ξεκινήσουν πιλοτικά το Σχολικό Έτος 2020-2021. Ο Θεματικός Κύκλος «Δημιουργώ και Καινοτομώ» συμπεριλαμβάνει τις επιμέρους θεματικές Ρομποτική, STEM/STEAM και Νέες Τεχνολογίες. (17)“.

Άρα μιλάμε για μια επιλεκτική ενίσχυση αφού και πιλοτικό είναι το πρόγραμμα και ο Διευθυντής και  ο Σύλλογος Διδασκόντων θα αποφασίζει για το ποιες θεματικές θα εισαχθούν στον πρόγραμμα (17).

Επιπρόσθετα, ενώ από την επίσημη απάντηση διαφαίνεται ποιος είναι αρμόδιος, έχοντας το απαραίτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο, στη διδασκαλία των συγκεκριμένων ενοτήτων, στο νηπιαγωγείο φαίνεται να αγνοείται ενώ το ΙΕΠ επικαλείται ότι θα υπάρχει σειρά προτεραιότητας στη διδασκαλία χωρίς να αποκλείεται όμως κανένας (16). Μάλιστα, σύμφωνα με τις απαντήσεις:

“…στη διδασκαλία των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων προβλέπεται, σύμφωνα με την πρόταση του Ι.Ε.Π. η δυνατότητα συνδιδασκαλίας.

Ο εκπαιδευτικός δηλαδή, ο οποίος έχει αναλάβει τη διδασκαλία μίας Θεματικής Ενότητας, θα έχει τη δυνατότητα να προσκαλέσει, μετά από προηγούμενη συνεννόηση με τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, στην τάξη του εξειδικευμένο προσωπικό, τα οποία θα συνεισφέρουν με εξειδικευμένη τεχνογνωσία στη διδασκαλία της επιμέρους θεματικής (17)“.

Η απάντηση αυτή δείχνει με ξεκάθαρο πλέον τρόπο ότι με μια επιμόρφωση δεν μπορεί ένας εκπαιδευτικός να αποκτήσει τα κατάλληλα εφόδια και την εξειδικευμένη τεχνογνωσία στη διδασκαλία των θεματικών.

Σύλλογος Αναπληρωτών Πληροφορικής

Γιατί, λοιπόν, δεν ανατίθεται η διδασκαλία των ενοτήτων εξαρχής και με αποκλειστικότητα στο εξειδικευμένο προσωπικό;

Θα μας ανατεθεί ο 4ος Βασικός Θεματικός Κύκλος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία», ως εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, κατά προτεραιότητα και σε αποκλειστικότητα οι θεματικές ενότητες Ρομποτική, Stem και Νέες Τεχνολογίες;

Οι δεξιότητες που καλλιεργούνται μέσα από τα εργαστήρια, τα οποία έχουν κεντρικό στόχο οι μαθητές να εφοδιαστούν με δεξιότητες ζωής, ήπιες δεξιότητες και δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού (δεξιότητες του 21ου αιώνα)(16), δεν είναι απαραίτητες για όλους τους μαθητές ώστε να εφαρμοστούν καθολικά;

Με ποιο κριτήριο θα επιλέγεται ποιες ενότητες θα γίνονται και ποιες δεν θα γίνονται στα σχολεία;

Με ποια κριτήρια θα συντάσσεται η σειρά προτεραιότητας για την ανάθεση διδασκαλίας τους και γιατί όλα αυτά δεν διευκρινίζονται στο νομοσχέδιο;

Γιατί η πρόταση για πρόβλεψη θέσης Υπευθύνου Εργαστηρίου Πληροφορικής θα ληφθεί υπόψη στο σχεδιασμό του Δημοτικού Σχολείου, μετά την καθολική εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στα σχολεία(17)? Τώρα δεν συντηρούμε τα Εργαστήρια οι Πληροφορικοί;

Γιατί αποκλειστήκαμε ως ειδικότητα από το Πρόγραμμα της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης ενώ είχαν γίνει αιτήσεις από νωρίς και πραγματοποιήθηκαν και γυρίσματα και παρόλο που οι ίδιοι μας συμπεριλάβατε – προτείνατε για τις ομάδες Υποστήριξης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ως πιο ειδικούς, στα σχολεία,;

Πως θα αποκαταστήσετε αυτή την αδικία;

  1. Νομοσχέδιο – Δημοτικό – Μαθητές:

Σύμφωνα με τη συνέντευξη της κα. Κεραμέως στα Νέα18 οι αλλαγές που θα γινόταν μετά τη διαβούλευση στο νομοσχέδιο θα ήταν να μην κατατεθούν τα άρθρα 50-52 που αφορούσαν τα ΕΠΑΛ, να μην εισάγονται με εισαγωγικές εξετάσεις οι υποψήφιοι των πρότυπων σχολείων από το Γυμνάσιο στο Λύκειο αλλά μόνο στην εισαγωγική βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και να μην κατατεθεί το άρθρο 49 που αφορά την αύξηση του αριθμού των μαθητών στις τάξεις του Δημοτικού από 22 σε 24 (μαζί με την προσαύξηση του 10% σε 26), όπως είχε εισηγηθεί αρχικά το υπουργείο Παιδείας.

Αντί αυτού, στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή(15), παρατηρείται ότι εν μέσω πανδημίας,  ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα στο δημοτικό καθορίζεται σε είκοσι πέντε (25). Από επταθέσιο σχολείο και άνω ο ελάχιστος αριθμός των μαθητών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από δέκα πέντε (15) ανά τμήμα ενώ ήταν 12.

Μάλιστα, ως αιτιολογία στην έκθεση Διαβούλευσης(17) αναφέρεται ότι  “Με αυτόν τον τρόπο καθορίζεται κατά τρόπο ενιαίο ο ανώτατος αριθμός μαθητών στην τάξη σε όλη την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.”.

Ποιοι λόγοι επιβάλλουν την αύξηση του μέγιστου και ελάχιστου αριθμού μαθητών εν μέσω πανδημίας;

Γιατί στις χώρες του ΟΟΣΑ είναι μικρότεροι αυτοί οι αριθμοί19;

Πριν δεν ήταν ενιαίος ο τρόπος καθορισμού του αριθμού μαθητών;

  1. Νομοσχέδιο – Γυμνάσιο – Πληροφορική:

Σύμφωνα με τις απαντήσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: ” Το μάθημα της Πληροφορικής («Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας») αυξάνεται κατά 1 ώρα στην Α’ Γυμνασίου από το Σχολικό έτος 20202021.

” Καταρχάς, να διευκρινιστεί ότι το μάθημά μας λέγεται «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνιών» στο Δημοτικό και «Πληροφορική» στο Γυμνάσιο.

Οι λάθος ορολογίες στο νομοσχέδιο, στην πρόσκληση του ΙΕΠ για τα νέα Προγράμματα Σπουδών, στην Έκθεση της Διαβούλευσης κ.λπ. δημιουργούν ακόμη περισσότερες ασάφειες και περιπλέκουν τα θέματα, για αυτό και χρειάζεται η δέουσα προσοχή.

Άρα η ενίσχυση της Πληροφορικής που προωθείται ως μία από τις τρεις καινοτομίες που φέρνει το νομοσχέδιο, σύμφωνα με τα λεγόμενα της κα. Κεραμέως σε συνέντευξη:

Το νομοσχέδιο και οι συνοδευτικές του δράσεις στοχεύουν, κυρίως, στην αναβάθμιση του σχολείου και περιλαμβάνουν καινοτόμες ρυθμίσεις σε 3 βασικούς άξονες:

(α) Αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών στο σχολείο, από τη φετινή κιόλας χρονιά 2020-2021, με νέες θεματικές (εργαστήρια δεξιοτήτων), δραστηριότητες στα αγγλικά από το νηπιαγωγείο, ανακατανομή ωρών διδασκαλίας με ενίσχυση της πληροφορικής, ξένων γλωσσών, κλασσικών γραμμάτων και φυσικής αγωγής, πιο συστηματική οργάνωση και παρακολούθηση μαθημάτων με ένα συνεκτικότερο πλαίσιο αξιολόγησης, ενίσχυση της σφαιρικής καλλιέργειας των μαθητών και ανάσχεση του λειτουργικού αναλφαβητισμού…(11)“, ισοδυναμεί με μία ώρα αύξηση στην Α’ Γυμνασίου για το 2020 -2021;

Σύλλογος Αναπληρωτών Πληροφορικής
Σκοπεύετε σταδιακά ανά έτος να αυξηθεί και στις υπόλοιπες τάξεις;

Γιατί δεν γίνεται στο νομοσχέδιο καμία αναφορά στο Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής; Γιατί δεν προχωρήσατε οργανωμένα σε αυτήν την προεκλογική σας δέσμευση (13);

Μετά από 2 αποτυχημένες προσπάθειες υλοποίησης του συγκεκριμένου εγχειρήματος γιατί δεν το εντάσσετε στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής εξοικονομώντας και πόρους με την αύξηση των ωρών του μαθήματος και την αναπροσαρμογή του που η ίδια ισχυρίζεστε ότι προωθείτε11

  1. Νομοσχέδιο – Λύκειο – Πληροφορική:

Συμφωνά με την έκθεση διαβούλευσης: ” Στο πλαίσιο ενίσχυσης της Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Πληροφορικής από το σχολικό έτος 2020-2021 το μάθημα με τίτλο «Εφαρμογές Πληροφορικής» που διδάσκεται στην Α’ τάξη του Λυκείου θα διδάσκεται σε όλους του μαθητές της τάξης αυτής και δεν θα αποτελεί μάθημα επιλογής. (17) ”  Εμείς, ακόμη αναζητούμε την ενίσχυση σε όλες τις βαθμίδες…Θετικό το γεγονός ότι το μάθημα γίνεται υποχρεωτικό και όχι επιλογής αν και αυτονόητο στην εποχή που ζούμε. Αυτό αποτελεί ένα δείγμα για ενίσχυση αλλά μόνο σε αυτή τη βαθμίδα.

Το μάθημα της Β Λυκείου «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών» θα μείνει μονόωρο ενώ προτείνεται στα πλαίσια του να γίνει και ερευνητική εργασία παραγκωνίζοντας ένα σημαντικό μέρος της ύλης του, που ούτως ή άλλως δεν κατακτιόνταν από τους μαθητές με τη 1 ώρα διδασκαλίας;

Τι σχέση έχει η απάντηση στα σχόλια της Διαβούλευσης σχετικά με το γεγονός ότι οι μαθητές που έχουν επιλέξει την Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας δεν διδάσκονται το μάθημα της Πληροφορικής αλλά εισάγονται σε σχετικές Σχολές, ότι στόχος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι η ενίσχυση της Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες (17)? Την οποία, να σημειώσουμε και πάλι ότι ως Πληροφορικοί ακόμη αναζητούμε…

Θα προχωρήσετε σε αλλαγή της κατανομής των σχολών στα πεδία ή στην ύπαρξη σχολών σε 2 πεδία έτσι ώστε να εξετάζονται στο μάθημα της Πληροφορικής και όχι της Χημείας στη Γ Λυκείου οι μαθητές που θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση σε όλες τις Σχολές Πληροφορικής (Πανεπιστημιακές – Πολυτεχνικές) καθώς και σε αυτές με συναφές γνωστικό αντικείμενο?

Ως Π.Σ.Α.Π. εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας για το γεγονός ότι παρά τις επιστολές μας δεν έχετε ανταποκριθεί στην πρόσκληση συζήτησης του νομοσχεδίου με μας αναφορικά με τα θέματα που αφορούν την Πληροφορική. 

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας ώστε να διευκρινιστούν οι ασάφειες και να απαντηθούν τα ερωτήματα που τόσο καιρό παραμένουν αναπάντητα.

Με εκτίμηση,

για το Δ.Σ. του Π.Σ.Α.Π.

  Δείτε σχετικά

Ισχύς πινάκων ΑΣΕΠ: Διετία και στην πρώτη εφαρμογή του νόμου 4589/2019
Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις: Κατατέθηκε για ψήφιση στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ
Μόνιμοι διορισμοί-προσλήψεις αναπληρωτών: Διατάξεις στο νομοσχέδιο για το 2020-21
Διάθεση αναπληρωτών παράλληλης στήριξης: Διάταξη στο πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας
Σύμβουλος σχολικής ζωής αντί Εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης
Αδειες ειδικού σκοπού και ευπαθών ομάδων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Εγκύκλιος ΥΠΑΙΘ

_________________________

Σύλλογος Αναπληρωτών Πληροφορικής
Παραπομπές

1: Δελτίο Τύπου Π.Σ.Α.Π. «Αναβάθμιση του σχολείου με ενίσχυση της Πληροφορικής χωρίς Πληροφορική» στο ipaidia: https://www.ipaidia.gr/paideia/anavathmisi-tou-sxoleiou-me-enisxisi-tis-pliroforikis-xoris-pliroforiki?fbclid=IwAR145ZgifWqwyaytxi_TXwwc6UwS0zkqRaTVwKZxGcpwAWC0aJXCy6BSkYk

2: Δελτίο Τύπου Π.Σ.Α.Π. «ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ “ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ” » στο dictyo.gr: https://www.dictyo.gr/index.php/categories/item/63350-deltio-typou-p-s-a-p-sxoliasmos-ton-arthron-tou-ypo-diavoulefsi-sxediou-nomou-tou-ypourgeiou-paideias-kai-thriskevmaton-anavathmisi-tou-sxoleiou-kai-alles-diatakseis?fbclid=IwAR0UKYUzXYFWErOEb0GH9FGAl-KT7zOhgpnRyKYz-agSLItvE7h7nwN6quA

3: Άρθρο «Η Πληροφορική στο νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας» στο esos: https://www.esos.gr/arthra/67266/i-pliroforiki-sto-neo-nomoshedio-toy-ypoyrgeioy-paideias?fbclid=IwAR2PgBLP9KY07A3eFPcR9lD187LqpcfbXDu_19bT-AOibr_LOeVVng002ro

4: Δελτίο Τύπου ΠΕΚΑΠ «ΠΕΚΑΠ: Αναβάθμιση της Πληροφορικής δεν αποτελεί η μονόωρη διδασκαλία» στο alfavita: https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/320473_pekap-anabathmisi-tis-pliroforikis-den-apotelei-i-monoori-didaskalia?fbclid=IwAR3bn3CicThRnrhxoNMJXl4zeNV1fEtt0FDd_duBT05OS-d7URkDs-O2rLo

5: Δελτίο Τύπου E.Π.E. «Αναβάθμιση του Σχολείου με Ενίσχυση της Πληροφορικής χωρίς Πληροφορική» στον επίσημο ιστότοπό της: https://www.epe.org.gr/index.php?id=19&tx_ttnews%5Btt_news%5D=11846&cHash=cc3af8148d0ded0020857be8e6a793c6&fbclid=IwAR3DKbXu3FwkAe8BGsL6St4udG0Mto3C-A-zqzmmSBYnpqgHOW-QCxPsxmk

6: Ανάλυση και κριτική από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης ΠΕ Λάρισας στο νομοσχέδιο «Εκπαιδευτικοί Πληροφορικής Λάρισας: Η αναβάθμιση της Πληροφορικής έχει εν πολλοίς προσχηματικό χαρακτήρα» στο alfavita: https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/320342_ekpaideytikoi-pliroforikis-larisas-i-anabathmisi-tis-pliroforikis-ehei-en-pollois?fbclid=IwAR34Zz9vj3OwrMnfyuZnexdMo4NtY19naSuqHVt2Q4V-ZmvbQ_PeyXcO0eo

7: Επιστολή του Π.Σ.Α.Π. «Διορθωτικές Προτάσεις – Αίτημα Συνάντησης» στον επίσημο ιστότοπό του: http://psap1920.gr/index.php/el/91-epistoli-diorthotikes-protaseis-aitima-synantisis

8: Επιστολή «Αναβάθμιση αντικειμένου Πληροφορικής: Αναλυτικές προτάσεις 500 εκπαιδευτικών» στο especial: https://www.especial.gr/anavathmisi-antikeimenou-pliroforikis-analutikes-protaseis-500-ekpaideftikwn/?fbclid=IwAR22lhjYVf36V-RC8WsVhKZY_a31j_C8Gbj8AuNDxWCzADJZrxs8G89_JRs

Σύλλογος Αναπληρωτών Πληροφορικής

9: Συνέντευξη Υπουργού Παιδείας στον Νίκο Ευαγγελάτο  στην εκπομπή Live News: https://www.youtube.com/watch?v=cc5dj9BQEz0

10: Συνέντευξη Υπουργού Παιδείας «Κεραμέως : Επιβεβλημένες από τις σύγχρονες απαιτήσεις οι αλλαγές στην Παιδεία» στα  ΝΕΑ: https://www.tanea.gr/2020/04/25/greece/education/kerameos-epivevlimenes-apo-tis-sygxrones-apaitiseis-oi-allages-stin-paideia/

11: Συνέντευξη ΑΠΕ «Ν. Κεραμέως: Το νέο ν/σ επιβάλλεται από τις σύγχρονες απαιτήσεις στην Εκπαίδευση»: https://www.amna.gr/mobile/articleen/452464/N-Kerameos-To-neo-ns-epiballetai-apo-tis-sugchrones-apaitiseis-stin-Ekpaideusi-Proteraiotita-mas-gia-to-anoigma-ton-scholeion-oi-mathites-tis-G-Lukeiou-

12: Συνέντευξη Υπουργού Παιδείας «Κεραμέως: Δεν έχω ακούσει αντιρρήσεις για το νομοσχέδιο για την Παιδεία» στο ΘΕΜΑ 104.6: http://ekpaideutikareumata.gr/index.php/ekpaideftikes-eidiseis/1054-kerameos-den-exo-akoysei-antirriseis-gia-to-nomosxedio-gia-tin-paideia?fbclid=IwAR0znkJKNX9GIfNWTkJTTZ5GuwK7qH7gvM8yhvyVglOKOoMKxuNr2r3pzVk

13: Παρουσίαση του Προγράμματος της Νέας Δημοκρατίας για την Παιδεία: https://www.youtube.com/watch?v=PtxTIuJFsK8

14: Άρθρο «Στη Βουλή το εκπαιδευτικό νομοσχέδιο με επαναφορά της διαγωγής – τι άλλο περιλαμβάνει» στο ΒΗΜΑ: https://www.tovima.gr/2020/05/28/society/sti-vouli-to-ekpaideytiko-nomosxedio-me-epanafora-tis-diagogis-ti-allo-perilamvanei/

15: Νομοσχέδιο «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» στη Βουλή: https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Katatethenta-Nomosxedia?law_id=9482a9af-3c7d-4b3e-a20c-abc9015ecb30

16: Ανακοίνωση Υπουργείου «26-02-20 Σύγχρονες δεξιότητες, νέα εφόδια για τους μαθητές μας:   Καλλιεργούμε τις δεξιότητες του 21ου αιώνα, ενισχύουμε τη βιωματική και εργαστηριακή μάθηση»: https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/ypour-apof/44192-26-02-20-sygxrones-deksiotites-nea-efodia-gia-tous-mathites-mas-kalliergoyme-tis-deksiotites-tou-21ou-aiona-enisxyoume-ti-viomatiki-kai-ergastiriaki-mathisi-4?fbclid=IwAR1K5zF0ofQ9E-D-koMN7Eel-IJbwHUQUy-ai02wA_CzDxQ9UhzfEMWs1YU

17: Έκθεση Υπουργείου για Διαβούλευση – Απαντήσεις στα Σχόλια «Έκθεση Διαβούλευσης»: https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/11280058.pdf?fbclid=IwAR1nMysJfErx9skYXf-6hQTr9eEkRpXhCHE275nK3RwwcEW0pDrRG_5FBBI

18: Συνέντευξη Υπουργού Παιδείας «Κεραμέως στα «ΝΕΑ»: Όλες οι αλλαγές που φέρνει το πολυνομοσχέδιο» στα  ΝΕΑ: https://www.tanea.gr/2020/05/19/interviews/kerameos-sta-nea-oles-oi-allages-pou-fernei-to-polynomosxedio/

19: Δείκτες του Ο.Ο.Σ.Α. για τον αριθμό μαθητών ανά εκπαιδευτικό και τάξη: https://www.oecd-ilibrary.org/sites/a1ef3bfe-en/index.html?itemId=%2Fcontent%2Fcomponent%2Fa1ef3bfe-en&fbclid=IwAR2GmqdO9MsswzNlnykJGdDeHCBRTUQQCkjy9A3nA7E3PncsSvgnuLbVKu4

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση